36
RTL Racing Team MAnager
-
#36 Ha valaki még valamikor is megnézi a topicot, és netalántán még játszik is a gamemel:Hier]2008-as mod csapatnevek pilótanevek és néhány egyéb -
#35 Nem tud valaki v1.04-es patch-hez "fix"-et?
Vagy legalább v1.03-ashoz? -
donpedro #34 Bemutattak pár képet a készülő patch-addonból, ezekből azonban nem sok derül ki, az igen, hogy van benne driver-feedback, a tesztvezetés teljesen átalakult, lehet rendesen pályán tesztelni, stb. (Beraknám a képeket is, de regisztrálni kell a megtekintésükhöz.)
A játékteszterek egyébként sok további újítást javasoltak, így most épp azon morfondíroznak, hogy esetleg 1-2 héttel eltolják a patch megjelenését, cserébe viszont még több funkciót építenek be a programba.
Egyébként a 3D módot tudomásom szerint ki lehet kapcsolni az optionsban, de az is lehet, hogy félreolvastam valamit. (A német nyelv nem kimondottan erősségem...)
Készül egy (de lehet, hogy több) pálya-mod is, de ez nem official, hanem csak egy (vagy több) otthoni berhelő hegeszti. Ehhez adok is egy linket:
pályamod
Mindenesetre a fórumjaikba lassan egyre többen regisztrálnak, ha szerencsénk van, akkor a műkedvelő otthoni gamerek további extrákat csempészhetnek majd a játékba. -
maddog00 #33 sztem is lehetne vele foglalkozni! ha már meglennének az autók sponzorokkal meg nevekkel rendesen akkor nemlenne annyira gáz, jelen esetben télleg nem érdemes jáccani vele.. azt nemértem hogy a 3d módot minek rakták bele mert az nagyon gáz! -
donpedro #32 Ok, akkor megtennéd, hogy elhúzol innen a rákba, és hagyod, hogy azt csináljam, amire a topic való - segítsek másoknak? Köszi -
donpedro #31 Szívesen -
#30 Aha, nézd már meg mikor írtam! Azóta 2x újrakezdtem - mivel nem volt netem - hasonló élményekkel, úgyhogy az utána irottakat tessék befogadni, ami a szar, a fos, a hugy és a messzire elkerülendő körbeírásán alapul! -
Muthig #29 Köszi szépen! Sokat segítettél!
-
donpedro #28 "Viszont ha kijavítják a bugokat, valaki átírja az összes nevet, csapatot, akkor talán 1x érdemes lenne továbbvizsgálni a játékot"
Írd le százszor -
#27 Ja és még volt egy másik német manager, az F1 Manager Professional. Software 2000 game volt!
Szóval van miből válogatni. Az RTL féle játék, mindegyiknél gagyibb! -
#26 És akkor ott vannak még a Simulmundo F1 manager játékai is. Bár nem tudom azokat be lehet-e még csiholni. -
#25 Az ascaron akkor updatelve kiadta a korábbi Pole Positiont, csak angolul. Iszonyat jó volt az a játék. Szerintem máig a legjobb F1 Manager. Bár hangulatra a GPW volt a legnagyobb. -
#24 Nézd már meg azt a közvetítést, nézd már meg az időmérőt, nézd már meg a csapatösszerakást, alkatrészgyártást, tervezést, kivitelezést és add hozzá a bugokat.
Valami bugos szar warezzal nyomhattad a GPWt, mert nekem nem volt vele soha bajom, 1x nem lépett ki futam után, azt láttam a kivetítőn ami a pályán történt, hangulata volt, volt benne logika és köze volt az F1hez. Ennek meg?
Ennél még a GPM2 is jobb volt.
Nem kéne ennyire védeni ezt a fost. Hiába írsz be patch infot, meg egyebeket, ez a game játszhatatlan. Ha már német progi a Pole Position 1992-es (?)változata is jobb ennél! De volt még az Ascaron Team F1 managere ami német. Még az is üti, pedig jópár éves.
Akkor minek is kell szenvedni 2008-ban ezzel a trágyával? Meséld már el?
