21
  • Indigo
    #21
    Náci és szörnyirtó szimulátor, a jobbik fajtából. Mint ahogy a legtöbb FPS-t elnevezhetjük xy írtó szimulátornak...
    Szerintem a RTCW-nek nagyon ott volt a hangulata, azon kevés játékok egyike volt, amit nem untam meg a közepe felé sem.
  • KarmaXXL
    #20
    Ahh, így már értem mit akar. Én hallottam erről a tick rate-ről :)

    Arról van szó, hogy a játékok motorjai nem folytonosan, hanem csak periodikusan, diszkrét időpontokban frissítik a világot, mondjuk egy rakéta helyzetét a pályán.
    Ha folytonosan tennék, azaz minden lehetséges pillanatban próbálnák követni a mozgásokat, akkor 1) előre kiszámíthatatlan lenne a sebesség, 2) botrányos is lenne mellette, és 3) nem is nyernének igazából semmit, csak agyonhajtanák a gépet.

    Ehelyett adott (akár dinamikusan változtatható) időközönként megnézik, mennyi idő telt el a rendszerben (mert ugye lehetnek ingadozások), és integrálszámítással számítják ki a testek új helyzetét, sebességét, satöbbi.
    Ez tervezhetőbb, gyorsabb, elegánsabb, jobb, és ha tényleg ilyen grafika (a Rage-re gondolok) mellett fenn tudják tartani ezt a feszített tempót, akkor igazán szép munka.
    Csak ne kelljen hozzá erőmű...

    Persze mindez a korábbi hozzászólásomon nem változtat. Ha nincs tartalom az egész nem ér egy kalap trágyát se
  • SirBubu
    #19
    ahogy a doom3.filefront.com-on olvastam, Carmack nem 30-60 fps-ről, hanem 30-60 Hz-es "tick rate"-ről beszélt, ami a lentebbi szerint az, hogy a játék hányszor frissíti a pályát másodpercenként. amúgy sose hallottam róla. de úgy látom, más se :)) amellett még így se igazán értem, hogy ez mit jelent...

    "Carmack means that the game will have a tick rate of 30 (33?). Basically, that means that the game updates the level 30 times a second."
  • Tinman #18
    A mennyiség a minőség rovására megy, ha nem vennéd észre...
  • Tower Guard
    #17
    Ha "kibaszottul unod ezeket a vh-s szarokat" akkor nem kell velük játszani és meg van oldava a problémád, valaki meg nem unja és szeret velük játszani. Ennyi...
  • Tinman #16
    Képet,képz, képx!!!!444négy3+1

    Örülök, hogy ennyire növekszik a színvonal itt az esgén
  • Tinman #15
    Elmés hsz volt MSE, de mi már túl vagyunk ezen...
  • Lobsterman
    #14
    Mi az hogy 30 meg 60 FPS. Milyen vassal, milyen beállításokkal?
    Ezzel az erővel mondhatnánk hogy a Crysis is produkál 120FPS-t a legdurvább elképzelhető gépel, legcsúnyább beállításokkal :S
  • sleepyhead
    #13
    leszoptam karmakot
  • samuzsolt
    #12
    szart is ettél már? a legyek állítólag nagyon szeretik, és ők még többen vannak!
  • Tinman #11
    Mert az ember ilyenkor tudni akarja, hogy 1 millió légy miért téved
  • HuAn82
    #10
    Akkor már csak azt nem értem, hogy miért szenvedted végig a W3D-t és a RTCW-t is?!
  • Tinman #9
    Az első Wolfenstein 3D az őskorban is gáz volt 386-oson szenvedtem végig... a RTCW szintén felejtős volt, hogy mit bírnak benne sokan azt nem értem.
    Ócska náci és szörnyírtó szimulátor
  • BRobee
    #8
    A wolfeinstein nem alapból VH-s "szar", mint a COD és egyebek, hanem a régi régi wolfeinsteinnek egy reinkarnációja. Reményeim szerint:)
  • krondorl
    #7
    Poligonszámmal :)
  • Narxis
    #6
    Anno én nagyon jókat játszottam ezekkel a játékokkal, szkeptikus vagyok a folytatásokkal, egyrészt mert öregebb lettem másrészt mert többségében elcseszik a játékokat, azzal, hogy szép legyen "oszt jóvan". Ez a multiplatform se ígér sok jót..
  • Narxis
    #5
    Marketinggel. ;)
  • krk
    #4
    "Legalább ötször szebb lesz"
    Aha... Ezt mivel mérik? Digitális szépségmérővel?
  • KarmaXXL
    #3
    Valószínűleg ízlések és pofonok, de nekem egyik játék se tetszik ezekből
    Vajon tartalom is lesz bennük, vagy most már csak az a szempont, hogy mennyi az FPS?
  • Tinman #2
    Az, hogy a Rage helyből porrá alázza... hangulatban, eredetiségben meg főleg.
    K. unom már ezeket a hülye VH-s szarokat, tucatcéllövölde, no ész nem kell hozzá.
    Egyedül a BiA, CoH amit tudtam értékelni.
  • Fbn Lx
    #1
    mi baj a wolfenstein grafikájával?
    ahogy nézem, ez mozgásban, fizikát tekintve lesz k/rvanagy =)