75
Combat Mission újra, Modern környezetben
-
#75 ha valaki hasonló játékra éhes a WWII korszakból akkor nagyon jó a :
Panzer Command sorozat.
Nem keverendő a Panzer Commander-al!!!
-
kiskorúbézoltán #74 Mondjuk első lépésként túllépni ezen a félanalfabéta szinten? -
Roli97 #73 csá ém nem tok mozogni a jármüvekell se semivel mit tudok csinálni????????????????? -
#72 lehet valahogy a játékot 1280X800-as felbontás fölé állítani? mert így nagy monitoron elég gány (nekem pl 1680X1050 kellene) -
MuldR #71 Nekem csak az iranyitas megy az agyamra. Kezelhetetlen :(
De amugy a jatek jo. -
stuka85 #70 ez a baj :P na mind egy csak az a baj hogy még mod-ok sincsenek, ja mondjuk erről olvastam hogy állítólag nem engedik vagyis nem adnak ki semmilyen cucot a moddereknek. Mondjuk hogy most újra feltettem és próbáltam a netten forumokat keresni, hát rájöttem hogy nem egy nagy rajongói táborral rendelkező játék mintha a régi még 2.VH CM jobban megfogta volna az embereket. -
kiskorúbézoltán #69 A régi CM-ektől eltérően itt nem lehet megadni, hogy mivel és milyen lőszerrel lőjjön. -
stuka85 #68 Na teszteltem a 1.08 legfrissebb Patch-ot a paradox-os verziót próbáltam olvastam más helyeken hogy ez is fontos, hogy paradoxos vagy battlefrontos
amugy elről nem tudok nyilatkozni a másik verziót nem próbáltam. Nem tudom nálam még mindig nem tökéletes és nem szereti az ATI kártyámat a játékbeli ujításokat nem nagyon veszem észre de lehet hogy vannak csak én nem vagyok elég figyelmes még mindig nem lehet megadni a páncélosoknak és más járműnek se hogy mivel lőjön. Nekem még a honlapjukon a Patch-et mutató képen lévő menüt lásd
sem sikerült elővarázsolni hát nem tudom remélem a Marines mutat valami ujat -
kiskorúbézoltán #67 Hmm, valahogy le is maradtam erről a dologról, thx az infót! -
stuka85 #66 Most olvasom hogy benéztem és már kapható is, na akkor helyesbítek már nem készül hanem kapható a kieg vagy modul 25$-ért lehet megszerezni. -
stuka85 #65 Már készül a kieg ha lehet ilyet mondani rá a fejlesztők inkább egy modulnak nevezik az állításuk szerint így fogják fejleszteni a játékot. A címe: Combat Mission Shock Force - Marines részletek a honlapjukon
Mindenkinek további szép napot -
neuro #64 Nekem is fentvan a lapotopon a CMAK. Ha van egy kis időm mindig nyomok egy-egy Quick Mission-t :)
De az asztalin már csak az SF-et nyomom... -
#63 BtB sokkal jobban tetszik mint az SF :o -
#62 Na ja, én is manapság is igen aktívan CMBB-zek. ...igaz, ebben benne van az is, hogy ez nem döccen a notebookon. -
#61 :DDDD -
#60 nekem is az lenne, ha megtudnám vhonnan szerezni, szeretem a sivatagi harcokat -
neuro #59 nekem a cmak a kedvencem :) -
#58 igen -
neuro #57 barbarossa to berlin? -
#56 hát nemtom, nekem BtB 5x jobban tetszett, le is szedtem ujra :) -
#55 nem :) -
kiskorúbézoltán #54 Nem tudom. -
#53 tört játékhoz jó-e? :o -
#52 nah, mindjárt lenntvan, kiváncsi leszek :o -
kiskorúbézoltán #51 Javaslom a Battlefront fórum ide vonatkozó topikjait, ott - többé kevésbé - kivesézték már a témát. -
jboones #50 elkezdtem tolni a játékot, de pár dolog nem tiszta.
pl. a sokat emlegetett parancsnoki láncnak mi a gyakorlati haszna Csak annyi, hogy az egységek a felderített célpontokat továbbítják felfelé, és kérdőjeles cuccban megjelenik másoknál?
miért nem használják a Bradley-k a TOW-ot? Egy városnál vagyok, tele van T-52-es vasakkal, de szenvedés rajt Strykerekkel végigmenni...
