36
-
Maxoutenergy #36 Sziasztok!
Maxout Energy Drink- egészséges energiaital került forgalomba 2008 szeptemberében.
http://www.energia.maxoutenergy.com
-
Atyuska #35 Ha nincs net, nincs honnét letölteni a reklám betéteket, azaz marad az eredeti.. -
lapaleves #34 mondjuk aki azt hiszi, hogy rá neme hatnak a reklámok, az nemigen van tisztában a brutális háttérinformációs rendszerrel, ami az egészet vezérli. a megelőzés az egyetlen orvosság, ha már láttad buktad. legalább egy kicsit. -
lapaleves #33 ezek ugye nem azok a filmek, amiket azért vesz pénzért az ember, hogy reklám nélkül nézze? vagy én értem félre és ezek ingyé lesznek? vagy ezek direkt "tudjuk, hogy letöjtöd kis gonosz warezoló" filmek? -
#32 és az téged miért zavar?
JTBM: a starcraft2 nem lesz tele reklámokkal.
Grifidos: ez a magyar jogszabályok, vagy az amerikai? nem mind1 -
warchief #31 Szerintem a régebben készült filmekhez, főleg az értékesebb filmekhez nemigen szabadna hozzányúlni. Az más kérdés, ha eleve úgy készítik a filmet a későbbiekben, hogy beilleszthető a reklám. Egy kocsmajelenetnél tényleg tökmindegy, hogy milyen sört iszik a szereplő. De azért néhány filmnél igencsak nehéz úgy elhelyezni egy reklámot, hogy az ne legyen zavaró (pl Gyűrűk ura). -
Adenoma #30 mindemellett amíg a reklámtörvények nincsenek rendesen megregulázva, addig így maradnak. hd adásoknál nem tekerhetsz előre, ha épp timeshift-el nézel egy filmet, amikor a reklámblokkhoz érsz. fizetsz érte, és hülyének néznek. szórakozni akarsz, és megnéznél egy filmet, a kábeltv-n, amikor fizettél az adásért, a kábelbekötésért, a tv-ért, és nyomják az agyadba a tampont, a hitelt. -
Adenoma #29
ezmeg egy üres dvd a megoldás -
#28 Pedig de. Versenynél nem merték volna megtenni... -
Wittgen #27 És még csodálkoznak majd, hogy miért erősödik majd a warez. -
WoodrowWilson #26 Nehogy azt mondd, hogy a HD-DVD-nél nem találták volna ezt ki. -
AranyKéz #25 Aham, győzött a HD-DVD felett a rohadék, és már kapjuk is a feketelevest.
-
Grifidos #24 Kicsit naív vagy, biztosan azért találták ki, hogy te olcsobban kapd a filmet...és nem azért, hogy a forgalmazók bevétele növekedjen. -
szarvasdinnye #23 Neked bizony a jo k...a a...d te reklamozo b..i!!! -
RedRiot #22 Menjenek a vérbe! Persze, először diszkréten a háttérben megbújó energiaital. Persze, szolidan kezdik... Aztán majd egy westernben valaki a kocsmában a háttérben Fantát iszik.
Vagy a Bullittban az üldözött fekete Dodge Charger és Steve McQueen zöld Mustangja után befarol a sarkon egy Suzuki SX4.
Vagy a Ryan közlegény nyitójelenetében, a partraszálláskor a háttérben átlebegne egy Vodafone reklámléghajó. -
dez #21 Hmm, érdekes lesz, amint tárgyak tűnnek fel és el a semmiből/-be. :P
- "Te, ez most sci-fi, vagy csak egy ráklám volt?" -
nyalógép #20 Esküszöm nem értem, hogy miért kelt ez a megoldás ekkora felháborodást, a film cselekményét nem befolyásolja, de ezáltal lehet jóval kedvezőbb áron is, vagy egyes filmeket akár ingyen is adni a közönségnek.
