28
  • knightbali
    #28
    "Amúgy winnie tőled már mexoktam, hogy akárki akármit ír, arra rákontrázol.
    :D "

    hűha, valaki most tövig bekapta
  • NeoMaN
    #27
    kösz!
  • winnie
    #26
    kontrázok, mert nincs alapigazság, rám is simán lehet:) egyszerűen csak nem lehet leszűkíteni egy tényezőre a dolgot, mert a warez korfüggő, stb. sorozat majd a drive, traveler 05.30, asszem.
  • NeoMaN
    #25
    Jó, akkor javítok:
    legnagyobb mértékben a warez
    Példa rá a környezetem.
    :)

    Amúgy winnie tőled már mexoktam, hogy akárki akármit ír, arra rákontrázol.
    :D

    Sorozat lesz/van valami akciódús, 24-es, PB-s? Travelerrel mivan?
  • winnie
    #24
    "A warez tesz egy filmet sikeressé manapság."

    megint nem stimmel - itthon. 2004-ben a butterfly effect és saw volt a két legnagyobb ász és sem moziban (csak a saw volt), sem dvd-n labdába sem rúgtak itthon. (mondjuk ezek premierje késett, természetesen, de van még példa.)

    szerintem sok tényező van, nem lehet 1-2-t kiszedni.
  • NeoMaN
    #23
    Ja, és nálam a fényképezés-vágás simán Oscart ér!
  • NeoMaN
    #22
    A warez tesz egy filmet sikeressé manapság.
    Letölti-megnézi-majd 20 ismerősének ódákat zengve meséli és ajánlja.
    Ez a XXI. század reklámja.
    szvsz

    Amúgy a film nálam csillagos 5-ös. Azt nyújtja amit vártam, semmi fölös sallang. Orbitális dicsőséges harc a végsőkig.
    Leonidasz pedig rettentően keményet alakít (nem szinészileg, hanem viselkedés ügyileg).
  • winnie
    #21
    voltak nagy hype-os filmek, remek előzetessel rendelkezők, amelyek simán bebuktak itthon az érdeklődés hiánya miatt. és voltak vice versa is.
  • winnie
    #20
    atisz: "Valamint ha egy filmnek van egy jó előzetese, a siker szinte garantált."

    ez abszolút h*lyeség. mi az a jó előzetes? (ki dönti el? szerinted jó a 300-é, más meg azonnal eldöntötte, hogy ez gagyi) nem csak az számít, hogy jó-e, az a lényeg, hogy hányszor adják, hányan látják - ezt is írod. de attól, hogy téged elért vagy sem a promózása a filmnek, abból nem tudod, hogy a többieket elérte-e. (pl. a 300-ra, miután nagy siker volt kint, jóval többet költöttek, mint egyéb filmekre reklámjára. (és, amíg egy mozireklámot látnak párezren, tízezren, addig a tévében több százezren.
  • winters123
    #19
    Azért a hype nem egyenlő a reklámmal... Ellentétben a tv-vel itt azért nem akadályoz téged a reklám akármilyen formája abban hogy szórakozhass.

    A szélsőséges esetektől eltekintve az internetes fórumon nem szoktak tévedni az emberek, és sokkal jobb elolvasni egy olyan ember véleményét aki olvasta a képregényt, mint megnézni egy reklámot amiben csak annyit látsz hogy KÉSZÜLJ A GYŐZELEMRE!

    Nyilván akad olyan akinek nem tetszett a film, de a többség azt hiszem nem csalódott.
  • Atees1987
    #18
    tökéletesen igazad van!
  • daneelolivaw
    #17
    mostanában már nem a tévéből nézem a reklámokat, hanem van egy sokkal jobb hely is: internet. ez alatt értem a fórumokat, ahol mindenki agyba-főbe dicséri, aztán ott a youtube. tévében még egyszer sem láttam a reklámját (ez talán annak tudható be, hogy nagyon keveset nézek tévét). ennyit erről
  • Atisz #16
    "egy olyan országban, ahol... fogalmam sincs, hogy mennyi, de nagyon kevés a netpenetráció, szerintem ez elhamarkodott kijelentés."