Ha vki összefoglalná a sikeres hadviselés alapjait, azt megköszöném... -
kiskorúbézoltán #49 1.03 -
kiskorúbézoltán #48 Quick mission, open small map, rosszfiúk Szír gyalogság, jó fiúknak Styker medium infantry... erre a gép hozzámvág egy AT szakaszt és semmi mást... :DDD
Kéne bele egy csapatösszeállító menü, még akkor is ha ez nem reális, de lagalább a quick mission-ökhöz.
Az Ambrams nagyon elnyom mindent, beépített területen egy szakasz veszteség nélkül kiírtott egy gépesített zászlóaljat...
Védelemben a Javelin-es ami gyalogság erölködés nélkül kiüt minden hk-t, mondjuk ez talán reális lehet de csak akkor ha humán irányítás alatt állnak, amúgy egy szakasz bármilyen szír hk. legyalul egy Sryker szd-ot is...
Még mindíg (1.02) nem lehet választani toronyfegyvert ill. lőszert...
A toronyba épített gpu-k találati valószínűsége gyalázatos, egy álló alakot akár 300m-en is csak nagy nehezen hajlandó eltalálni...
Az AI még mindíg sík hülye, ezen az elite fokozat sem segít... -
kiskorúbézoltán #47 1.02 -
neuro #46 Originally posted by Battlefront.com:
Charles just uploaded (for internal testing) what appears to be the final version of v1.02. There were some tweaks to the TacAI's use of smoke that you're going to be darn glad you didn't have to wait until v1.03 to get. Oh... like popping smoke even when a dead enemy unit is spotted. The environment then became, well, rather like an indoor Greatful Dead or Phish concert. For any of you who have ever been to one of those (I was dragged to GD show as a kid) you'll know what I mean.
Charles also fixed a long standing ATGM accuracy bug that we could never, ever pin down before. Turns out that on some maps with certain wind conditions and direction an ATGM could kick up enough dust from the backblast that it would float in front of the gunner thus causing accuracy reductions. Yes folks, this "RTS" game we made does simulate the effects of dust kicked up by backblasts. Doesn't every RTS do that?
Steve
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Battlefront.com:
We have a bit of a hassle factor with time zones and people's responsibilities. Charles fixed a couple of last minute issues and tweaked some behavior that you are going to be thankful you never saw (like tanks popping smoke to protect themselves from dead tanks ). We want very much to have this up before the weekend, so we are trying hard for tomorrow.
Thanks,
Steve -
kiskorúbézoltán #45 Néhány érdekesség:
- A BMP-2-es 30mm-es gá-ja, nem igazán akarja átütni a Strikert sem szemből, sem oldalról (90° környéki becsapódással) kb. 500m-ről. Nem ástam bele magam a Striker páncélzatába ill. a BMP-2 gá-jába - fejből meg nem tudom - de ez furcsa...
- A BMP-2 rakettája a legritkább esetben talál...
- Nem tudom megadni az alkalmazandó lőszert, a gép meg hülye, repesszel lövi a Strikert, rakettával a gyalogságot, bár gyanítom én vagyok hülye és van rá mód...
- A gép nem használja a kézi pct. eszközöket csak nagyon ritkán, elenben karabéllyal és géppuskával bőszen vereti a pc-os célokat...
Aszem lassan el kéne olvasni a kézikönyvet...
-
#44 Előző részekkel nem játszottam szóval számomra kicsit nehézkes az irányítás illetve még kell egy kis idő amíg kitapasztalom milyen lehetőségek vannak. -
#43 Igen. -
#42 Ez a demoban történt? -
#41 Nos, lejátszottam a csatát, és hirtelenjében abba gondoltam bele, hogy Magyarországnak lassacskán ÖSSZESEN lesz annyi T-72-ese, mint Szíriának ebben az EGY küldetésben volt, márpedig ehhez bőven elég lett volna két darab M1A2 SEP.
