83
egyre terjed a fülhallgató nélküli mobilozás... brrrrrr
  • nagylaci23
    #83
    Hello! azt szeretném kérdezni, hogy egy 2-3 perces mp3 számnak mennyi az a legkisebb helyfoglalása(HÁNY MB?) amikor még elég jó minőségben szól? Ha lehet kisebbre konvertálni akkor hogyan és mivel (teljesen laikus vagyok) lehet átkonvertálni kisebb méretűre? 2-3 MB-nál kisebbre számítsak, ilyen hosszú számnál? a telefonomra szeretnék rakni zenét, és ezért szeretném, hogy kisebb méretű legyen!
  • stoner27
    #82
    az hogy kabbefaszomvan
  • leho94
    #81
    Szorulása volt
  • diszmarna
    #80
    azért hallgatad 10 percig mert addig hugyoztál?:D
  • Goruck
    #79
    egen? Dikk(vagymi) ezt megjegyeztem...:)
  • bardocz
    #78
    nem,hanem trendi vagy:D meg cigány...:DD
  • Divergencia
    #77
    réti négerek
  • Goruck
    #76
    tegnap hazajöttem angolról és nem volt itthon senki, kihúztam a fülhallgatót a telóból és hangosan hallgattam :D:D és elmentem piplni:D és vagy 10percig hangszórón hallgattam, menő vagyok?
  • diszmarna
    #75
    van benne vmi
  • NessieGraf
    #74
    Én már attól is falnak megyek, amikor valaki a telójáról csengetéshez zenét küld. Még soha olyan nem volt, hogy valami normális zene legyen. Nem az a baj, hogy az ő ízlése más, hanme, hogy nem ő hallgatja amit választott.

    A nyilvános helyen fülhallgató nélküli zenehallgatás bármiről azokat az arcokat juttatja eszembe, akik igazi aktatáskányi rádióval a vállukon szaladgáltak a városban üvöltő zenét hallgatva. Merthogy táskarádió... A mobil csak kisebb, a színvonal azonos.
  • Attila8805
    #73
    Osztálytársamnak a sagem-jén nem lehet kikapcsolni a bt-t mikor rajta vok.
    Muhahah:D
  • Goruck
    #72
    jaja
  • bardocz
    #71
    mivel SE-re írták,így egyértelmű,hogy azon fog jól működni
  • bigfoot
    #70
    hehe faja kis progi:)
    csak a samsung l760 anamon nem megy:S, a régi siemens s65 van esély?azon mennek a jar os formátumok
  • Goruck
    #69