987
Enemy Engaged: Comanche Vs Hokum
-
Mumtaz #987 Van már újabb verzió mindenféle hibajavításokkal.
Most töltöm le. Kíváncsi vagyok, mert az 1.16.0RC5-ben voltak grafikai hibák.
EECH ver1.16.0 is out! -
Mumtaz #986 Hogy áll a helyzet? Mindenki pihenőbe rakta?
Most megint elővettem és le is töltöttem az 1.16-ot. Szép lett. Viszont ugyanazokkal küzdök, amivel a korábbi változatoknál is, hogy rettenetesen akad. Pedig azért nem kéne neki. Nem hiszem, hogy akkora erőmű kellene hozzá.
Phenom II X4 925 húzva 3040MHz-re, 6 giga ram és egy ATI 6870 és kevés neki még 1280X720-as felbontásban és sok helyen leesik az FPS 12-re és maximum 34FPS volt eddig. De az is csak olyan helyen, ahol nincs város, füst vagy másik gép. -
#985 Letöltöttem most én is, de még nem próbáltam. Látom integrálta a "vizemet", meg a lentebb posztolt erdő és fa hiba bugfixeket is -
#984 Nem tiszták teljesen :)) -
#983 Letöltöttem az 1.15.2RC verziót. Tök jó fejlesztések vannak benne, rugózás, mi24 külső stb. Ami nem tetszik, hogy ha kilövök egy AT-6ot a mi24el akkor elkezd a heli pörögni a hossztengelye körül.
Összeraktuk nagyjából a vityillónkat, majdcsak lesz egy kis időm játszogatni a télen. Ti hogy álltok? -
#982 Nálam komplett házfelújítás van :) -
#981 :)
Kicsit pihenőn a szimezés mostanában. Néha FS.
-
Mumtaz #980 Éltek még?
L Viper: Egész jó kis csomagot hoztál össze. :) -
#979 Akkor bele ne dugd a kezed :) -
#978 Nagyon benne vagy :)) Töltöm és teszem el télire, bár nem mintha most annyira tavasz lenne.
Én most mással vagyok elfoglalva, csináltunk egy helikopter félét, csak ez egy ágdaráló, de szelet azt kavar rendesen :) -
#977 Új víztextúrák, töltsétek :)
-
#976 A javítások linkjei:
Szürkeség javítása az összes hibás területen.
[URL=http://www.mediafire.com/?l4q559jglbt6ctj]"Fák az úton" hibajavítása.[/URL]
(A zipekben egy kis info is mellékelve.)
-
#975 Na akkor röviden pár dolog, amiket tapasztaltam:
Egész jó irányban halad a fejlesztés.
A közösség tényleg jól átgyúrta, kibővítette és szinte megunhatatlanná tette. A változatosságával eddig sem volt gond. Grafikában persze nem kell pl. a DCS sorozathoz hasonlítani. Avionikában sem veszi fel a versenyt egy Falcon BMS4-el, de nem is ez a célja. Egy amolyan jó "csapatós" szim. ez!
Mivel a graf. motor elég régi (de a modokkal szép azért.), FPS problémákkal sem kell küzdeni. Egy gyengébb PC-n is igen szépen muzsikál. A dinamikus hadjáratok, az időjárás és a szép fényviszonyok, nomeg a rengeteg hadszíntér kárpótolja ezen hiányosságait.
Most pedig pár hiba, amikbe belefutottam. Szerencsére volt amit sikerült is korrigálni:
A már lentebb említett szürkés erdőszéli fasorok a Lebanon, Taiwan, stb. (az eredeti EECH-EEAH) hadszíntereken.
Volt olyan map, ahol a fákért felelős .dds fájl vagy fájlok hiányoztak a hadszíntér mappájából. Ezért volt a teljesen, vagy félig szürke fasor. (Képek lentebb.)
Átírták az erdőszélek kódját is, ami jó is meg rossz is. Élethűbb az átmenet az erdőszél és az erdős rész közt a besűrített fák miatt, viszont többször belebotlottam, hogy fák nőnek ki az út közepén, a harci járművek csoportjai meg lazán benne vannak!
Vissza lehet állítani a régebbi erdőszéleket is, két fájl törlésével. A \Razorworks\cohokum\3ddata\objects\fast_tree -ben van a FOREST_TREE.EEO és a FOREST_TREE_OBJECT.EES. Ezeket eltüntetve, visszaállnak a régi erdőszélek, és nem lesz fa az utakon:
Képek: javítás előtt és javítás után.