Aggasztó.
Amúgy az irányítástól az elején szabályszerűen megijedtem, akárhová nyúltam, mind kamerapozicionálás. Már a CMBO/BB/AK-ban tökéletesen jó volt az a kamerakezelés, gyors, kézreálló, és billentyűkkel aki akarta, még variálhatta is. Ide, főleg real timeban külölönösen remek lenne, ha a játék a kameranézeteivel nem filmet akarna mutatni, hanem használható és átlátható harcteret.
Grafikával amúgy semmi gondom nincs, szokás szerint funkcionális, sőt, nekem szinte tetszik, bár tény, hogy finoman szólva sem korszerű.
Az irányítás másodjára már olyan, amilyen: brutálisan komplex, de végsősoron átgondolt, rendszerezett és ha lehet, még dob egyet a CM által leírt, és azóta is papíron lévő "realitás" szón. A tüzérség tűzvezetése eszméletlenül tetszik! A parancsnoki láncolat, a modern hadviselés eszközeinek kezelése, minden egység szinte alsónadrágig lebontott részleteinek nyilvántartása, számolása és kezelése...
Nem vagyok viszont kibékülve a forróbillentyűkkel. Alig (vagy nincs) van több billentyű, mint a CM-ben, a plusz "bonyolítás" nem az irányító"panel" bonyolódásában mutatkozik, pontosabban, nem ott kéne, hogy mutatkozzon. Ahogy elnéztem, ennyi billentyű bőven elfért volna CM-rendszerben is (szintén pláne, hogy real time-ban nagyobb szükség van rájuk, mint valaha, hiába na, nem szeretem a pasue-t ütni), akkor mi a francért kellett ezt is szinte "mappákra" tagolni? Volt úgy, hogy a Hunt-parancs kiadása (K) helyett valami egészen más baromságot csinált az egység, csak mert nem tűnt fel a golyószórásban, hogy mozgásparancsok helyett tűzvezetésen van az a bizbasz...
Ha viszont már így megcsinálták, akkor már miért nem használták ki?
Példának okáért, már a CMBO-ban kérhettem külön főfegyverzeti tüzet a harckocsijaimtól, vagy pusztán géppuska pásztázótüzet. Itt nem találtam... bízom benne, hogy csak azért, mert vak vagyok, mint a nagyablak.
Szubjektív, de nekem ez az elmosódott zöld/sárga/piros takony mind az egységek alatti korongon, mind a fireteam-ek fegyverzetét mutatván nem túlzottan fekszik.
Hirtelejnében ennyi, ha valami sirámom van, jövök még. :D
(Amúgy elolvadt a szívem, amikor a hatvan évvel lemaradt parancsnok reflexeképpen a középső kis vápába vittem egy M1A2-est a jó öreg "Hull down" alapján, és a baloldali előrenyomulásom alatt olyan fényesen bevált az ötlet, hogy csak pislogtam. Fáklyát csinált mindenből, ami elékerült, az előrenyomulásom jobb oldalán vadászgató Abramsnak talán jó, ha kettő T-72-es jutott, amit oldalbarakhatott, meg pár BMP, ami nagyon hátul volt...) -
#40 Nem volt idő kipróbálni ma leszedem a demot. -
kiskorúbézoltán #39 Athlon 2700+ XPProHunSP2 nv6800, megy rendesen. Grafix nem hanyattborulós, amikkal nagyon könnyű, Sziriával lever a gép (quick mission), hangok roppant gyengék. Szokni kell, nem könnyen emészthető game. -
neuro #38 AMD64 (+ Vista? + Ati?) = játszhatatlan -
#37 Nnu emberek... 27 óra kint a demó is, és még senki nem írt semmit? =) -
kiskorúbézoltán #36 A ToW-ból van demo...
PM ;)