48
  • FICEK9
    #48
    Hát ez egy szörnyűség...:(((. Most néztem meg a játék videóját, de olyan volt mintha egy jégkrémes dobozba estem volna, tele színes cukorkareszelékkel. A táj rikít, az egységek színes mütyürök...a részletekbe már bele se kezdenék! Azt hittem az EA a C&C 3 kiegészítőjénél nagyobb hibát nem tud elkövetni, de tévedtem. Nagyon nem várom ezt a RA 3-at.
  • Lacee83
    #47
    Emléxem a RA1 re. Az átvezető animációkra voltam leginkább kiváncsi. Mai szemmel persze elég gagyi de akkor amikor még nemigen láthattunk divx filmeket a monitoron leesett az állunk. Fantasztikus volt zene és a hangulat. A tela torony és társaik, ez a játék amelyiket sohasem felejtek el (többek közt)Nálam az RA1 igen magasra tette a mércét de ha ügyesek a srácok és legfőképp olyanok készítik akikre az első rész hatással volt talán nem csalódunk majd. Lehet felőlem 3D is a kamerát sosem forgatom, mert csak eltévedek a saját bázisomon:-)
  • menetrend
    #46
    lövésem sincs :D
    gondolom az extrában van valami extra... nomeg általában drágábba boltban
  • Vardar
    #45
    Mi a különbség a kettő között?
  • menetrend
    #44
    Az alap az megjelent magyarul, az extra változathoz ( kane edition ) meg a magyaritasok.hu oldalról elvileg tudsz leszedni.
  • Vardar
    #43
    Nem volt felrakva. Tibeirum Warshoz van magyarítás?
  • menetrend
    #42
    Próba cseresznye. A CnC generals elfutott a gépeden? Persze csak ha fel volt rakva egyáltalán.
  • Vardar
    #41
    Celeron 2,8 GHZ - 768 MB DDR 1 RAM - 128 MB Radeon x300/x550
  • Zocsi
    #40
    Milyen géped van? A Tiberium Wars azért elég jól optimalizált játék (volt).
  • Vardar
    #39
    Aha. Egy meteorit megfertőzte az egész Földet? Durva. Egy teszt szerint a Tiberium Wars nem menne a gépemen.
    Remélem ebbe az új Red Alertben lesznek magyarok.
    Vogel: Én mióta feltelepítettem le se töröltem a Pro Libertate!-t és az 1848-at. Szerintem ezekkel minden magyar stratégiásnak illik játszani.
  • a_n_d_r_e_w
    #38
    Az csak egy próba volt, de megmondták, hogy nagyon rossz ötlet volt a két világot összekapcsolni, szóval hivatalosan sincs semmi közük egymáshoz. (egyébként sem volt logikus, mert így a RA részeket mind bekellett volna szorítani 1995 elé és nem lett volna szabad a TD-nél fejlettebb technológiát használniuk, szvsz öngyilkosság lett volna)
  • menetrend
    #37
    a Dune 2 a stratégiák egyik alapja. Anno a Westwood megcsinálta a CnC játékokt. Ez volt az első amiben a földre esett egy meteorit, az Itáliai Tiber folyóba pottyant. Innen a tiberium név. GDI a világ kormányainak anno egy szövetsége, végül meg amolyan utóda lett. Ők harcolnak a NOD testvériség ellen, akik terroristák, szegényemberek, meg miegyéb. A tiberium egy sunyi cucc, megfertőz mindent, a földi élet nem képes megmaradni a tiberium szennyezett helyeken. Ám ugyanakkor hatalmas energiaforrás. A CnC ben van az első tiberium háború. A Renegade fps is ekkor játszódik.Ekkor még viszonylag olyan a környezet mint a valóságban. A Tiberian Sun a második tiberium háborút dolgozza fel, itt már látszódik a háború súlytotta föld meg az egyre erősebbb tiberium szennyezettség. A Tiberium war a 3. tiberium háborút dolgozza fel. Megéri végigtolni, jó a sztori, van hangulata, egyszóval jó játék.
