8
-
sonicPSYyoshida #8 Jó lehet a szabadnap, ugye asszem max 6napot lehet egyfolytába melózni (mármint itthon), utána kell egy pihenő nap. Dönthetsz, hogy vagy kiszállsz a vonatból a semmi közepén aztán nemtudom mi lesz, vagy maradsz a vonaton, de ha nem te vagy épp a mozdony vezető, akkor úgyis pihensz, ugyanaz. (iszol, kártyázol :) )
Szóval biztos van itt valami spéci szabály, akármi.
Engem inkább az érdekelne, hogy a hajó / vonat / repülő szállítási költségei hogyan viszonyulnak egymáshoz. -
onimusha #7 nemtom én szivesen lemennék vonattal, bár nemtom mennyire lehetne budget az ár ha belevesszük azt is ,hogy vagy 17napi kaját viszel vagy 17napig költöd a pénzet az étkezőkocsiba :D -
bakagaijin #6 És 28 napig hajózni? :)
Nyilván nem egy mozdonyvezető van, hanem minimum 4-5, 8 órás váltásokban, plusz be kell tartani a szabadnapi előírásokat, stb-stb. Szóval a szerelvényben tutira van hálókocsi is :). De lehet, hogy szakaszonként cserélik őket. -
#5 Hát ez nem semmi, gondolom a pénz se, amit a mozdonyvezető kap! -
Scroll #4 Érdekes az a kép. Német a kérdés, de angol a válasz! -
MrTressy #3 Hát mondjuk 17napig vonatozni nem egy leányálom... -
nyalógép #2 Köthetnének hozzá néhány személyszállító vagont is, ha már úgyis megy. Biztos lenne rá igény.
-
torcipepe #1 a környezetvédelem visszahozza a vonatokat?? dicséretes.
csak a Magyar vasutak ne lennének ilyen szarok. a 110km/h maximálisan megengedett sebesség is csak álom a legtöbb szakaszon. a pest-miskolc ic-re negyed órát vertünk autópályán hatvan és mezőkövesd közöt betartva a sebességhatárt.