Csak azért mert 2008 van és átírhatod a neveket 2008-asra? Ugyan már! Ez nem indok! -
#23 Google a te barátod? -
#22 Köszi szépen!!! -
donpedro #21 A csapatnevek a text_eng.dat nevű fájlban vannak, legalábbis az angol nyelvet használók számára. Ha németül akarsz játszani, akkor a sima text.dat fájlt kell kijavítani. Megnyitod notepaddel és átírod.
Versenyzők - csapatok - szponzorok nevei/képei
A fórum németül van, de a linkeket gondolom mindenki megtalálja. -
Muthig #20 Nem találta meg még senki azt a fájlt ami a csapatneveket tartalmazza? Mert minden mást megtaláltam, csak ezt nem. -
#19 Sziasztok!
donpedro engem érdekelnének az infók erről a játékról is meg a GPW-ről is. Szeretem a manager játékokat, a Football Manager a kedvencem, de szívesen kipróbálnám a GPW-t is, mert sajnos amikor az megjelent még gépem sem volt... Most itt hallottam róla először, mert ezt az RTL-es progit én is kipróbáltam, de nekem sem tetszett... Szóval szerintem jöhetnek az infók végül is a fórumot ezért találták ki asszem. -
#18 Az F1 Championship Manager lenne már jó ha megjelenne. Amúgy szerintem eddig a Team F1 játék volt a legjobb ebben a témában persze a GPW se volt rossz, igaz ezeknek is voltak hülyeségei. -
donpedro #17 Egyébként meg menj te a fenébe! Egy játék topicjába pakolom önszántamból az infót, hogy talán azok is tudjanak F1 manager játékkal játszani, akik utálják, hogy évek óta nem volt semmilyen előrelépés ez ügyben, te meg az én állításaimmal foglalkozol?
Ezt te magad írtad:
"Viszont ha kijavítják a bugokat, valaki átírja az összes nevet, csapatot, akkor talán 1x érdemes lenne továbbvizsgálni a játékot, de amíg szinte játszhatatlan a bugok miatt, emellett baromira unalmas az egész, addig nagyon elkerülendő!"
Erre írtam én a patchinfót, és azt, hogy kezdetben a GPW se volt az a kimondott kánaán, de az idő megszépíti az emlékeket. Én tavalyelőtt raktam fel utoljára a GPW-t, és emlékszem, hogy mennyi szopás volt vele.
Megjegyzem, hogy az én játékomban benne van az összes idei pilóta, sőt, az elkövetkezendő 5-10 év legjobbjai is, valódiak a csapatok, a logók, a szponzorok, a csapatvezetők, és így tovább. Vajon honnan vannak nekem ilyenek? Vajon berakjam a linket, vagy ismét elküld a picsába a topic önjelölt megmondója? Esetleg kiderül, hogy ha kicsit jobban utánajársz a dolognak, akkor most nem azt mondogatnád magadnak, hogy kár volt beleugatni, inkább megköszönhettem volna, hogy valaki segíteni akart...
Egy veterán forumozó -
donpedro #16 Évekig toltam a GPW-t cimbora, asszem tudom miről beszélek. Patch nélkül a PC-k legalább felénél kilépett a játék a futamok végén, és ez a patch kiadásáig így is maradt. Ez mennyiben jobb ennél a mostani gémnél?
Az egy full áras játék volt, itt meg egy Budget játékról beszélünk, aminek a jelenlegi verziója játszhatatlan, ellenben a patch MINDEN olyan hibát javítani fog, amit itt felsoroltál.
De tudod mit? Nyomjad a GPW-det, biztos faszán fut a Vistán is. -
#15 "Azokban pont ugyanennyi hiba volt, patch nélkül pl a GPW is játszhatatlan."
LOL!
Remélem ezt az állítást te sem gondoltad komolyan.
A GPWt nem kéne ezzel a trágyával még kapcsolatba sem hozni ... -
donpedro #14 Ha már itt vagyok, akkor hasznossá teszem magam, és berakom a fix-listát:
EDITOR
- Maximale Zeichen der Namen erhöht.
- Teamnamen können nun abgeändert werden.
- Man kann jetzt das Fahrer-Foto wählen.
SPONSOREN
- Je nach Sponsoreninteresse unterschiedliche Angebote.
- Weitere Sponsoren hinzugefügt.