    A CnC red alert az az alap CnC (1. tiberium háború) után készült el, és semmi köze a kettőnek egymáshoz a címen kívül. Ebben einstein a háború után egy időgéppel visszamegy a múltba és eltünteti hitlert hogy ne történjen meg a szörnyű 2. világháború. De így a szovjeteket nincs aki visszafogja a 40 es években így korlátlanul növekedednek, bekebelezik kelet európát, majd az egész világot karaják ugye. Leverik őket és az amerikaiak havert csinálnak belőlük egy új vezérrel, bábkormány stb. De az új vezér hátbatámadja őket. ez a Red alert 2. A harmadik rész most jön ki arról annyit tudok hogy az oroszok a Kreml védelme alatt visszaküldenek egy csapatot az időben és megölik asszem Einsteint. A japánok viszont a világot akarják és most ők zúznak. Kb ennyit tok a 3. részről.
  • Acheron
    #36
    Remélem Yuri visszatér a dinó torkából
  • Vogel
    #35
    Mielött olvastam a hsz-ed, már írtam volna hogy olyan warcraftos feeling a graf. Tudom, hogy nem az a lényeg, de mennyivel jobban néztek ki az egységek a 2ben! Itt meg gyerekjáték, tologatós tank. Pl generals amcsi tankok pofásak voltak. SZámomra azé bukta mert időt von el a kamera kezelése, nem vagyok egy vérpisti az rts-ben, betudható ennek. Én ugy veszem észre hogy nincs akkora visszhangja a mostani 3D-s stratoknak. Vannak max 1 évig aztán letünnek. Marad a SC és az AoE. Nem így van?
  • Sanyix
    #34
    Akkor nézd meg az RA1 soviet befejezését :) Kane fog a kamerába vigyorogni :D

    Egyébként a linkjeiden is le van írva a dolog.
  • Vardar
    #33
    Az a ősz, kis doktor csávó a Frankeinstein aki a Prisma tornyot meg a Prisma tankot bemutatja?
    Légy szíves mondd már el magyarul a C&C történetét mert ezzel jövő hétig se végzek.
  • Zocsi
    #32
    A magyar nyelvet meg nem ismerem, bássszámeg... Megyek aludni!
  • Zocsi
    #31
    Amúgy fő vonalakban az egész a Dune II-ből fejlődött ki. Ott volt ez játékkoncapció, hogy van egy nyersanyag, meg különböző felek és a nyersanyagból pénz lesz. Frank Herbert Düne univerzumát tökéletes alapnak lehetet készen kapni a könyvesboltokba... A tiberiumos örület kb. egy adaptáció... aztán kiegészítve, újrafordítva. De a játékok működése tök ugyanaz.
  • Zocsi
    #30
    Tiberium
    BoN
    GDI

    A Red Alertnek kb. úgy tudom semmi köze a Tiberium univerzumhoz... Csak a koncepció ugyanaz... Amúgy dióhéjban annyi a töri, hogy Einstein feltalálja az időgépet még a II. VH előtt, és visszameny kiiktatni Hitlert. Ezért Európát a később kialakuló vörös rezsim szeretné magáénak tudni... Ebbe levesbe köpnek bele úgy angolosan a szövetségesek.
    A RA2. ezt viszi tovább, azzal a különbséggel, hogy a RA végén fegyverszünetet vagy szövetséget kötő két fél közül a ruszkik megint az ördöggel cimborálnak és megpróbálják vörösre festeni az ámerikaiak földjét... Aztán lesz ebből nagy kalamajka, meg sálálá.
  • Szeszmester
    #29
    A tiberium sun szerintem elég gyenge eresztés volt.
    Az Emperor - Battle for Dune meg kifejezetten jó volt, 7 éves játék.
    Ez a 3D meg bukta már hülyeség, 10 éve még elment a szöveg, de ma már semmi alapja.

    A gumimacit nem tudom, mire érted. A Warcraft például gumimaci, ahol az élőholtak vezére sem ilyesztőbb egy pokémonoknál, viszont ezzel nem értem, hogy mi a bajod.
  • Vardar
    #28
    Hülye kérdés de felteszem. A C&C miről szól? Mi ez a Nod vs. GDI összecsapás? Mi az a tiberium? És mi köze ennek a Red Alertnek?
