• assdf
    #8
    Azért ez a cikk tele van teljesen irreális dolgokkal.
    "Mi változott meg tulajdonképpen? A programozás, a kódok manipulálása valamikor különleges szakértői munka volt. Ma egy nyolc éves gyerek is össze tud hozni egy virtuális robotot - írja McBrid"

    Megnézem én azt a 8 éves gyereket aki tud komolyabb HELYES kódot irni bármilyen nyelvben ami hosszabb mint 10 sor.
    A dolog nyitja inkább abban van, hogy ma már mindenki rendszergazdának hivhatja magát akinek van egy darab számitógépe otthon és 1x már telepitette újra a windowst, és mindenki programozónak aki mondjuk dreamwawerben csinált egy statikus oldalt, két képből meg némi szövegből...

    Az oktatásról meg annyit, hogy informatika területén legalább 100 témakört tudnék mondani ami önmaga is kitenne legalább egy szakirányt vagy tárgyat, ehhez képest a magyar felsőoktatásban informatika cimszó alatt olyan 100 témakört tanitanak aminek semmi köze az égegyadta világon az informatikához...
    Gyak. egy villanykapcsoló is informatika szerintük...

    Arról is szó van a cikkben hogy milyen gyorsan változik az informatika, de akkor meg végképp nem értem, hogy mire is jó az, hogy mindig a második világháborútól kell tartani az adott tárgyat és miért az 50 éves már seholsem használt dolgokat kell megtanitani... igy persze nem meglepő hogy általában egy félévben az utolsó 2 hétre maradnak a 21. századi technikák, amikre persze már nincs idő ezért csak kutyafuttában megemlitik őket... Ha meg szegény hallgató munkába áll, csak néz mint borjú az újkapura hogy mi is ez az informatika...