#16
Hát nem is tudom. Engem annyira nem győzött meg. Mondjuk szép, ez tény! Az, hogy bozótot is lehet írtani fincsi lenne, csak kár, hogy a valóságban egy kicsit másképp működne... de ezzel még nincs is próbléma.
A vihar is jó dolog lenne, de egy szavannán viszonyleg kevés vihar van, és az is előre megjósolható, nem alakul csak úgy ki és tűnik el hipp-hopp. Az ötlet mindenesetre nem rossz (de feleslegesnek érzem).
A fa növekedés szintén egy olyan dolog, ami jó hogy benne van (kérdés mennyi procit fog enni emiatt a motor), de hogy játékélmény szempontjából nem sok jelentőssége van, az fix (legalábbis az előzetes infók alapján). Ez is egy olyan extra feature a motorban, amit majd talán más fejlesztők használnak ki igazán, mondjuk 1-2 év múlva (amikor már lesznek elég erős vasak és jól optimalizált lesz az engine is).
A növényzet önárnyékolását kiváncsi vagyok mennyire tudják jól szkriptelni a srácok, mert egy ilyen dolog eléggé a teljesítmény rovására mehet, akárcsak a tengernyi fűszál mozgatása. Mindenesetre az egész ígéretesnek tűnik!
Nem tudja vki. esetleg, hogy milyen 3D progit használtak a fejlesztők a modellezéshez? Nekem Maya gyanús, de lehet tévedek...