4
  • okosan gyerekek
    #4
    "Ajánlat van bőven. Rengeteg csomag. Épp most segítettem kiválasztani egy szolgáltatót egy ismerősnek és erős 1 órát töltöttünk az ajánlatokkal."

    Az, hogy van, az még szerintem nem túl.

    Továbbá...
    kis gondolkodásra invitálnám a sok eléégedett ügyfelet. Bizonyára mindenki ismeri az internet csomagok körülbelüli árát, de leírnék egy konkrét példát az én esetemben. Egy 1 gigabájtos csomagért, 30 napra 3000. Ez átlagos e-mail-ekben való lebontásban, amit számoljunk mondjuk 24kB-nak, az ~45000 egy teljes oldalú levél. Skype hívásokban lebontva, 30 napon át képes tartani egy beszélgetést, egy partnerrel. Amit, ha lebontunk percekre 2.592.000 perc hang hívás. Ezt pedig szorozzuk meg, egy átlagos csomag, átlagos időben, átlagos irányba, történő percdíjával, amit hasamra ütök -és lehet kötekedni, hogy az nem annyi, mer' te 5 forinttal kevesebbér' telefonálsz, meg 10-zel- de legyen 24 forint. Ami havidíjra lebontva, 62.208.000, azaz hatvankettőmillió-kétszáz-nyolcezer forint volna. Ehhez képest ugyanazért, mindössze 3000 forintot fizetek.

    Mennyire arányos a két ár?
    Mennyi valóság tartalom lehet a 24 forintos percdíjak mögött??

    Másik példa, legyenek sms-ek. 160 karakter, próbáljuk meg elmenteni egy jegyzettömbben, nem kell hozzá nagy matek, az 160 bájt. Ami azt jelenti, hogy egy kilobyte-ért a címzett számával, az imei számunkkal, és telefonszámunkkal együtt mondjuk durván 6 sms fér ki. Ami 1 giga esetén 6.291.456 darab sms, s mindez pusztán 3000 forinttért. Ha ugyanezt a számú sms-t, mondjuk 15 forinttal beszorozzuk darabonként, 94.371.840 az ~kilencvennégymillió forint. Én, viszont ugyanennyi hálózat terhelésért, amiért ők ennyi pénz kérnek, én 3000 forintot fizetek.

    Mennyire arányos!?

    ÉÉÉÉÉÉS, éééééÉÉSSS, azt is tudni kell, hogy ők már ebből a 3000 forintból is kegyetlenül profitálnak. Akkor vaj' mennyire profitálnak a hívásokból, és az sms-ekből, amit ti olyan örömmel fogadtatok? Jóóó, sooook lehetőség!!! HÚÚúÚÚÚÚ!
    Azok különböző lehúzási formák, bizonyos dolgokra optimalizálva. Van akinek csak pannonos ismerőse van, az olyan csomagot vesz, amivel a pannonost ingyen hívja. A másik este szeret beszélni, az olyat vesz. Ezek csak a mérleg billegetései, amin lehet nagy pénzeket sprólni, 20-30-40%-okat, de itt 10.000-30.000%-os nagyságrendbeli különbségek vannak. És azé', mer' a 3000 forintomból nem hívom végig a hónapot, és mert nem küldök több millió sms-t, letorrentezem, letöltök egy kurva zenét, és annyit használtam a hálózatot, mint amennyit ti egész hónapban. És nekem a csomagomra lebontva, egy 3 megás mp3 az semmi, abból még 1000 t'ok letölteni. Tehát, ki használhatom, és ki is használom a hálózatot, ugyanannyi "kárt" okozok, mint ti 100 hívással, nekem pedig ez így nem kerül szinte semmibe, és ha ez is megéri, akkor szerintetek a valódi profit hányszor haladja meg azt a 10,000-30.000%-os megközelítő értéket!? Nah, ezen kérem gondolkodni, nem a nagy kampány szövegen, meg a "fapados" dumán...
  • TeDDyRuSh
    #3
    Nem tudom mi lesz a vége, de ez a 3 szolgáltató is elégnek tűnik. Ajánlat van bőven. Rengeteg csomag. Épp most segítettem kiválasztani egy szolgáltatót egy ismerősnek és erős 1 órát töltöttünk az ajánlatokkal.

    Én Vodás vagyok már jó pár éve, bár voltam a másik 2-nél is. Bár amit leírtak a szerződésben azt korrekt módon betartják, de semmi többet. Semmi plusz. A hűségprogramjuk, ha van ilyen, pocsék!! Meghirdettek jó pár kártyás emberkének egy a kereskedelmi forgalomban nem kapható akciós előfizetői csomagot, ami brutál ütős volt. Tényleg rendben volt. De 2 és fél év után (vagyis a hűségidő lejárta után fél évvel) megszüntették a csomagot, aki maradt benne annak meg megemelték az árakat, ezzel ösztönözve a váltásra. Tök átlátszó, de összegezve még mindig elégedett vagyok, mert van pár ismerősöm akiket csúnyán átvágott a másik két szolgáltató. Ilyennel még nem találkoztam Vodánál, csak a jogilag helytálló szívatással. Ezzel meg nem sok mindent tudsz kezdeni. Nyitva tartom a szemem és ha jön az alkalom, akkor lelépek.
  • randomly
    #2
    Én voltam Pannon is elsőre feltépték az ügyfélszolgák a telefont, hyperszuper.
    Mondjuk hogy a wap oldaluk annak idején csak sajáthálózatból volt/van elérhető ... baromság.

    Aztán VodaFone is, na az akkor sem ha ők maradnak egyedül, soha többet.

    Most Westel van, ha nem kell őket felhívnod, szerencsére van aki felhívja helyettem :-) akkor OK.
  • smv
    #1
    Hát nem tudom. Szerintem jöjjön csak. Pannonos meg sose voltam, nem tetszenek az áraik.