36
  • Maxoutenergy
    #36
    Sziasztok!

    Maxout Energy Drink- egészséges energiaital került forgalomba 2008 szeptemberében.



    http://www.energia.maxoutenergy.com
  • Atyuska
    #35
    Ha nincs net, nincs honnét letölteni a reklám betéteket, azaz marad az eredeti..
  • lapaleves
    #34
    mondjuk aki azt hiszi, hogy rá neme hatnak a reklámok, az nemigen van tisztában a brutális háttérinformációs rendszerrel, ami az egészet vezérli. a megelőzés az egyetlen orvosság, ha már láttad buktad. legalább egy kicsit.
  • lapaleves
    #33
    ezek ugye nem azok a filmek, amiket azért vesz pénzért az ember, hogy reklám nélkül nézze? vagy én értem félre és ezek ingyé lesznek? vagy ezek direkt "tudjuk, hogy letöjtöd kis gonosz warezoló" filmek?
  • Sippie
    #32
    és az téged miért zavar?
    JTBM: a starcraft2 nem lesz tele reklámokkal.
    Grifidos: ez a magyar jogszabályok, vagy az amerikai? nem mind1
  • warchief
    #31
    Szerintem a régebben készült filmekhez, főleg az értékesebb filmekhez nemigen szabadna hozzányúlni. Az más kérdés, ha eleve úgy készítik a filmet a későbbiekben, hogy beilleszthető a reklám. Egy kocsmajelenetnél tényleg tökmindegy, hogy milyen sört iszik a szereplő. De azért néhány filmnél igencsak nehéz úgy elhelyezni egy reklámot, hogy az ne legyen zavaró (pl Gyűrűk ura).
  • Adenoma
    #30
    mindemellett amíg a reklámtörvények nincsenek rendesen megregulázva, addig így maradnak. hd adásoknál nem tekerhetsz előre, ha épp timeshift-el nézel egy filmet, amikor a reklámblokkhoz érsz. fizetsz érte, és hülyének néznek. szórakozni akarsz, és megnéznél egy filmet, a kábeltv-n, amikor fizettél az adásért, a kábelbekötésért, a tv-ért, és nyomják az agyadba a tampont, a hitelt.
  • Adenoma
    #29

    ezmeg egy üres dvd a megoldás
  • Sanyix
    #28
    Pedig de. Versenynél nem merték volna megtenni...
  • Wittgen
    #27
    És még csodálkoznak majd, hogy miért erősödik majd a warez.
  • WoodrowWilson
    #26
    Nehogy azt mondd, hogy a HD-DVD-nél nem találták volna ezt ki.
  • AranyKéz
    #25
    Aham, győzött a HD-DVD felett a rohadék, és már kapjuk is a feketelevest.
  • Grifidos
    #24
    Kicsit naív vagy, biztosan azért találták ki, hogy te olcsobban kapd a filmet...és nem azért, hogy a forgalmazók bevétele növekedjen.
  • szarvasdinnye
    #23
    Neked bizony a jo k...a a...d te reklamozo b..i!!!
  • RedRiot
    #22
    Menjenek a vérbe! Persze, először diszkréten a háttérben megbújó energiaital. Persze, szolidan kezdik... Aztán majd egy westernben valaki a kocsmában a háttérben Fantát iszik.

    Vagy a Bullittban az üldözött fekete Dodge Charger és Steve McQueen zöld Mustangja után befarol a sarkon egy Suzuki SX4.

    Vagy a Ryan közlegény nyitójelenetében, a partraszálláskor a háttérben átlebegne egy Vodafone reklámléghajó.
  • dez
    #21
    Hmm, érdekes lesz, amint tárgyak tűnnek fel és el a semmiből/-be. :P
    - "Te, ez most sci-fi, vagy csak egy ráklám volt?"
  • nyalógép
    #20
    Esküszöm nem értem, hogy miért kelt ez a megoldás ekkora felháborodást, a film cselekményét nem befolyásolja, de ezáltal lehet jóval kedvezőbb áron is, vagy egyes filmeket akár ingyen is adni a közönségnek.

