16
-
#16 Nem rossz játék az AC. Persze a POP és Thief trilógia után kijönni egy ilyen stílussal, nem könnyű feladat, de szvsz egész szépen megoldották a fejlesztők.
Minőség tekintetében majdnem POP szinten van. -
#15 ez a jade csaj egyszerűen úgy helyes ahogy van.
egyébként meg senki nem mondta, hogy rossz lett a játék, konzolra sokat eladtak belőle, sikeres. inkább néhány dolog nem teljesen úgy valósult meg, ahogy vártuk. -
#14 Március 3. óta újra nyilatkozott Charles Beauchemin? Mert ott azt mondta, hogy április elején fog megjelenni a játék (Amerikában ... Európáról egy szót nem szólt) - ez semmiféle csúszást nem jelent, hisz Amerikában április 8 volt eddig is a játék megjelenési dátuma.
Hiteles forrásból származik a hír? GS úgy véli az EU verzió tolódik április elejére, itt április végét olvashatunk. Mi ez, a magyar internetes sajtó megpróbálja felüllicitálni a másikat? Már várom amikor a HardWired kiírja, hogy május közepén jön a játék. -
bitbandita #13 Tudom, trendi fikázni a 3.-at de nekem tetszett az is. A hibái ellenére a hangulat ott volt, és nekem ez a lényeg -
Kindred Blades #12 Naná, hogy nem mondható tökéletesnek, ha még egyszer nincs is befejezve :) -
#11 Nem az a lényeg, hogy konzolos-e a játék, hanem hogy szórakoztasson. Egyébként a játék a nem szélesvásznu monitorokon fekete csíkkal jelenik meg (szles vásznu). -
#10 Én már a PC-s verziót próbáltam (ami nem igazán mondható tökéletesnek, kilépkedés + Jeruzsálembe nem lehet bemenni). Nekem nagyon tetszik a játék. Nemtudom, a történet nekem tetszik. Rendben van, hogy sokszor van ismétlődő küldetés, de ettől függetlenül szerintem nagyon élvezetes játék. A menekülés, mászkálás is nagyon jó a játékban. Nemtudom aki azt mondja hogy nincs újítás csak grafikában, az hol játszott már ilyet. Az emberek tényleg mintha ott lennének, reagálnak a dolgokra, és nem is lehet átmenni rajtuk. Grafika nem csak szép, hanem nagyon illik a játék hangulatához, sajnos erre nincsen sok példa...
A mozgás is nagyon jól ki lett dolgozva, mászások, ugrálások, buggal sem találkoztam még.
Én már rég óta vártam egy hasonló játékra. -
SonicBoom #9 Sajnos tényleg kezd Hollywoodra hasonlítani a játékipar, csak a bevétel számít, megrendelésre gyárják a nagyátlag gamét a tömegnek, újítás csak a grafikában van, a játékmenet meg ahogy sikerül.
Most játszottam végig (sokadjára) a Flahback-et, hát banyek, egy 15 éves játék, játszható, szép, hangulatos, jó sztori, minden! 1993-ban adták ki! Visszafele megyünk?(válasz fentebb) -
Polemius #8 bitbandita:
Csak ne az legyen, mint a Thief 3-nál, hogy rettentően konzolos lett az egész játék. Hiába volt szebb, az első két rész sokkal jobb, hangulatosabb volt. -
bitbandita #7 Istenem, csak egy Thief4-et adj nekem! Megígérem jó leszek! -
#6 Ugye most nem Jade-et fikáztad? Ugye nem?
Kérjél bocsánatot
-
opeca #5 "Hát nekem az AC-nek az a misszió mennyisége is bőven elég volt ami 360-on volt, mivel mindegyik mission-ben ugyanazt kell fullra csinálni így végére már elég uncsi lesz."
Hogy lehet ilyen játkot csinálni? Ennyit nem érhet egy b.szás. -
opeca #4 Azt nem értem, hogy egy olyan tőkeerős cég, mint az UbiSoft, miért alkalmaz ilyen tehetségtelen embereket? Jó, jó, valszeg jó az ágyban, de baszki, menniyt kap? Havi 50.000 eurót?
Annyiért hány olyan nőt megkaphatnának, akik valszeg még jobbak is?
Ez a játékipar is annyira belterjessé vált, mint Hollywood. -
opeca #3 Látszik, hogy egy buta, pucsító cafka irányította a projektet. A grafikai élményen kívűl szépen mindent ki is hagyatott. -
#2 gondolom konzolon toltad már...igen, én is nagyon várom/vártam ezt a játékot, de aztán amikor a konzolos verzió alapján kiedrült, hogy milyen is a játékmenet, egy kicsit elment a kedvem tőle. egyrészt soha nem szerettem a GTA típusú játékmenetet, másrészt meg félek, hogy egy idő után tényleg egysíkúak lesznek a feladatok és a végrehajtásuk. -
SonicBoom #1 Próbálják mindenféle extra módokkal feldobni, ami még segíthet is egy kicsit, de sajna a fő sztori játékmenete elmarad a grafika magas színvonalától.