165
Beszélgessünk ezen gyönyörű állatokról :)
  • Edóbaba
    #165
    Sziasztok!

    Van egy fél év körüli Brachypelma smithi-m... most egy hete beásta magát a kókuszdiójába, és a lukat is teljesen eltorlaszolta. Azóta nem hallok felőle semmit. Meddig lesz bent? valami baja van? Vagy vedleni készül? Nem kell, h aggódjak miatta? Meddig bírja kaja nélkül? A másik problémám, h egy csótány beásta magát a földjébe, de úgy, h nem tudom kiszedni, mert mindig elbújik. Ő megenni nem fogja, mert nem szereti a csótányt kosztot, csak a tücsköt szereti. Még egy kérdésem lenne... mennyire agresszív pók az enyém? mert én azért félek tőle. Milyen gyakran takarítsam a helyét? a kis föld molyoktól nem lesz baja? és hogy szedjem ki a viváriumból, ha takarítani szeretném? lehet sokat kérdeztem, de kezdő vagyok, és szeretném, ha minden megfelelne ennek a gyönyörű állatnak.!
    Köszönöm a választ!

    Üdv: Edó
  • Döw
    #164
    Psalmopoeus cambridgei 1 vedléses
    madárpókok eladók!
    600 ft/ db áron, nagy tételben akár 70% kedvezménnyel!!!

    Esetleg csere is lehetséges.

    Döw
    [email protected]
  • ETom
    #163
    ya akkor okés :) csak furáltam mer ezelőtt sose csinálta még, ez most az új hobbija XD köszi!
  • masoma
    #162
    teljesen normális dolog, pakolás közben néha beledobja az itatoba a tőzeget meg hasonlokat, azt tudod tenni hogy az itató körüli tőzeget elkotrod, mint egy középkori vár körüli töltést...
  • ETom
    #161
    Miért pakolja tele talajjal az itatóját a pókom!? Hiába takarítom ki, pár nap múlva megint megvan pakolva.. mi lehet a gondja? túl sok a pára? pedig igyexem 65-70% körül tatrani.. 1 éves smithiről van szó
  • duhonyizoli
    #160
    Akit érdekel 1 Geni hím adult 20cm párzásra 3000ért elvihető!
    Nógrád megyében Szirák ill. Aszódon átvehető!
    Érd: email/msn: [email protected]
    tel:06-70-579-80-16
  • Pistike 007
    #159
    Köszi szépen!
  • masoma
    #158
    5-6 vedléses alboról lehet szó
  • Pistike 007
    #157
    Üdv!