  • PíszLávJuniti
    #19
    A mostani DVD-ken sem szeretem, az első perceket azzal tölteni, hogy a jogdíjak, másolás, stb.t hallgassam.
    dvd-rip és voálá
    egy érdekesebb sorozat közé szúrnak reklámot a tv-ben.
    a tvrip változatban ugye már kivágták.
    ..
  • Alaktomos
    #18
    Hat ezek a reklamok mar egyszeruen felhaboritoak. En fizetnek inkabb extra penzt a blu-ray lemezert, de ne legyen reklam rajta!
    Tudok viszont egy olyan oldalt, ahol nem kell reklamok es spamok miatt aggodni, es a legjobb benne hogy penzt lehet keresni egyszeruen es gyorsan. Regisztralni kell es valaszolni a kerdeseikre, a valaszokert pedig 4-6 dollar jar, mert segited oket: itt
  • dvd1987
    #17
    a jó kis BMW-s reklámot is grifidos írta a választ hogy miért nem lehet leadni a tv-ben.
  • JTBM
    #16
    Szerintem ez még csak a kezdete ennek a technológiának.

    Nemsokára már a filmek forgatásánál is lesznek reklámhordozó részek, amire dinamikusan lehet majd reklámokat tenni.

    Pl. a főszereplő alapesetben egy jelzés nélküli sört dönt le, amire dinamikusan lehet ráhúzni a skin-t.
    Vagy az összes filmben szereplő hirdetés tábla (jó sok lesz minden filmben) mindig az aktuális reklámokkal lesz tele.

    Az EA játékokban már régen megoldották és pl. a Starcraft 2 is tele lesz ilyen reklámokkal...
  • Turdus
    #15
    Figyelmesen elolvasva a cikket: "A fotókat a központi szerverről lehet letölteni".
    Ergo: húzd ki a netkábelt, mikor filmezni akarsz, és viszlát reklámok
  • rolika
    #14
    kislányom egyik kedvenc rajzfilmje a chihiro szellemországban.
    kár, hogy minden egyes bekapcs után nyolc percig kell nézni a sporttolvajok elkapcsolhatatlan reklámját, amiben az összes poént lelövik, úgyhogy már meg se kell nézni
    köszi, jó ötlet volt
  • Sanyix
    #13
    "Tőlem akár maga az atyaúristen is telefonálhat Nokia akármin vagy iPhone-on egy filmben, akkor sem azt fogom választani :)"

    De ettől még lesznek konzumidióták akik igen :\
  • Gerygrey
    #12
    Tőlem akár maga az atyaúristen is telefonálhat Nokia akármin vagy iPhone-on egy filmben, akkor sem azt fogom választani :)

    Egyébként a reklámokkal nem az a baj, hogy egyre több, hanem hogy egyre szarabb. Tele van a Youtube színvonalasabbnál színvonalasabb, vicces, elgondolkodtató, vagy csak simán látványos reklámokkal, itthon meg csak az ostoba, bárgyú szarok mennek.
  • Wilddog
    #11
    Felháborító ez az utólagos belebuzerálás. A film alkotói nem hiába készítették el a filmet úgy ahogy. Ha később reklámokkal módosítják, akkor az már nem lesz ugyanaz.
  • bakagaijin
    #10
    Jó kis tudatalattis film.
  • Adamul
    #9
    "A termék diszkréten megbújt a háttérben," >> Pont az ilyenek a legveszélyesebbek mer a tudatalattira hatnak, a felhasználó nem is tud róla, de ha 2 termék közül (a reklámozott és egy másik) választásra kerül sor, ösztönösen a reklámozottat választja majd...
    Más: A cigireklámokat már régen betiltották nem? Mer akkor hogy kerülhet bele?
  • Sir Quno Jedi
    #8
    Más az, ha BENNE van a filmben fixen, az ellen nem sokat lehet tenni. DE utólag belebuzgerálni, na az már más tészta.
  • Cat #7
    Product placement már ma is van, játékokban és filmekben is, ezt nem tiltja a törvény. Az, hogy Neo Nokia telefonon kommunikál a Mátrixban, vagy James Bond Aston Martinnal jár, Rolex órát visel, megengedett. Ha Leonardo Di Caprio nem ásványvizet, hanem Red Bullt iszik, és a kiadó ebbe beleegyezik (bele fog, mert pénzt kap), akkor nem lehet semmit tenni.
  • Sanyix
    #6
    Mekkora gáz. Megveszed sokpénzért a lemezt, és még így miuatán megvetted, mégtöbb pénzt akarnak beszedni, és még nézzed a reklámot a már megvett filmen.

