6
  • jopek1
    #6
    Bocs, de az elöbb pont a leglényegesebb "nem" szócska maradt ki. Szóval nem meghívásos alapon működik.
  • jopek1
    #5
    A cikk valóban régi lehet, vagy az írója nem elég tájékozott a témában, hiszen a Facebook már elég régen nyitottá vált bárki számára. Egyáltalán meghívásos alapon működik. Azért a publikálás elött az írónak illett volna legalább egyszer megnyitnia a www.facebook.com-ot, ha már egyszer arról ír.
  • Gerygrey
    #4
    Ez szerintem egyáltalán nem reklámcikk, a Facebook sokakat érdekel, én is rákattintottam. Az mondjuk elég arcátlan dolog volt az SG-től hogy az RSS olvasómban nemrég "Karácsonyi invitel ADSL akció" vagy valami hasonló címen jelent meg egy "hír", illetve annak álcázott teljesen nyilvánvalóan reklámcélú írás.

    ON: azért, mert látom hogy Gipsz Jakab barátom megvette a Tokio Hotel legújabb CD-jét az Amazonon, egyrészt hülyének fogom nézni hogy CD-ért pénzt adott, másrészt akkor sem fogom kedvelni az ilyenfajta nyálzenét ha a legkedvesebb ismerősöm azt szereti. Ha meg mondjuk tetszik egy új PDA-telefon, azt akkor is megveszem ha Gipsz Jakab sosem hallott róla. 1x éves korban még talán működik a "húúú a Pistinek olyanja van, nekem is kell" típusú dolog, de a fiatalkorúak nem épp fizetőképes célcsoport, úgyhogy az efajta reklám hatékonysága megkérdőjelezhető.
  • Cat #3
    Ez a "biztos reklám" szöveg már annyira nevetséges, olyan, mint a Totalcaron számonkérni, hogy miért ír a BMW-ről vagy az Audiról. Egy IT portál sem hagyhatja ki a Microsoftot vagy a legnagyobb közösségi portálokat, mint a MySpace vagy (most már) a Facebook, mert egyrészt tényleg több tízezer magyart érint, másrészt az ott zajló események néhány hónapos késéssel Magyarországra is begyűrűznek.
  • bunny
    #2
    Ilyen cikkeket olvasva eszembe jut, amikor minden hétre jutott egy addig még sosem hallott IWIW nevű vacakról írás -aztán nagy pénzért eladták, vagy a tömérdek mafaszom a neve annak az online hülyeségnek, ja seconlife. Szóval azok a cikkek.
    Ha ezért fizetnek, hol az (x) jelölés, amiből tudja az olvasó, hogy reklám, ha meg nem, minek nyalja az SG a seggüket ingyen? Mert ez kőkemény reklám itt kéremszépen.
    Én kérek elnézést.
  • Mp3Pintyo
    #1
    "A Facebooknak jelenleg mintegy húszezer magyar felhasználója van"
    Több hónapja több mint 20.000. Jelenleg már majdnem pont 30.000 felhasználó.
    A hír meg kicsit már régi: http://webisztan.blog.hu/2007/12/06/a_facebook_visszavesz_egy_kicsit_az_arca