GRAFIKFEHLER
- GFX Fehler des Fahrerhelms entfernt.
- In verschiedenen Menüs den Helm entfernt.
- Verschiedene Grafikfehler aus den 3D-Models entfernt.
- Fehlerhafte Sponsor-Skins gefixt.
BUGS GEFIXT
- Bug: Fehler bei der Berechnung der Motorleistung im Rennen.
- Bug: Nur Reifen und Motorschaden waren möglich. Jetzt sind alle Komponenten betroffen.
- Bug: Fehler bei der Berechnung des Verschleiss.
- Bug: Bei der Wahl von Fahrern bei "Eigenes Team" kam es zu Abstürzen. (Doppelt in Datenbank)
- Bug: Nach Entwicklung eines Motors kam es zu Abstürzen.
- Bug: Konstukteurs-Punkte & Fahrer-Punkte wurden bei Saisonende nicht gelöscht.
- Bug: Fehler bei der Berechnung der Rundenzeiten im Rennen.
- Bug: Fehler bei der Gewichtsberechnung der eigenen Autos.
- Bug: Auswirkung von Fahrertraining verringert.
- Bug: Kühlsystem-Icons sind nun nicht mehr Heckspoiler-Icons.
- Bug: Leistungssteigerung bei Motorforschung hat nicht richtig funktioniert.
- Bug: Im Rennen merkwürige Rundenzeiten & Teamgeschwindigkeiten entfernt.
- Bug: Staff-Mitglieder konnten unter 0 und über 100 Moral haben.
- Bug: Bei Forschung wurde nicht die Teststrecke mit einbezogen.
- Bug: Fortschrittsbalken bei Motorproduktion war falsch.
- Multiplayer Bug: Der Client kann nun seine Flügel im Rennen verändern.
- Multiplayer Bug: Client kann nun auch "Abstand zum Ersten" und "Abstand auf Vordermann" sehen.
- Multiplayer Bug: Der Hauptsponsor wird dem Mitspieler übertragen.
RENNEN
- Regen & Niesel kommen nun nicht mehr so oft vor.
- Startvorteil bei weichen Reifen verringert.
- Zum besseren Verständnis wurde Motivation in Erschöpfung umbenannt. (Icon geändert)
- Ausfallchance erhöht.
- Ausgefallene Autos werden in der Liste rot gekennzeichnet.
- Ausgeschiedene Autos werden von der Strecke entfernt und symbolisch dargestellt.
- Gelbe Flagge eingefügt (Überholverbot bei dieser Flagge).
- Grüne Flagge eingefügt.
- Ziel Flagge eingefügt.
- Mechanische Komponenten können nun im Rennen ausfallen.
- Unfälle implementiert.
- KI aktualisiert ihre Boxenstopps abhänging vom Wetter
- KI-Stärke in den Optionen wählbar (5 Stufen).
- Wetterbedingungen ändern sich nun wärend des Rennens.
- Fahrer geben im Rennen Feedback für Setup, Befinden, Sonstiges etc.
- Grip der Strecke verändert sich stets. Wird mittels eines Balken im Rennen dargestellt. (Wirkt sich auf Speed aus)
- Zeit für Tests und Qualifikation verdreifacht.
- KI in Tests & Qualifikation verbessert.
- Tankmenge: Auswirkung auf Geschwindgikeit erhöht.
- Angefangene Runden können nun bei Tests und Qualifikation zuende gefahren werden.
- Wenn man mit dem Mauszeiger auf einen Fahrer in der Fahrerliste zeigt, wird das Auto auf der Strecke markiert.
- Wenn man mit dem Mauszeiger auf einen Fahrer in der Fahrerliste zeigt, erscheint ein Tooltip mit Daten (z.B. Reifen, Team etc.)
- Reifenregel funktioniert nun. (Es besteht die Pflicht Hart und Weich aufzuziehen / oder min. Inter bzw. Regen) -> Ansonsten Disqualifikation!
- Boxenstrategie: Möglichkeit zwischen Normaler und Alternativer Boxenstrategie zu wählen. (z.b. 2-Stopp und 3-Stopp)
- In den Heck- und Frontspoiler-Einstellungen fliesst nun auch das Wetter ein.
