18
  • mester1987
    #18
    A vihar az okés meg a tűz terjedése, de én személy szerint nem láttam, hogy a növényzet vagy a fa növekedne-e, pedig figyeltem többször is és ott álltam előtte is...szal szerintem az csak kamu
  • sirpalee
    #17
    A fa növekedés nem cpu-s, elég valószínű hogy tisztán gpu-val megy, eléggé geometry shader gyanús :) . Van benne egy halom jó dolog ami hiányzik a CE2-ből, pl normálisan kinéző indirect lightning (amit próbáltak CE2-ben de feladták mert nem volt idejük rá).

    Amúgy modellezéshez 3dsmaxot használnak van fenn a neten pár videó ahol a 3dsmaxos fx cuccokkal tesztelgetik a shaderjeiket.
  • Zocsi
    #16
    Hát nem is tudom. Engem annyira nem győzött meg. Mondjuk szép, ez tény! Az, hogy bozótot is lehet írtani fincsi lenne, csak kár, hogy a valóságban egy kicsit másképp működne... de ezzel még nincs is próbléma.
    A vihar is jó dolog lenne, de egy szavannán viszonyleg kevés vihar van, és az is előre megjósolható, nem alakul csak úgy ki és tűnik el hipp-hopp. Az ötlet mindenesetre nem rossz (de feleslegesnek érzem).
    A fa növekedés szintén egy olyan dolog, ami jó hogy benne van (kérdés mennyi procit fog enni emiatt a motor), de hogy játékélmény szempontjából nem sok jelentőssége van, az fix (legalábbis az előzetes infók alapján). Ez is egy olyan extra feature a motorban, amit majd talán más fejlesztők használnak ki igazán, mondjuk 1-2 év múlva (amikor már lesznek elég erős vasak és jól optimalizált lesz az engine is).
    A növényzet önárnyékolását kiváncsi vagyok mennyire tudják jól szkriptelni a srácok, mert egy ilyen dolog eléggé a teljesítmény rovására mehet, akárcsak a tengernyi fűszál mozgatása. Mindenesetre az egész ígéretesnek tűnik!

    Nem tudja vki. esetleg, hogy milyen 3D progit használtak a fejlesztők a modellezéshez? Nekem Maya gyanús, de lehet tévedek...
  • Inquisitor
    #15
    "Ami még esetleg fordíthat a szekéren, az a motor konzolokra portolása (már akkor, ha komoly kompromisszumok nélkül sikerül megoldani, amit részemről kétlek)."
    Pedig azt állítják kész van X360-ra és PS3-ra is. Mondjuk a motor tudhat sokat, ha korlátozott a textúra memória mérete ...
  • Picizöldfül
    #14
    a végén a robbanás állatkeresős,de így csak álom:)
  • Sance231
    #13
    Ajánlom figyelmedbe a mondatnak a javított változatát, ami a kövcsi hsz-ben van.
  • HöfEE
    #12
    Honnan tudod hogy a farcry 2 motorja mennyire skálázható? Belső ember vagy?
  • Su0my
    #11
    így van, a korszalkotó azt jelentené, hogy elfut egy x1400-ason is ugyanez :)
  • Su0my
    #10
    csatlakoznék a 6-os hozzászóláshoz, de kiegészítésként: nVIDIA techdemo az egész.
  • Su0my
    #9
    akkor szűkülne a célközönség (értsd ~18-as karika)
  • Sance231
    #8
    Hopp, egy mondatot elírtam, helyesen: "Részemről ha a Far Cry 2 motorja jobban belőtt, skálázhatóbb engine-t jelent, én örömmel jelentem ki győztesnek:),..."
  • Sance231
    #7
    Sajnos a CE2-vel érdemben felesleges összehasonlítani akármelyik másik engine-t, ahhoz picit túl nagy a hype körülötte. Részemről a Far Cry 2 motorja jobban belőtt, skálázhatóbb engine-t jelent, én örömmel jelentem ki győztesnek:), hiszen ezen a téren a CE2-nek még lenne mit fejlődnie. A gond az, hogy még a készítők sem jutottak el odáig, hogy beismerjék a motor komoly hiányosságait ezen a téren. Így az átlagos géptulajoknak marad a diavetítés, miközben a Crytek arra veri magát, hogy milyen egy korszakalkotó csodát is alkottak ők. Kár, hogy ez nem igaz. Szerencsére a fejlesztők azért még nem este a fejükre, így licenszelés terén a Cryengine-nek nem sok jövője van (ellentétben a sokkal skálázhatóbb, multiplatform UE3-al pöllö). Ami még esetleg fordíthat a szekéren, az a motor konzolokra portolása (már akkor, ha komoly kompromisszumok nélkül sikerül megoldani, amit részemről kétlek).
  • grebber
    #6
    Skálázható ? Még lowon is kurva lassú és amellett ocsmány.
  • Inquisitor
    #5
    "optimalizáció nemsok van benne "
    Ezt hogy érted? Elég skálázható a motorja.
    Én inkább a CE2-vel készült Bravia reklámot tettem volna be, az elég álejtős ...
  • Praetor
    #4
    A vihar tényleg jó ötlet volt a FC2-ben, de a fanövekedés az baromság. A CE2-őt nem hozza be az biztos.
  • Szefmester
    #3
    tegyenek már bele sérülésmodellt.. egy nehéz géppuskával ne csak a fákat lehessen felaprítani.. ha már realizmus akkor legyen teljesen az
  • grebber
    #2
    Cryengine 2 a legdurvább grafmotor lehetne csakhát mivel optimalizáció nemsok van benne ezért nem jó :(
  • Gilgamesh
    #1
    Ez a CryEngine2 bemutató nem új, ugyanezt mutogatták már a Crysis kiadása előtt is. Persze... még mindig gyönyörű. A Far Cry 2 prezentálásába meg igazán vihettek volna egy kis életet.