Diablo
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
ha a poni dungi staffot osszeraktam, csak egyszer tudom hasznalni, vagy nem tunik el es barmikor hasznalhatom?
tboypimpi ---Az idő nem vész el csak átalakul XP-vé--- :D tboypimpi#2319
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RQX-2167/hero/729008
(csak azert irtam, hogy "mennyire" makos vagyok...
az megvan, hogy a szinsorom kikap, mert lejavul az ellenfel es flopon szamolt 1% bejon neki?)
ENFP ^^ | Zombie fan | Xiaomi Redmi 7 user | FTC és Pats fan
\"I knew all the rules, but the rules did not know me Guaranteed\"-Eddie Vedder
inkabb utaljatok engem xD
wizard jo baratom (IRL gyerekkori, belerangattam a "hulyesegbe" xD) 270 oraja van a jatekban... meg csak 1 zoldet dobott neki 😊 most velem jott egy kort es 10 perc alatt dobott neki egy junk leget meg egy 899.6-os manajumat(188 int, 143 vit, 87 crit) 😊))
RQX#2167
Am nincs harag.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/codygonzo-1428/hero/2104313
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Delonius-2787/hero/1777068
Steady aim passzívval majdnem megvan a 100k dps csak szólóban hasznosabbnak bizonyul a perfectionist. Elég ritkán halok, mp6-7 is sima liba lenne ezzela builddel és gearrel, csak oda kissé lassú még a dps-em.
Lammer - õszintén szólva végülis iagazd van😊 Két passive, meg a horrify-t addig nem használtam.
Egyébként lifesteales fegyó megoldja a healproblémát. Másik része egy fokkal macerásabb, kb 1k lifereg, rádobva kis loh és extra profit.
Egyébként tegnap kipróbáltam funból mp7-et, toltam egy full act1 elitrunt. Kimondottan élveztem a dolgot 😄 Nem töltöttem olyan õrült sok idõt az eliteken, max pár perc, viszonylag jól ment mindenesetre (2x haltam összesen). Bár attól még mp3-5-ig jobban megéri nekem is.
És tudtommal az MF annyiban számít, hogy nagyobb esélyed van sárga/legend dropra. Vagy te mire gondoltál?
Visszaterve meg erre,hogy hosszutavon mi eri meg jobban azt is vedd szamitasba,hogy mp1-en mondjuk lenyomsz 6x annyi runt ugyanannyi ido alatt mint mp6-on 😊
az a baj, hogy nincs egzakt keplet semmire, csak ilyen legbolkapott, meg "higyjuk el" style... legalabb pokerben minden feketen-feheren ott van elotted... (nem jatszok online mar, csak e'lo"... pont a szuperkonteo BS miatt, amit el is hiszek, de csak azt 😄)
Igen de a pokerbe ez szabalyszeru,hogy 80-20 az arany,es hosszutavon,ha csak nem csalik a szajt 😄,akkor az ki is jon,viszont itt nincsenek ilyen szabalyok sot a hivatalos allas most is az,hogy a nagyobb mf csak a legendaryk suruseget noveli a minoseget nem.
bar en most manaregenes runat hasznalok a samannal (coopban termeszetesen teszem vissza a plusz sebzost) 😉
szektor: hasonlo van pokerben is... az oke, hogy makolsz a KK-val AA ellen... (20% flop elott) de a kerdesem az, hogy ha lejatszod 10X, hanyszor fogsz makolni? 100X??? stb... 😉
LocalPatriot: öv, gyûrû tûnik elsõre gyengének (gyûrût mondjuk megoldhatod hellfire ringgel) De egy ilyen WD-vel mp3 simán kell hogy menjen, nem döcögõsen.
F
Van pár ring-ed... nekem sztem nem lesz.
Ez a karim, és mp3 már döcögve megy... melyik itemen, vagy min változtassak?
@ szektor - es neked mennyi mf-ed van egyebkent? Mert abban gondolom egyetertunk, hogy a mp sok minden mas melett szintenkent 30% mf-et is ad. Tehat nekem az mar 180% mf, nekem ezert is eri meg. Azt meg nem hiszem hogy veled is meg kell vitassam, hogy az mf hogy hat a rollokra.
occó e cigi és lötty érdeklődni pmben