2374
  • Grove4
    #1
    Napvilágot láttak legelső Tomb Raider: Underworld képek! Lara Croft dögösebb és kidolgozottabb, mint valaha!

    A képek meglehetősen mosottasak, valószínűleg szkennelve vannak, de ez senkit ne rettentsen el, inkább lessétek meg, mire számíthatunk Lara legújabb kalandjában. Erre. Alant pedig egy kép, ami ízelit.
    (Forrás:Gamestar)

    Tehát jön az új Tomb Raider,valószínűleg a Legend folytatása.
  • Grove4
    #2
    A Play! magazin legfrissebb számában mutatkozott be először a legújabb Tomb Raider, melyből kimazsoláztuk az első információkat.

    A Play magazin állítása szerint az Underworld sztorija ott folytatódik, ahol a Legend befejeződött. Lara baba mozgáskultúrája rengeteg fejlődik majd. Ennek érdekében készek a fejlesztők a modern technológia oltára előtt is meghajolni és némi extra tudást magukba szippantani, ugyanis teljes élethűségre törekednek. Az eliminált fegyveresek végre nem tűnnek majd el a semmibe, haláluk után is a földön heverve találhatjuk majd őket. Az időjárás effektek is sokkal élethűbbek lesznek. Az eső például valódi sárt generál és elmossa majd a lábnyomunkat, ezzel is segítve bennünket a hátra hagyott nyomok eltűntetésében. Az EIDOS ennél több információt nem volt hajlandó megosztani a magazin munkatársaival, így továbbra sem tudni, hogy mikor és milyen platformra érkezik a csinos kalandvágyó hölgy legújabb története.(gamestar)
  • Grove4
    #3
    Mielőtt bárki nekemesne,néztem a keresőben,és nem talált ilyen témát.
  • Klemice
    #4
    várjuk a játékot
  • Grove4
    #5
    Jah,nekem tetszett a Legend,jobban mint az Anniversary,és a legendnek elég gyér vége volt.
  • el bruja
    #6
    jaah én is így vagyok vele, a Legend jobban tetszett sokkal. Már várom!
  • Grove4
    #7
    Már csak azért is jobban tetszett,mert nem csak hülye állatokat(bocsi greenpeace),hanem embereket is gyilkolászhattunk,voltak azok a speciális harci mozdulatok,valamint kevesebb fejtörő volt benne,az Anniversary 80%.a fejtörőből állt.
  • grebber
    #8
    Képek

  • Grove4
    #9
    Úgy látom,hogy egy kicsit darkosabbra vették a figurát.
  • AtiRadish
    #10
    Bááááááááááááááá, én akartam nyitni a totyikot :D
    Na nem baj majd a hazigazdasagot kiharcolom >_>
    Amugy nagyon varom, Lara dogosebb mint valaha, meg tobb misztikum stb stb.<3
  • Grove4
    #11
    Ok,legyél házigazda,de akkor a nevem nem tűnik el onnan igaz?
  • Grove4
    #12
    Márcsak azért is,mert én csak hétvégén tudok netközelben lenni.
  • AtiRadish
    #13
    Az h. te vagy a topiknyito az mar orokre megmarad az sg tortenelmeben, dont worry =D
  • Grove4
    #14
    OK!
  • csgj
    #15
    De, eltűnik... Csak a házigazda neve lesz ott.
  • Tinman #16
    "Lara Croft dögösebb és kidolgozottabb, mint valaha."

    Ezt eddig az összes résznél így írták, gáz. Nem a TR...
  • NeoMaN
    #17
    "Lara dögösebb mint valaha..."
    :DDDDDDDDD