- Boxenstopps: Bei Tests und Qualifikation die Boxenstopps geändert. Per Button kann jetzt das Auto reingerufen werden. Änderungen wärend des Boxenstopps machbar.
- Multiplayer: Die Fahrer des Mitspielers werden in der Liste nun gekennzeichnet.
- Wetter den Strecken (Ländern) angepasst. So das z.B. in Bahrain niemals regnet und meist heiss ist.
- In den Abschlusstabellen werden nun augefallene Autos mit "OUT" und Disqualifizierte mit "DIS" gekennzeichnet.
- Multiplayer: Der Client empfängt Schadens-Meldungen.
- Boxenstrategie: Miniatur-Fotos der Fahrer eingefügt.
- Wenn man über das Wetter mit dem Mauszeiger geht wird zusätzlich "Sonnenschein", "Regen" etc. als Text ausgegeben.
- Im Rennen wird bei den Textnachrichten zusätzlich die Fahrernummer ausgegeben.
- Richtige Zeitanzeige bei den Tests und Qualifikation hinzugefügt.
MITARBEITER
- Es ist nicht mehr notwendig ein Staffmitglied zu entlassen um ein neues einzustellen.
- 50 verschiedene Fahrerfotos eingefügt.
- Fahrerfotos in Fahrer-Menü, Teamübersicht und Fahrerverhandlungen sichtbar.
- Fahrerverhandlung: Wenn man den Weiter & Zurück-Button gedrückt hält, wird automatisch schnell weitergeblättert.
- Transfermarkt wird erst am 1.Juli eröffnet
- Auswirkung vom Stafftraining verringert.
- Zum besseren Verständnis "Gehalt" in " Wöch. Gehalt" umbenannt im Fahrer- & Staff Menüs geändert.
- Miniatur-Fotos der Fahrer in den Teamwahl-Menüs sowie im Fahrertraining eingefügt.
- Auswirklung vom Tech. Direktor und Chef Designer bei der Forschung erhöht.
- Auswirklung vom Tech. Direktor und Chef Mechaniker bei der Produktion erhöht.
- Fahrer-Eigenschaften steigen langsamer nach dem Rennen.
- In den Auto-Menüs die Miniatur-Fotos der Fahrer eingefügt.
- Wöchentliche Gesamtkosten im Fahrer-Menü eingefügt.
- Fahrer werden seltener krank. Die maximale Krankheitsdauer wurde verringert.
- Maximal nur noch 50 Marketing-Mitarbeiter einstellbar.
- Man kann jetzt direkt sein Marketing-Personal in den Menü "Sponsoren" und "Fans" setzen.
- Maximal nur noch 44 Boxencrew-Mitglieder einstellbar.
- Auswirkung von Boxencrew extrem auf die Standzeiten erhöht.
- Die Boxencrew für jedes Auto kann man nun direkt in den Auto-Menüs setzen.
- Bei Spielstart die Boxencrew von 10 auf 22 erhöht. M
SPONSORING, MARKETING & MERCHANDISING
- TV-Einnahmen werden zu Saisonstart vergeben.
- Die Sponsor-Flächen haben nun einen unterschiedlichen Wert. Das wird auch im Menü grafisch dargestellt.
- Wenn eine neue Saison beginnt, kann man nun erneut Sponsorverträge als letzte Chance abschliessen.
- Auswirkung von Marketing-Personal auf Fan- & Sponsorrang extrem erhöht. (zeigte fast keine Auswirkung).
- Man kann nun im Sponsorwahl-Menü die Buttons gedrückt halten um schnell zu blättern.
- Sponsoren werden nun richtig auf den Autos gemalt. (Nicht mehr vom Hauptsponsor abhängig)
- Im Sponsormenü wird zur Hilfe das Auto farblich markiert um zu erkennen wo der Spnsor hingemalt wird.
AUTO, MOTOREN, PRODUKTION & FORSCHUNG
- Eigenes Team bekommt zu Spielstart einen schlechten Motor.
- Forschung, Motorforschung, Chassis: Ein unterlegter Balken zeigt an wie weit die Forschung nächste Woche sein wird.
- Produktion, Motorproduktion: Ein unterlegter Balken zeigt an wie weit die Produktion nächste Woche sein wird.
