8
  • sonicPSYyoshida
    #8
    Jó lehet a szabadnap, ugye asszem max 6napot lehet egyfolytába melózni (mármint itthon), utána kell egy pihenő nap. Dönthetsz, hogy vagy kiszállsz a vonatból a semmi közepén aztán nemtudom mi lesz, vagy maradsz a vonaton, de ha nem te vagy épp a mozdony vezető, akkor úgyis pihensz, ugyanaz. (iszol, kártyázol :) )
    Szóval biztos van itt valami spéci szabály, akármi.

    Engem inkább az érdekelne, hogy a hajó / vonat / repülő szállítási költségei hogyan viszonyulnak egymáshoz.
  • onimusha
    #7
    nemtom én szivesen lemennék vonattal, bár nemtom mennyire lehetne budget az ár ha belevesszük azt is ,hogy vagy 17napi kaját viszel vagy 17napig költöd a pénzet az étkezőkocsiba :D
  • bakagaijin
    #6
    És 28 napig hajózni? :)

    Nyilván nem egy mozdonyvezető van, hanem minimum 4-5, 8 órás váltásokban, plusz be kell tartani a szabadnapi előírásokat, stb-stb. Szóval a szerelvényben tutira van hálókocsi is :). De lehet, hogy szakaszonként cserélik őket.
  • Carbuncle
    #5
    Hát ez nem semmi, gondolom a pénz se, amit a mozdonyvezető kap!
  • Scroll
    #4
    Érdekes az a kép. Német a kérdés, de angol a válasz!
  • MrTressy
    #3
    Hát mondjuk 17napig vonatozni nem egy leányálom...
  • nyalógép
    #2
    Köthetnének hozzá néhány személyszállító vagont is, ha már úgyis megy. Biztos lenne rá igény.
  • torcipepe
    #1
    a környezetvédelem visszahozza a vonatokat?? dicséretes.

    csak a Magyar vasutak ne lennének ilyen szarok. a 110km/h maximálisan megengedett sebesség is csak álom a legtöbb szakaszon. a pest-miskolc ic-re negyed órát vertünk autópályán hatvan és mezőkövesd közöt betartva a sebességhatárt.