  • Vogel
    #27
    Számomra elásva ez a rész. 3D nálam bukta, és nogyon gumimaci style lett az egységeknek. Az az apocalypse borzasztó :(
    Tiberian Sunon nőttem fel, de a firestorm nélkül mert az szar:D aki szereti az artilleryt az megérti :D Az a postapokaliptikus hangulat! (A régi)


    RA2 naon tetszett, moddolható. Sokat toltuk lanon. Jury már kevésbé. A többi 3D csicsamicsa már egyáltalán nem jött be.Ebbe a videóba szerettem bele
  • M0RN1NGST4R
    #26
    hát nem tudom én anno egy P133-ason játszottam vele 48 mb rammal és elég jól ment. Ami még nagyon király volt, hogy baromi könnyű volt moddolni. elég komoly dolgokat lehetett összehozni, mondjuk láthatatlan cyborg commandot rakétavetővel a hátán légi egységek ellen. Ez a red alert 2-ben is megmaradt, ott is nagyon jó modokkal lehetett találkozni.

    Zolcsi: olyan torrent-et keress, hogy c&c the first decade. Igaz meglehetősen nagy, de benne van minden a TW-on és a sole survivor-ön kivül. ha c&c 1 gold érdekel vkit, azt már ingyen le lehet tölteni.
  • gumibéka
    #25
    Nálam a játékok hangulata volt az ami vitte a pálmát, Kane karaktere és a sztori a C&C vonalon, a Red Alertben szintén, színészekkel forgatott sztori vezető videók. A Generals nekem már nem tudta ezt hozni, hangulatilag.
  • a_n_d_r_e_w
    #24
    Nem vektoros, voxeles, azért volt ilyan iszonyat gépigénye. Meg optimalizálatlan volt a motorja. Az RA2 is TS motorral ment, mégis messze jobban futott (a TS még ma is be tud lassulni, de baromira). De nekem örök kedvenc marad a TS (azaz TS:FS) ezért várok már egy komolyabb remakere. Ami van viszont, az meg úgy néz ki behalt (TSR)
  • Zocsi
    #23
    Nekem a Dune II volt az első RTS-em. Naggyon-naggyon imádtam. Az egyik haverommal kb. állandóan ezt játszottuk, flasheltünk a rajzokra, meg a jó zenére! Aztán jött az újabb westwood gyöngyszem a C&C. Kb. ez után jött a Warcraft 2 (az egyet csak próbáltam, de a 2vel toltam először és utána az egy már nem tetszett). Hát az is valami frenetikus érzés volt játszani. Bár azt törve játszottuk anno, uh. pl zene nem volt, de az új egységek és az egész univerzum nagyon király volt. A RA-ra én is úgy emléxem, mint egy C&C pótló valami. Viszont ezt nagyon jól teljesítette. Iszonyat baró feelingje volt és kellően hosszú is volt. A félig renderelt/videó betétek pedig királyak voltak. Az még egy olyan éra volt, amikor az ember szivesen izzadt végig 1-1 küldetést az átvezető animokért cserébe! Klassz volt... Nem sokkal ez után jött a Total Annihilation, ami nagy kedvenc azóta is, és a StarCraft...
    A TS nekem nem jött be. Mikor kijött, akkor baromi nagy volt a gépigénye - lévén vektoros (ha jól tudom). Meg az olyan apró hibák, hogy minden egységnek másfelé áll az árnyéka engem lehangoltak... nem is játszottam vele sokat... lehet elő kellene vennem megint.
    A RA2 viszont megint qrvajó volt. Nagyon hangulatos minden tekintetben! Imádtam, kb. masfél éve próbálom megint megszerezni, de nem sikerült még épkézláb torrentet találnom (mondjuk nem is erőltettem)...
    Nem tudom ez egy olyan időszak volt, amikor még nagyon feelinges játékokat írtak. A mostaniak már annyira engem nem fognak meg, pedig még mindig nagy RTS rajongó vagyok...
  • M0RN1NGST4R
    #22
    osztom a véleményed. a TS stratégiázás terén ász volt, mégis méltánytalanul keveset lehet erről hallani. Tökéletesen eltérő, mégis tökéletesen kiegyensúlyozott két oldal... Föld alatt mozgó egységek, álcázó generátorok, rombolható terep, Firestorm defence system, szuperfegyverek, korlátlan egységszám, frenetikus zene, fantasztikus hangulat és környezet, ami kellőképpen visszaadta az első tibérium háború okozta világégést. Gondolok itt a kihalt városokra, furcsa mutáns lényekre. Tökéletes volt. És a mai napig az. Nem sikerült még ehhez hasonlót alkotni.