- Testfahrt in Topspeed-Test umbenannt.
- Der Topspeed-Test funktioniert nun realistischer: z.B. niedrige Flügel mehr Topspeed.
- Produktions-Geschwindigkeit von Motoren erhöht.
- Produktions-Geschwindigkeit von Mechanik-Teilen erhöht.
LIEFERANTEN
- Wenn man keine Lieferanten zur neuen Saison hat, werden automatisch nur noch etwa gleichwertige Lieferanten gesetzt.
- Lieferverträge angepasst: So können z.B. schwache Teams nur Verträge mit schlechter Qualität abschliessen.
- In den Lieferanten-Verhandlungs-Menüs kann man nun die Buttons gedrückt halten um weiter zu blättern.
- Im Menü Motorlieferant wird nun zusätzlich die Gesamtbewertung des Motors ausgegeben.
GEBÄUDE
- Auswirkung von Fitness- & Freizeitgebäude erhöht.
- Wenn man ein Finanzgebäude hat sinkt der Sponsorrang nicht unter einen Stern.
MODDING
- Bis zu 500 Sponsoren können selbst eingefügt werden.
- Weitere Fahrerfotos können hinzugefügt werden. (maximal 500).
SONSTIGES
- Der Letzte Save-Slot ist nun ein Autosave-Slot (wenn man die Runde beendet wird automatisch gespeichert).
- Im Menü Teamübersicht kann man nun die Buttons gedrückt halten um weiter zu blättern.
- Menü History: Schnelles Weiterblättern wenn man die Buttons gedrückt hält.
- Kreditlimit verändert sich nun nach Erfolg des Teams.
- Man kann nun Strecken für einen Tag mieten und dort "richtige" Testfahren absolvieren.
- Lackierer im Menü "Auto" hinzugefügt. Dort lässt sich die Farbe des Autos neu bestimmen.
- 20 weitere Nationen eingefügt wie Finnland, Östereich und Dänemark...
- Spionage eingefügt. Stehlen von Forschungsfortschritt.
- Nach 21 Jahren kommt eine Message-Box (Spiel beendet). FIXED: - Spielzeit auf 100 Jahre erhöht.
- Der "Weiter"-Button wird nun grafisch gekennzeichnet wenn in dieser Woche ein Rennen ansteht.
- In der History werden die Fahrer- und Teampunkte nun mit angegeben.
- Das Spiel kann per Config-Datei im Fenstermodus gestarten werden.
A nagy részét én sem értem, mivel a németem nem az igazi, de az általatok felsorolt hibák elvileg mind javítva lesznek. Gondolom a szokásos menetrend szerint haladt ennek a játéknak a készítése is, kezdődik a szezon, ki kell adni, majd utólag teszteljük... -
donpedro #13 Ezt is javítják, bár a második évben már egyik futamon se esett, eddig asszem 5-öt nyomtam le. Igazából sok hülye designeri döntés is van, ami miatt sose lesz a játék igazán nagy durranás, de ha a javítások működni fognak, akkor nem lesz rosszabb, mint a régi darabok, és pl a Football Manager se lett sokkal szebb a kilencvenes évek óta. (Sokak szerint jobb se...) -
donpedro #12 Azokban pont ugyanennyi hiba volt, patch nélkül pl a GPW is játszhatatlan. Holnap lesz beta-patch, ha igaz. -
#11 Jöhetne inkább egy másik F1 Manager. Ezt nem eröltetem. Ennél bármelyik régebbi game jobb. -
#10 Azt nem tudom észrevette-e valaki, hogy az összes versenyen esik az eső? -
RedRiot #9 Úgy látszik a '99-es GP World marad továbbra is az etalon a témában... -
donpedro #8 Bár tényleg nagyon sok bug van, és jelen állapotában nem igazán játszható a játék, de a helyzet nem anyira rossz, készül a patch, ami a legnagyobb hibákat biztosan, a kisebbeket remélhetőleg javítja, és akkor a végeredmény nem lesz rossz egy budget programtól.
