21
-
Indigo #21 Náci és szörnyirtó szimulátor, a jobbik fajtából. Mint ahogy a legtöbb FPS-t elnevezhetjük xy írtó szimulátornak...
Szerintem a RTCW-nek nagyon ott volt a hangulata, azon kevés játékok egyike volt, amit nem untam meg a közepe felé sem. -
KarmaXXL #20 Ahh, így már értem mit akar. Én hallottam erről a tick rate-ről :)
Arról van szó, hogy a játékok motorjai nem folytonosan, hanem csak periodikusan, diszkrét időpontokban frissítik a világot, mondjuk egy rakéta helyzetét a pályán.
Ha folytonosan tennék, azaz minden lehetséges pillanatban próbálnák követni a mozgásokat, akkor 1) előre kiszámíthatatlan lenne a sebesség, 2) botrányos is lenne mellette, és 3) nem is nyernének igazából semmit, csak agyonhajtanák a gépet.
Ehelyett adott (akár dinamikusan változtatható) időközönként megnézik, mennyi idő telt el a rendszerben (mert ugye lehetnek ingadozások), és integrálszámítással számítják ki a testek új helyzetét, sebességét, satöbbi.
Ez tervezhetőbb, gyorsabb, elegánsabb, jobb, és ha tényleg ilyen grafika (a Rage-re gondolok) mellett fenn tudják tartani ezt a feszített tempót, akkor igazán szép munka.
Csak ne kelljen hozzá erőmű...
Persze mindez a korábbi hozzászólásomon nem változtat. Ha nincs tartalom az egész nem ér egy kalap trágyát se -
SirBubu #19 ahogy a doom3.filefront.com-on olvastam, Carmack nem 30-60 fps-ről, hanem 30-60 Hz-es "tick rate"-ről beszélt, ami a lentebbi szerint az, hogy a játék hányszor frissíti a pályát másodpercenként. amúgy sose hallottam róla. de úgy látom, más se :)) amellett még így se igazán értem, hogy ez mit jelent...
"Carmack means that the game will have a tick rate of 30 (33?). Basically, that means that the game updates the level 30 times a second." -
#18 A mennyiség a minőség rovására megy, ha nem vennéd észre... -
#17 Ha "kibaszottul unod ezeket a vh-s szarokat" akkor nem kell velük játszani és meg van oldava a problémád, valaki meg nem unja és szeret velük játszani. Ennyi... -
#16 Képet,képz, képx!!!!444négy3+1
Örülök, hogy ennyire növekszik a színvonal itt az esgén -
#15 Elmés hsz volt MSE, de mi már túl vagyunk ezen... -
#14 Mi az hogy 30 meg 60 FPS. Milyen vassal, milyen beállításokkal?
Ezzel az erővel mondhatnánk hogy a Crysis is produkál 120FPS-t a legdurvább elképzelhető gépel, legcsúnyább beállításokkal :S -
sleepyhead #13 leszoptam karmakot -
samuzsolt #12 szart is ettél már? a legyek állítólag nagyon szeretik, és ők még többen vannak! -
#11 Mert az ember ilyenkor tudni akarja, hogy 1 millió légy miért téved -
#10 Akkor már csak azt nem értem, hogy miért szenvedted végig a W3D-t és a RTCW-t is?! -
#9 Az első Wolfenstein 3D az őskorban is gáz volt 386-oson szenvedtem végig... a RTCW szintén felejtős volt, hogy mit bírnak benne sokan azt nem értem.
Ócska náci és szörnyírtó szimulátor -
BRobee #8 A wolfeinstein nem alapból VH-s "szar", mint a COD és egyebek, hanem a régi régi wolfeinsteinnek egy reinkarnációja. Reményeim szerint:) -
krondorl #7 Poligonszámmal :) -
#6 Anno én nagyon jókat játszottam ezekkel a játékokkal, szkeptikus vagyok a folytatásokkal, egyrészt mert öregebb lettem másrészt mert többségében elcseszik a játékokat, azzal, hogy szép legyen "oszt jóvan". Ez a multiplatform se ígér sok jót.. -
#5 Marketinggel. ;) -
krk #4 "Legalább ötször szebb lesz"
Aha... Ezt mivel mérik? Digitális szépségmérővel? -
KarmaXXL #3 Valószínűleg ízlések és pofonok, de nekem egyik játék se tetszik ezekből
Vajon tartalom is lesz bennük, vagy most már csak az a szempont, hogy mennyi az FPS? -
#2 Az, hogy a Rage helyből porrá alázza... hangulatban, eredetiségben meg főleg.
K. unom már ezeket a hülye VH-s szarokat, tucatcéllövölde, no ész nem kell hozzá.
Egyedül a BiA, CoH amit tudtam értékelni. -
Fbn Lx #1 mi baj a wolfenstein grafikájával?
ahogy nézem, ez mozgásban, fizikát tekintve lesz k/rvanagy =)