28
-
knightbali #28 "Amúgy winnie tőled már mexoktam, hogy akárki akármit ír, arra rákontrázol.
:D "
hűha, valaki most tövig bekapta -
#27 kösz!
-
winnie #26 kontrázok, mert nincs alapigazság, rám is simán lehet:) egyszerűen csak nem lehet leszűkíteni egy tényezőre a dolgot, mert a warez korfüggő, stb. sorozat majd a drive, traveler 05.30, asszem. -
#25 Jó, akkor javítok:
legnagyobb mértékben a warez
Példa rá a környezetem.
:)
Amúgy winnie tőled már mexoktam, hogy akárki akármit ír, arra rákontrázol.
:D
Sorozat lesz/van valami akciódús, 24-es, PB-s? Travelerrel mivan?
-
winnie #24 "A warez tesz egy filmet sikeressé manapság."
megint nem stimmel - itthon. 2004-ben a butterfly effect és saw volt a két legnagyobb ász és sem moziban (csak a saw volt), sem dvd-n labdába sem rúgtak itthon. (mondjuk ezek premierje késett, természetesen, de van még példa.)
szerintem sok tényező van, nem lehet 1-2-t kiszedni. -
#23 Ja, és nálam a fényképezés-vágás simán Oscart ér! -
#22 A warez tesz egy filmet sikeressé manapság.
Letölti-megnézi-majd 20 ismerősének ódákat zengve meséli és ajánlja.
Ez a XXI. század reklámja.
szvsz
Amúgy a film nálam csillagos 5-ös. Azt nyújtja amit vártam, semmi fölös sallang. Orbitális dicsőséges harc a végsőkig.
Leonidasz pedig rettentően keményet alakít (nem szinészileg, hanem viselkedés ügyileg).
-
winnie #21 voltak nagy hype-os filmek, remek előzetessel rendelkezők, amelyek simán bebuktak itthon az érdeklődés hiánya miatt. és voltak vice versa is. -
winnie #20 atisz: "Valamint ha egy filmnek van egy jó előzetese, a siker szinte garantált."
ez abszolút h*lyeség. mi az a jó előzetes? (ki dönti el? szerinted jó a 300-é, más meg azonnal eldöntötte, hogy ez gagyi) nem csak az számít, hogy jó-e, az a lényeg, hogy hányszor adják, hányan látják - ezt is írod. de attól, hogy téged elért vagy sem a promózása a filmnek, abból nem tudod, hogy a többieket elérte-e. (pl. a 300-ra, miután nagy siker volt kint, jóval többet költöttek, mint egyéb filmekre reklámjára. (és, amíg egy mozireklámot látnak párezren, tízezren, addig a tévében több százezren. -
winters123 #19 Azért a hype nem egyenlő a reklámmal... Ellentétben a tv-vel itt azért nem akadályoz téged a reklám akármilyen formája abban hogy szórakozhass.
A szélsőséges esetektől eltekintve az internetes fórumon nem szoktak tévedni az emberek, és sokkal jobb elolvasni egy olyan ember véleményét aki olvasta a képregényt, mint megnézni egy reklámot amiben csak annyit látsz hogy KÉSZÜLJ A GYŐZELEMRE!
Nyilván akad olyan akinek nem tetszett a film, de a többség azt hiszem nem csalódott. -
Atees1987 #18 tökéletesen igazad van! -
daneelolivaw #17 mostanában már nem a tévéből nézem a reklámokat, hanem van egy sokkal jobb hely is: internet. ez alatt értem a fórumokat, ahol mindenki agyba-főbe dicséri, aztán ott a youtube. tévében még egyszer sem láttam a reklámját (ez talán annak tudható be, hogy nagyon keveset nézek tévét). ennyit erről -
#16 "egy olyan országban, ahol... fogalmam sincs, hogy mennyi, de nagyon kevés a netpenetráció, szerintem ez elhamarkodott kijelentés."