    Mindig tudtam, hogy a sony is egy szarszemét fosmocsok cég.
  • Grifidos
    #5
    A reklámtörvényt gyakran megszegik a reklámkészítők, ilyenkor komoly bírságot kell
    fizetniük és természetesen a jogszabályba ütköző reklámot azonnal bevonják a
    reklámfelületekről. A következőkben a törvény néhány fontos paragrafusának elemeit
    soroljuk fel:
    • A reklámot csak a reklámjelleg felismerhető feltüntetésével és a környezetétől
    elkülönítve szabad közzétenni.
    • Tilos közzétenni olyan reklámot, amely
    - személyhez fűződő jogokat, kegyeleti jogot, valamint személyes adatok védelméhez
    való jogokat sért,
    - erőszakra buzdít, illetve a személyes vagy közbiztonságot, környezetet, illetve
    természetet károsító magatartásra ösztönöz,
    - félelemérzetet kelt.
    • Tilos közzétenni olyan reklámot, amely a gyermek- és fiatalkorúaknak szól, és
    - fizikai, szellemi vagy erkölcsi fejldésüket károsíthatja,
    - tapasztalatlanságuk vagy hiszékenységük kihasználásával közvetlen felszólítást
    tartalmaz arra, hogy a felntt korúakat áru vásárlására ösztönözzék.
    • Tilos közzétenni burkolt és tudatosan nem észlelhető reklámot.
    • Tilos az olyan áruk reklámozása, amelyek előállítása vagy forgalmazása jogszabályba
    ütközik.
    • Tilos közzétenni olyan reklámot, amely nem tartalmazza a fogyasztási kölcsön
    folyósításával kapcsolatban felmerülő valamennyi költséget.
    • Tilos közzétenni megtévesztő reklámot.
    • Az összehasonlító reklám nem lehet megtévesztő, nem sértheti más vállalkozás jó
    hírnevét.
    • A csomagküldés útján belföldön értékesítendő árura vonatkozó reklámnak azonosítható
    módon tartalmaznia kell a reklámozó megnevezését, állandó belföldi telephelyének
    megjelölését.
    • Tilos a fegyverek, lőszerek, robbanóanyagok reklámozása.
    • Tilos alkoholtartalmú italt és dohányárut reklámozni
    - olyan sajtótermékben, amely alapvetően gyermek-, illetve fiatalkorúakhoz szól,
    - sajtótermék címoldalán,
    - színházban vagy filmszínházban 20 óra elött, illetve gyermek- vagy fiatalkorúak
    számára készült műsorszámot közvetlenül megelőzően, annak teljes idtartama
    alatt és közvetlenül azt követően,
    - játékon és annak csomagolásán,
    - közoktatási és egészségügyi intézményben és annak bejáratától számított 200
    méteres távolságon belül.
  • TothLaci
    #4
    Engem őszintén szólva reklámok így nem zavarnának, sőt nem tartanám rossz ötletnek, de a magas rezsi költségeknek köszönhetően még most sincs HD-TV-m, és a Blu-Ray is elég drága, szóval vegye meg az, akinek vagy minden álma Sony legújabb másolásvédelmi és 25-50 GB-os csodája, vagy akinek van pénze.
  • Turdus
    #3
    Én nyugodt vagyok. Egész biztos vagyok benne, hogy az mplayerben lesz olyan parancssoros kapcsoló, hogy reklámok off
  • CitizenX
    #2
    Hányinger, amit művelnek. Egy ok az mellett, hogy ne adjak ki pénzt BR-filmekért. Ja, fizessek érte vastagon, és még reklámokat is nézzek cserébe, akármilyen háttérben húzódik meg, igaz? Megafaszt.
  • envagyok
    #1
    Bas..ák meg. Én már nem nézek tv-t kb. 6-7 éve, annyira utálom a reklámokat...