12
  • cadeyrn
    #12
    az informatikus és a villamosmérnök között az én meglátásom szerint ég és föld különbség van. lehet, hogy sokan mások villamosmérnökök az oldalt látogatók közül, de én ennek ellenére is örülnék, ha egy informatikai cikk címében nem valami egészen más szerepelne.
  • fflx
    #11
    szerintem itt sokan masok is villamosmernokok rajtad kivul es hidd el ez is beletartozik, mint ahogy annyi sok minden mas is. a 'villamosmernok' egy elegge tag fogalom. (persze abban igazad van, hogy nem csak ez tartozik bele, mert pl tavkozlesrol, jarmuvekben hasznalt elektronikus berendezesekrol, epuletek automatizalasarol egy szo sem esett csak a informatikarol)
  • cadeyrn
    #10
    villamosmérnök hallgató vagyok. ez a cikk pedig nem szól semmiről, főleg nem a villamosmérnökökről.
    legközelebb legalább a cím illeszkedjen a témához, és mondjuk a progmatot írjátok bele.
  • Piedon
    #9
    Viszont, én úgy látom, hogy ha tényleg ebbe az irányba húz, akkor maradok a sima "vasméréseknél" mert lassan olyanokra is lesz szükség a sok informatikus mellett. Lehet, hogy leprogramoz mindent, de a "tyúkbél" felé kapcsolódó részt is meg kell tervezni valakinek:D
  • assdf
    #8
    Azért ez a cikk tele van teljesen irreális dolgokkal.
    "Mi változott meg tulajdonképpen? A programozás, a kódok manipulálása valamikor különleges szakértői munka volt. Ma egy nyolc éves gyerek is össze tud hozni egy virtuális robotot - írja McBrid"

    Megnézem én azt a 8 éves gyereket aki tud komolyabb HELYES kódot irni bármilyen nyelvben ami hosszabb mint 10 sor.
    A dolog nyitja inkább abban van, hogy ma már mindenki rendszergazdának hivhatja magát akinek van egy darab számitógépe otthon és 1x már telepitette újra a windowst, és mindenki programozónak aki mondjuk dreamwawerben csinált egy statikus oldalt, két képből meg némi szövegből...