    Valóban, lehet hogy pl. Romániában nagyobb arányban használnak internetet (kérdés hogy ez igaz is-e, ezt mondják...:)), de azért már nálunk is a fiatalabb generáció szinte 100%-ban hozzáfér az internethez és hát legyünk őszinték, ez a film nem a nyugdíjasoknak készült...

    Valamint ha egy filmnek van egy jó előzetese, a siker szinte garantált. A magyar marketingen kb. annyi múlt hogy leadják-e vmelyik film előtt avagy sem. Ezért mondtam hogy ilyen szempontból semmi dícséret nem jár a magyar marketingnek...
  • winters123
    #15
    csak az a különbség hogy mozivásznon az egész csak színészet és kitaláció ami Rómába történt az közel sem volt az.
  • Atomy
    #14
    Már az ókori Rómában is az volt a szórakoztatás magasfoka a nagy többségnek ha oroszlánok támadtak fegyvertelen keresztényekre, belezték ki őket, tépték le a végtagjaikat és ették meg miközben az áldozat lehet még élt és ordított.
    Ma ezt kegyetlenségnek barbárságnak hívjuk, utána beülünk a moziba és széles mosollyal figyeljük hogy ömlik a vér és repülnek a levágott fejek...
  • pauly
    #13
    Nálam meg semmit se okozott :) Egyszer elment...
  • chase
    #12
    Ma megnéztem. Igen, így kell szórakoztatni. Ez volt valami és okozott valamit.
  • 5i
    #11
    Az SG-n is rendszeresen szerepelt a hírekben a film, szóval csak az nem tudta, hogy van ilyen, aki nem foglakozik a filmekkel. Egyébként a reklámok alatt nem csak a tv-spotokat kell érteni, hanem például azt a 300 másodperces, véletlenül kikerült jelenetet is.

    Mindenesetre a film nem rossz, de klasszikus tuti nem lesz belőle.
  • AnonyX
    #10
    LOL.... ez ha rajzfilm akkor te miket nézel?
    Szerintem egy nagyon klassz kis film lett ebből a képregény adaptációból...Szuper kis film..mondjuk az S.O.S Szerelem is nagyon jó
  • Marko001
    #9
    gagyi rajzfilm mi? gratulálok...
  • Tetsuo
    #8
    Errefelé meg a csapból is ez folyik. Mindenkinek mondom, h maraggyá má, hát az 1 gagyi rajzfilm, 1 mozgó képregény.. de nem hallgatnak rám, fizetnek érte 2kilót.. hát, az ő bajuk. :))
  • atothhu
    #7
    Miért is az a piros pont?

    Wittgen-nel tudok egyetérteni.
  • Lordboxi
    #6
    én sztem nem is láttam tv-ben hirdetve, meg plakáton is csak egy két helyen, szal ennyit a nagy reklámkampáyról
  • Wittgen
    #5
    Nem is tudom. A bemutató napján pl egy munkatársam sem tudta, mi is az a 300 c. film (pedig vagyunk 30-an). Mondtam nekik, aztán páran ez alapján nézték meg. Nesze, reklám.
  • InfectedMann
    #4
    Hát nemtom... Nálunk TV -ben eddig 1szer láttam egy talán 10mp -es trailer szerűséget :D
    Szóval azért szerintem annyira nem volt nálunk agyonreklámozva :)
    De persze aki rendszeresen figyeli az apple.com trailer szekcióját meg a yahoo.com hasonló szolgáltatását azt biztos jól értesült :D
  • winnie
    #3
    "a marketing sikere a nagy nézettség, hanem az ügyesen összevágott bemutatónak"

    ööö, az előzetes = reklám, nem?:)

    "és az internetes fórumoknak/keresőknek..."

    egy olyan országban, ahol... fogalmam sincs, hogy mennyi, de nagyon kevés a netpenetráció, szerintem ez elhamarkodott kijelentés.
  • Atisz #2
    "Szerencsére tehát a magyar ízlés sem maradt el az amerikaitól és ezúttal a hazai marketingnek is jár egy piros pont, hogy kellőképpen promotálta a szinte biztos befutó filmet."

    Szerencsére???? Nem biztos hogy ez a szó a legmegfelelőbb ide...azonkívül nem hinném hogy a marketing sikere a nagy nézettség, hanem az ügyesen összevágott bemutatónak és az internetes fórumoknak/keresőknek...