Nekem egyébként elsősorban 2 dologgal van komolyabb bajom: Az egyik, hogy a versenyen mindig lényegesen lassabbak vagyunk, mint edzésen. Az első évben 16-17. helyeket sikerült megcsípni az edzésen, de a verseny reménytelen volt, a második évben meg 5-8. hely körül vagyunk a tréningeken, de csak 12-18. hely között a versenyen.
A másik nagy hiba, hogy a szezon végén a gép elfelejti lenullázni a pontokat, vagyis a világbajnokság értelmét veszti.
Jah, volt még egy elég súlyos apróság, év végén Kubica és Raikönnen is 117 ponttal zárt, Kubica nyert több futamot, mégis a finn lett a világbajnok, erre Raikönnen nem kapott szerződést a következő évre...
Szóval van azért hiba bőven, de mondom, készül a patch, elvileg 1-2 hét. -
#7 Nézd. 300 lóerővel tud kevesebbet 1csillagosként, mint ha vennéd. Picit fejleszteni rajta nekem pont 50 nap volt. És akkor lett 420 HPs. Ha 40esével és 50 naposával megy fel a fejlesztés, akkor a szezon végén SEM lesz még olyan sem, mintha vennéd. :) És még így is lassabb vagyok a jobbik motorral kb. 3-4 mpel, mint a leggyengébb egy saját csapatnál. Szerintem ez bug.
Pl. kidob különböző hibaüzikkel; pl. nem engedi megnyitni az egyik fejlesztőrészt, ha eléred az 50 embert/team, és ezután kivág desktopra; fejlesztem a chassist, eléri a 2. szintet, aztán a 2. után újra 1. és szarabb mint volt; ha 1x kijelölted a főszponzort, akárhányszor is kezded újból, az marad, stb. Ha 20 ha 5 egység benzint teszel az autóba, ugyanúgy megy.
Aztán ott van olyan baromság, hogy pl. 605 kg minimális súlya az autónak, erre nincs beleszámítva a pilóta súlya, bárki is ül benne, ugyanolyan két autó. Az időmérő, a qualification mind ugyananyi idő, semmi szabályrendszer, egyebek. Mindkét auton ugyanaz a szám szerepel, a "tévéközvetítés" egy nagy kaki, és semmitmondó. Aztán ott van a speed test. Az is nevetséges! -
#6 Hát ez pl nem bug:
"Pl. van egy motorod, ami mondjuk 740 HPt tud, 4 csillagosnak felel meg egy skálán és be akarod tenni az autóba, akkor érdemes csak venni, mert valami baromság miatt nem ezt fejleszted ill gyártod, ha van erre"
Ez azért van mert ha most veszel egy motort pl a ferraritól akkor az nyilván jobb lesz mint amit te most elkezdesz fejleszteni. Viszont amit te fejlesztesz az nem kerül dbonként 230e dollárba, fejlesszed folyamatosan és egyre jobb lesz.
"lehetőséged, hanem egy olyan alap motort, ami 1 csillagos és kb. 300 HPval tud kevesebbet. De saját alapítású csapatnál IS kb. 4-6 mp vel vagy lassabb az egész első szezonban a legszarabbnál is, és tulajdonképpen ettől le(nne)sz unalmas az egész, mert mire elérnél oda, hogy túl vagy pár versenyen, előjönnek a bugok, ami miatt nem tudsz továbbmenni."
Milyen bugok pontosan? -
#5 a csapatneveket és a szponzor meg csapatképeket ki lehet egyszerűen javítani, a többit meg én is tapasztaltam... -
#4 Képesek voltatok ennek a szarnak topicot csinálni? :D Itt írtam róla pár sort. Kéretik messzire kerülni a játékot, jelenleg ... -
#3 hát megnéztem miez, őőő.. ÉRdekes, de van benne angol nyelv, ami még érthető is, el lehet vele játszani a fanatikusoknak, kicsit olyan talán, mint a football managerek, csak hát ugye kisebb bázisközönséggel :D De lehet online is tolni valamilyen módozatban, úgy még buli is lehet egy egy bajnokság, mikor a saját csapatod megy a 2008as versenynaptár szerint, tesztelésekkel, saját autó testreszabásokkal... -
#2 omg ez mi? -
#1 Tegnap találtam meg ezt a gamet, ha valakinek megvan, írja le első tapasztalatait!
Amúgy a játék hivatalos honlapja itt található.