  • kispancsi
    #21
    hehe :)
  • dzsagon
    #20
    Igy visszagoldolva már elképzelni sem tudom mit szerettem ebben a játékban.
  • Fbn Lx
    #19
    ha jól emlékszem minden CnC-vel játszottam ami eddig kijött. Nekem a legkevésbé épp a Red Alert tetszett régen, az nekem olyan alap CnC1 torzításnak tűnt, vagy nemtom. A legjbb kétségkívül a Tiberian Sun volt számomra. Uh a Wolverine és társai, imádtam a lépegető gépeket, meg az épületeket, a formákat. Másik meg a Red Alert 2, na azt nagyon sokat toltam... Többi rész is szuper volt, mindegyik másféle szempontból.
    De azért remélem megmarad a klasszikus építészet, nem olyan lesz, mint a generalsban... az nem cnc-s :p
    Training / Unit ready, Building / Construction complete adja a fílinget :D
  • Carbine
    #18
    Nekem a Dune volt az első RTSem
  • Vardar
    #17
    Remélem ezek az egységek már kicsit okosabbak lesznek mint a Red Alert 2-be. Mert ha elvárják tőlünk a légi, vízi, szárazföldi egységek manuális irányítását akkor ********.
  • Vardar
    #16
    Hát én nem sok RTS-el játszottam, C&C sorozatról semmit se tudok. Red Alert 1 se került a kezembe. Ha játékot kell várni én a Halo Warsra várok.
  • a_n_d_r_e_w
    #15
    " Nehéz elképzelni, hogy egy ilyen hatalmas nevet az EA LA lejáratna."
    A C&C is nagy név volt, az EA-nak mégis sikerült lejáratni...
  • Balumann
    #14
    Hát nekem az Age of Empires 1 meg a 2 volt az első stratégiai játékom. Rengeteget játszottam vele, és talán a Tiberiun Sun volt az ami majdnem annyira letudott kötni mint az AoE, a Red Alertek sohasem. Az 1-et még nem értettem akkoriban, a 2 meg csak az elején kötött le. A Generalsal is sokat játszottam, de abban is feladtam hamar 1 küldetésnél :D
    A C@C3 eleinte nagyon tetszett, de azt is hamar meguntam (de akkor örültem h ment a játék 9600 pro kártyával szépen, így pozitívan néztem a játékra ^^).
    Kiváncsi leszek erre.
  • PAtr0n
    #13
    Az én véleményem szubjektív volt, de úgy nézem a tiéd is...asszem ennyi erről elég is :)
    Ja és megnyugtatlak, az összes "modern éra" stratégiával jáccottam a RA1 óta. Tudok mihez viszonyítani azt hiszem. A C&C3-nak talán az egyik fő erénye pont az, hogy nem raktak bele sok új sz*rságot, hanem maradt majdnem minden ugyanaz, csak hát haladtak a korral, új grafika, új egységek, új pályák. Ennyi, de asszem elég is. Ennyi kellett! Azt hiszem a Starcraft 2-nél se fogunk sokkal többet kapni, de mégis szuper lesz mert szerettük/szeretjük.
    Majd meglátjuk! Én már várom ezt is, azt is! :)


  • Egerwin
    #12
    már alig várom :)
  • gyuri12
    #11
    pedig normálon nem nehéz...
    védekezni kell,közben meg atomozni
  • shane81
    #10
    Hallottál már arról, hogy izlések és pofonok? Pl. nekem is nagyon bejön a C&C3. Mondom ezt úgy, hogy az összes C&C játék (Red Alert-ek is) eredetiben itt pihen a polcomon. (És persze végig is nyomtam mindet. :) ) Neked nem tetszik, rendben van, de miért kell leigénytelenezni meg majmozni azt aki nem a te véleményedet osztja?
    Ezt is várom és meg is fogom venni.
  • jeti00
    #9
    Starcraft meg RA is alap, de naon remélem nem egyszerre jönnek ki mert nem fogom tudni melyikkel játszak :)