Valóban, lehet hogy pl. Romániában nagyobb arányban használnak internetet (kérdés hogy ez igaz is-e, ezt mondják...:)), de azért már nálunk is a fiatalabb generáció szinte 100%-ban hozzáfér az internethez és hát legyünk őszinték, ez a film nem a nyugdíjasoknak készült...
Valamint ha egy filmnek van egy jó előzetese, a siker szinte garantált. A magyar marketingen kb. annyi múlt hogy leadják-e vmelyik film előtt avagy sem. Ezért mondtam hogy ilyen szempontból semmi dícséret nem jár a magyar marketingnek... -
winters123 #15 csak az a különbség hogy mozivásznon az egész csak színészet és kitaláció ami Rómába történt az közel sem volt az. -
Atomy #14 Már az ókori Rómában is az volt a szórakoztatás magasfoka a nagy többségnek ha oroszlánok támadtak fegyvertelen keresztényekre, belezték ki őket, tépték le a végtagjaikat és ették meg miközben az áldozat lehet még élt és ordított.
Ma ezt kegyetlenségnek barbárságnak hívjuk, utána beülünk a moziba és széles mosollyal figyeljük hogy ömlik a vér és repülnek a levágott fejek... -
pauly #13 Nálam meg semmit se okozott :) Egyszer elment... -
#12 Ma megnéztem. Igen, így kell szórakoztatni. Ez volt valami és okozott valamit. -
5i #11 Az SG-n is rendszeresen szerepelt a hírekben a film, szóval csak az nem tudta, hogy van ilyen, aki nem foglakozik a filmekkel. Egyébként a reklámok alatt nem csak a tv-spotokat kell érteni, hanem például azt a 300 másodperces, véletlenül kikerült jelenetet is.
Mindenesetre a film nem rossz, de klasszikus tuti nem lesz belőle. -
AnonyX #10 LOL.... ez ha rajzfilm akkor te miket nézel?
Szerintem egy nagyon klassz kis film lett ebből a képregény adaptációból...Szuper kis film..mondjuk az S.O.S Szerelem is nagyon jó -
Marko001 #9 gagyi rajzfilm mi? gratulálok... -
#8 Errefelé meg a csapból is ez folyik. Mindenkinek mondom, h maraggyá má, hát az 1 gagyi rajzfilm, 1 mozgó képregény.. de nem hallgatnak rám, fizetnek érte 2kilót.. hát, az ő bajuk. :)) -
atothhu #7 Miért is az a piros pont?
Wittgen-nel tudok egyetérteni. -
Lordboxi #6 én sztem nem is láttam tv-ben hirdetve, meg plakáton is csak egy két helyen, szal ennyit a nagy reklámkampáyról -
Wittgen #5 Nem is tudom. A bemutató napján pl egy munkatársam sem tudta, mi is az a 300 c. film (pedig vagyunk 30-an). Mondtam nekik, aztán páran ez alapján nézték meg. Nesze, reklám. -
#4 Hát nemtom... Nálunk TV -ben eddig 1szer láttam egy talán 10mp -es trailer szerűséget :D
Szóval azért szerintem annyira nem volt nálunk agyonreklámozva :)
De persze aki rendszeresen figyeli az apple.com trailer szekcióját meg a yahoo.com hasonló szolgáltatását azt biztos jól értesült :D -
winnie #3 "a marketing sikere a nagy nézettség, hanem az ügyesen összevágott bemutatónak"
ööö, az előzetes = reklám, nem?:)
"és az internetes fórumoknak/keresőknek..."
egy olyan országban, ahol... fogalmam sincs, hogy mennyi, de nagyon kevés a netpenetráció, szerintem ez elhamarkodott kijelentés. -
#2 "Szerencsére tehát a magyar ízlés sem maradt el az amerikaitól és ezúttal a hazai marketingnek is jár egy piros pont, hogy kellőképpen promotálta a szinte biztos befutó filmet."
Szerencsére???? Nem biztos hogy ez a szó a legmegfelelőbb ide...azonkívül nem hinném hogy a marketing sikere a nagy nézettség, hanem az ügyesen összevágott bemutatónak és az internetes fórumoknak/keresőknek...