    Kockaevagybazmeg????
  • rotator
    #18
    Nekem is jobban tetszett a Legend, végig dumáltak benne rádión, amitől megvolt a csapat-feeling és folyamatosan zenék mentek alatta, méghozzá 70(!) különböző track, a pályák is sokkal változatosabbak voltak.
  • Vlala #19
    Mi is lett a vége? De rég volt már.
  • Sadist
    #20
    Nekem azért az Anniversary jobban tetszett. Grafikája valamivel szebb volt, figyeltek az apróbb részletekre, a pályák és a fejtörők sokkal kidolgozottabbak voltak, a dizájnereknek nem kis munkájuk volt benne. Meg normálisan újra lehetett tölteni a fegyvereket.
  • AtiRadish
    #21
    Mondjuk a legend 6 ora hossza volt, egy delutan alatt siman megvan a kockaknak. Az anniversary azert joval hosszabb, meg engem jobban elvarazsoltak a helyszinek, de pl. a piramisbol kijutni idore a csapdakon keresztul... hááááát azt 1 billentyuzetem banja >_>(idegorloen nehez volt)
    Az ujban remelem vmivel hosszabb jatekmenetet kapunk, ugyanilyen szep grafikai enginnel, es remeljuk a gepigeny se lesz horrorisztikus. Eidos>all
  • PíszLávJuniti
    #22
    Ebben is elcseszik e az irányítást?
  • AtiRadish
    #23
    Az iranyitas jo volt az elozo 2be, csak a kamera allt neha fejre =P
  • Sadist
    #24
    Miért, Anniversaryban el volt cseszve?
  • Sadist
    #25
    Hát nekem Legendben csinált jó nagy hülyeségeket. Felkapaszkodtam egy párkányra, majd a kamera egyszercsak fordult 180°-ot és az előre gomb hirtelen a hátra irány lett, úgyhogy bele a szakadékba. Meg pár ugrásnál a kamera elég idétlenül állt. Anniversaryban tetszett, hogy változtatta a kamera látószögét, vagy eltávolította, hogy minden szépen beleférjen a képbe.
  • Yrda
    #26
    sziasztok

    hát most látom a nagy hírt, hogy lesz folytatás.. remélem jó lesz nagyon :)
    de azt is olvastam, hogy ps 3 -ra és xbox360 -ra fejlesztenek..
    úgy látom konzolt kell venni mert konzolra fejlesztenek.. de miért??
  • The Protector
    #27
    Jó lessz a game!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • rotator
    #28
    PC-re is jön.
  • Yrda
    #29
    aha tudom, hogy jön pc-re is, de ps3/x -re fejlesztenek..
    pc-re meg majd átimportálják ahogy a legendnél is..

    Lara:

    - nagyon élethű
    - dinamikusan koszosodik, tehát ha a sárba térdel, csak a térde lesz sáros
    - az esővíz láthatóan végigfolyik a testén
    - a mozgása mocap-es, azaz valódi mozgásművészről digitalizálták a mozgást
    - lesznek harci készségei (talán szintlépés - Credo)
    - közvetlen harcot és kitérő manővereket is alkalmaz az ellenfelek visszaverésére
    - a fejlesztők megpróbálják megizzasztani (izzadság-szimuláció)
    - amikor a lombok közt fut, életszerűen védi az arcát a kezével
    - sok öltözéke lesz az első végigjátszás és a pályák újrajátszása során is

    Környezet:

    - a hatalmas interaktív világ mindenre reagál és "emlékszik"
    - a TR1-ből visszatér az az érzés, hogy a következő lépésünk nem lesz nyilvánvaló
    - minden dinamikus lesz
    - Lara csúszik a nedves talajon és terepen
    - Lara a mozgó tárgyakat és az épületek részeit is el tudja kapni
    - a játék a felfedezésre és a feladványokra lesz jobban kiélezve
    - a játék hossza jobban függ a játékos stílusától, mint valaha
    - különféle megoldások és fakultatív felderítendő terepek is lesznek

    Tárgyak:

    - nem lesznek energiacsomagok, a fejlesztők még nem döntöttek a gyógyítás módjáról
    - visszatér a motor, és egyes feladványok megoldásánál is használhatjuk majd

    Ellenfelek:

    - valódi ragadozó állatok, amik valóban az adott területen élnek
    - az alvilágban sok kihaltnak hitt vagy új kreatúra
    - kevés lesz az emberi ellenfél
    - a hullák nem válnak köddé

    Helyszínek és Történet:

    - a kaland a világ több pontján játszódik, és különféle kultúrák alvilágait is felfedezhetjük
    - a Legend után játszódik, annak folytatása

    Hang:

    - a zene néha szimfonikus, máskor környezeti zajokat hallhatunk
    - ismét Keely Hawes adja Lara hangját