-
#19 A mostani DVD-ken sem szeretem, az első perceket azzal tölteni, hogy a jogdíjak, másolás, stb.t hallgassam.
dvd-rip és voálá
egy érdekesebb sorozat közé szúrnak reklámot a tv-ben.
a tvrip változatban ugye már kivágták.
.. -
Alaktomos #18 Hat ezek a reklamok mar egyszeruen felhaboritoak. En fizetnek inkabb extra penzt a blu-ray lemezert, de ne legyen reklam rajta!
Tudok viszont egy olyan oldalt, ahol nem kell reklamok es spamok miatt aggodni, es a legjobb benne hogy penzt lehet keresni egyszeruen es gyorsan. Regisztralni kell es valaszolni a kerdeseikre, a valaszokert pedig 4-6 dollar jar, mert segited oket: itt -
dvd1987 #17 a jó kis BMW-s reklámot is grifidos írta a választ hogy miért nem lehet leadni a tv-ben. -
JTBM #16 Szerintem ez még csak a kezdete ennek a technológiának.
Nemsokára már a filmek forgatásánál is lesznek reklámhordozó részek, amire dinamikusan lehet majd reklámokat tenni.
Pl. a főszereplő alapesetben egy jelzés nélküli sört dönt le, amire dinamikusan lehet ráhúzni a skin-t.
Vagy az összes filmben szereplő hirdetés tábla (jó sok lesz minden filmben) mindig az aktuális reklámokkal lesz tele.
Az EA játékokban már régen megoldották és pl. a Starcraft 2 is tele lesz ilyen reklámokkal... -
Turdus #15 Figyelmesen elolvasva a cikket: "A fotókat a központi szerverről lehet letölteni".
Ergo: húzd ki a netkábelt, mikor filmezni akarsz, és viszlát reklámok -
rolika #14 kislányom egyik kedvenc rajzfilmje a chihiro szellemországban.
kár, hogy minden egyes bekapcs után nyolc percig kell nézni a sporttolvajok elkapcsolhatatlan reklámját, amiben az összes poént lelövik, úgyhogy már meg se kell nézni
köszi, jó ötlet volt -
#13 "Tőlem akár maga az atyaúristen is telefonálhat Nokia akármin vagy iPhone-on egy filmben, akkor sem azt fogom választani :)"
De ettől még lesznek konzumidióták akik igen :\ -
#12 Tőlem akár maga az atyaúristen is telefonálhat Nokia akármin vagy iPhone-on egy filmben, akkor sem azt fogom választani :)
Egyébként a reklámokkal nem az a baj, hogy egyre több, hanem hogy egyre szarabb. Tele van a Youtube színvonalasabbnál színvonalasabb, vicces, elgondolkodtató, vagy csak simán látványos reklámokkal, itthon meg csak az ostoba, bárgyú szarok mennek. -
Wilddog #11 Felháborító ez az utólagos belebuzerálás. A film alkotói nem hiába készítették el a filmet úgy ahogy. Ha később reklámokkal módosítják, akkor az már nem lesz ugyanaz. -
bakagaijin #10 Jó kis tudatalattis film. -
Adamul #9 "A termék diszkréten megbújt a háttérben," >> Pont az ilyenek a legveszélyesebbek mer a tudatalattira hatnak, a felhasználó nem is tud róla, de ha 2 termék közül (a reklámozott és egy másik) választásra kerül sor, ösztönösen a reklámozottat választja majd...
Más: A cigireklámokat már régen betiltották nem? Mer akkor hogy kerülhet bele? -
#8 Más az, ha BENNE van a filmben fixen, az ellen nem sokat lehet tenni. DE utólag belebuzgerálni, na az már más tészta. -
Cat #7 Product placement már ma is van, játékokban és filmekben is, ezt nem tiltja a törvény. Az, hogy Neo Nokia telefonon kommunikál a Mátrixban, vagy James Bond Aston Martinnal jár, Rolex órát visel, megengedett. Ha Leonardo Di Caprio nem ásványvizet, hanem Red Bullt iszik, és a kiadó ebbe beleegyezik (bele fog, mert pénzt kap), akkor nem lehet semmit tenni. -
#6 Mekkora gáz. Megveszed sokpénzért a lemezt, és még így miuatán megvetted, mégtöbb pénzt akarnak beszedni, és még nézzed a reklámot a már megvett filmen.