    Fejlesztés:

    - az egész játék a motorral fut (nyilván úgy értve, hogy nem lesznek előre letárolt videók)
    - a játékot PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra párhuzamosan fejlesztik
    - minimálisra csökkentik a képernyőn megjelenő HUD információkat
    - a fényviszonyok fotorealisztikusak
    - a fotósok a valós helyszíneken készítettek referenciaképeket

    Ui: bocs ezért a hosszú hsz-ért :)
  • rotator
    #30
    Hmm, jók az infók!
  • AtiRadish
    #31
    Infokat melyik oldalrol szerezted?
  • Yrda
    #32
    tombraider.hu
  • Bence94
    #33
    hú nagyon várom a legend nekem nagyon tetszett
  • Grove4
    #34
    Az nagyon nem jó:D
  • Grove4
    #35
    Pár infó és kép.
  • rotator
    #36
    Nagyon jó! Emellett újdonság lesz még az is, hogy a megölt ellenfelek és a rombolások maradványai nem tűnnek el, hanem megmaradnak, még állásvisszatöltésor is.
  • Grove4
    #37
    Igen csak valahol azt olvastam,hogy kevés emberi ellenfél lesz,nem akarok megint állatokat mészárolni(nem vagyok greenpeaces),az an. is ez volt a legszarabb sok hülye állat.
  • rotator
    #38
    Az nem jó, normál állatokat (pl. farkasok, tigrisek) én sem szívesen öldöklök.
  • böröczk
    #39
    nem tudom, én speciel pont ezt szerettem a régi tr-ekben.. bár akkor már inkább fantázia lények. csapdák elkerülése, rejtvények, stb. Én kifejezetten állatbarátnak modnom magam egyébként első mondatom ellenére : D de számomra borzasztó unalmas és sablon egyforma embereket lepufogtatni...
  • el bruja
    #40
    ÚJABB RÉSZLETEK AZ UNDERWORLDRŐL!

    Eric Lindstrom folytatja az információk közlését a Tomb Raider: Underworld-ről a PLAY magazinnak. A jócskán átdolgozott Larán túl az új megvilágítási modellről és olyan egyéb részletekről hullt le a lepel, melyek biztosítékai annak, hogy a Tomb Raider sorozat valaha volt legszebb epizódja készül.

    - Maga Lara karaktere több mint tizenkét rétegből épül fel, melyek a bőre tónusát és textúráját, a fény visszaverődését, az árnyékokat és egyebeket határozzák meg. Ezen rétegek segítségével hősnőnk nemcsak szebb lesz, mint valaha, de fontos szerepet játszanak Lara nedves, izzadt, koszos, iszapos vagy az aktuális környezetnek megfelelő bármely megjelenése előidézésében. Továbbra is fokozatosan fog megszáradni, illetve a sár eltűnik róla, hogyha vízbe veti magát.

    - Az Underworlddel a sorozat vérkeringésébe fecskendezett másik nagy innováció a realisztikus időjárási viszonyok, melyek megvalósításáért a hibrid fényeffektusok rendszere felel. Ez a szisztéma a dinamikus fényeket ötvözi a gondosan megszerkesztett megvilágítási térképekkel, hogy ezáltal olyan pazar látványban lehessen részünk, melyekre ezek a metódusok önmagukban nem lennének képesek.

    - További újdonság a felvehető tárgyak több célú felhasználhatósága. Lara akár egy megölt ellenfelétől is elvehet egy tárgyat, amelyet harcban vagy sziklára kapaszkodás közben is segítségül hívhat. Ennek hála hősnőnk tárgyai tartósabbak lesznek, a Crystal Dynamics pedig még ötletesebb rejtvényeken törheti a kobakját.

    - A Tomb Raider: Underworld egyik leggrandiózusabb építőkockáját továbbra is a rejtvények alkotják, és a Crystal Dynamics nem sajnálja a fáradtságot a monumentális, olykor pályaméretű puzzle-k összerakására. Viszont ezúttal a "rejtvénynehézségi szintet" magunk szabályozhatjuk: ha akarjuk, tanácsok és nyilak segítenek a fejtörőkben, de ezeket természetesen ki is lehet kapcsolni.