Mindig tudtam, hogy a sony is egy szarszemét fosmocsok cég. -
Grifidos #5 A reklámtörvényt gyakran megszegik a reklámkészítők, ilyenkor komoly bírságot kell
fizetniük és természetesen a jogszabályba ütköző reklámot azonnal bevonják a
reklámfelületekről. A következőkben a törvény néhány fontos paragrafusának elemeit
soroljuk fel:
• A reklámot csak a reklámjelleg felismerhető feltüntetésével és a környezetétől
elkülönítve szabad közzétenni.
• Tilos közzétenni olyan reklámot, amely
- személyhez fűződő jogokat, kegyeleti jogot, valamint személyes adatok védelméhez
való jogokat sért,
- erőszakra buzdít, illetve a személyes vagy közbiztonságot, környezetet, illetve
természetet károsító magatartásra ösztönöz,
- félelemérzetet kelt.
• Tilos közzétenni olyan reklámot, amely a gyermek- és fiatalkorúaknak szól, és
- fizikai, szellemi vagy erkölcsi fejldésüket károsíthatja,
- tapasztalatlanságuk vagy hiszékenységük kihasználásával közvetlen felszólítást
tartalmaz arra, hogy a felntt korúakat áru vásárlására ösztönözzék.
• Tilos közzétenni burkolt és tudatosan nem észlelhető reklámot.
• Tilos az olyan áruk reklámozása, amelyek előállítása vagy forgalmazása jogszabályba
ütközik.
• Tilos közzétenni olyan reklámot, amely nem tartalmazza a fogyasztási kölcsön
folyósításával kapcsolatban felmerülő valamennyi költséget.
• Tilos közzétenni megtévesztő reklámot.
• Az összehasonlító reklám nem lehet megtévesztő, nem sértheti más vállalkozás jó
hírnevét.
• A csomagküldés útján belföldön értékesítendő árura vonatkozó reklámnak azonosítható
módon tartalmaznia kell a reklámozó megnevezését, állandó belföldi telephelyének
megjelölését.
• Tilos a fegyverek, lőszerek, robbanóanyagok reklámozása.
• Tilos alkoholtartalmú italt és dohányárut reklámozni
- olyan sajtótermékben, amely alapvetően gyermek-, illetve fiatalkorúakhoz szól,
- sajtótermék címoldalán,
- színházban vagy filmszínházban 20 óra elött, illetve gyermek- vagy fiatalkorúak
számára készült műsorszámot közvetlenül megelőzően, annak teljes idtartama
alatt és közvetlenül azt követően,
- játékon és annak csomagolásán,
- közoktatási és egészségügyi intézményben és annak bejáratától számított 200
méteres távolságon belül. -
#4 Engem őszintén szólva reklámok így nem zavarnának, sőt nem tartanám rossz ötletnek, de a magas rezsi költségeknek köszönhetően még most sincs HD-TV-m, és a Blu-Ray is elég drága, szóval vegye meg az, akinek vagy minden álma Sony legújabb másolásvédelmi és 25-50 GB-os csodája, vagy akinek van pénze. -
Turdus #3 Én nyugodt vagyok. Egész biztos vagyok benne, hogy az mplayerben lesz olyan parancssoros kapcsoló, hogy reklámok off -
CitizenX #2 Hányinger, amit művelnek. Egy ok az mellett, hogy ne adjak ki pénzt BR-filmekért. Ja, fizessek érte vastagon, és még reklámokat is nézzek cserébe, akármilyen háttérben húzódik meg, igaz? Megafaszt. -
#1 Bas..ák meg. Én már nem nézek tv-t kb. 6-7 éve, annyira utálom a reklámokat...