A Georgia hadszíntéren már lecserélték a "régi fajta" erdőket. Bár nem olyan sűrű a "fásítás". Azt a fenyőt amit integráltak, viszont alapból cseréltem egy másik mapból, egy szebb modellre. (Pl az Alaska map-é sokkal szebb. A 4db GREY_TERRAIN*** fájl kell.)
Egy apróság, de ha már észleltem leírom:
Nem generál Free Flight-ban küldetést a Cuba - Cuban Crisis-ben az Apache-ra! A többi Cuba hadjáratban nincs gond.
Aztán ez az árnyék bug, már szinte a kezdetek óta megvan. Bár az ember alacsonyan repül helivel, de amikor mozizgatok, zavaró. Az árnyék a gépek fölé kerül és befeketíti a modellt, vagy a hangárban lévő gépnek az árnyéka "felköltözik" a tetőre. Jó lenne már, ha ezt is kijavítanák:
Képek a hibáról.
Az új Hind skinek mindegyikére igaz, hogy az oldalajtó valamiért sokkal világosabb tónusú, mint kéne. Ennek a megoldásába nem bonyolódtam bele, a kabinból úgysem látszik, de nagyon feltűnő kintről:
Képek itt.
Az 1.14-es füstök szerintem irreálisan óriásiak. Egy kilőtt tank olyan füstöt ereget, mint egy égő olajkút, az óriási lángokról nem is beszélve.
Erre kijött egy tweak:
Itt lehet letölteni
Egész jó lett. Az első verziót kipróbáltam, arról tudok nyilatkozni. Abban a rakéták füstcsíkjai kicsit szakaszosak, a lángok és a füstök mérete korrekt, tehát mindenképp jobb, mint az 1.14. (Természetesen a tweak feltelepített 1.14-es füst után megy!)
Én egyébként maradtam az alap füstnél, nem rossz az sem.
Végül pár kép kedvcsinálónak:
EECH 1.15 képgaléria. -
#974 Újra van EECH central !
Alul az aktuális letöltések, doksik.
-
#973 Ez a fő gond nálam is, mármint a szabadidő. Már mikor megjelent és még csak mostanában tudtam rendesen letesztelni :/
Pár dolgot még átvariáltam itt-ott, ahol belefutottam nagyobb hibákba. Majd összeszedem és posztolom hamarosan. -
#972 Penge vagy! Kár, hogy időm nincs tavasztól őszig játszogatni, de télen előveszem újra, jókat sikerült kavarni vele idén is. -
#971 Feltöltöttem ide egy bemásolós bugfixet! Tartalmazza a lentebb posztolt Európa hadszíntér "gatyába rázását" is:
Letöltés itt, KLIKK. -
#970 Sikerült megtalálnom mi okozza ezt a rondaságot a Taiwan és a Lebanon hadszíntereken:
Hiányzik a GREY_TERRAIN_TREE_CROSS.dds fájl azokban a hadszínterekben!
(\cohokum\graphics\textures\terrain\lebanon)
(\cohokum\graphics\textures\terrain\taiwan)
Megoldás:
A \cohokum\graphics\textures\terrain\cuba\ mappából be kell másolni a GREY_TERRAIN_TREE_CROSS.dds-t a két ominózus hadszíntér mappájába! Utána tökéletes lesz:
-
#969 Azt hiszem azt már láttam. Egyébként ilyen hegyes vidékeken, ahol erdő is van, abban meg út, frankókat lehet akciózni saját szórakoztatásra :D Bebújni a fák közé és onnan kiszedegetni az ellent. Egyszer szembe jött egy harckocsi oszlop is. -
#968 Túl sokat nem vesztettél egyébként. amúgy is csak a Puerto Rico map van "európaisítva". Magyarul köze nincs Európa bármely részéhez :)
Van egy másik bug is: Pár régi alap hadszíntéren (pl Taiwan és Libya) a régi erdős területek szélein elég furcsa sötétszürkés fák, fasorok vannak.
Főleg ott feltűnő, ahol egy út szeli ketté az erdőt.
Már az 1.12-ben is megvolt ez a ronda hiba. -
#967 Nekem is ilyen volt, de nem volt időm variálni vele, ezért kerestem másik hadszínteret :) -
#966 Az Európai hadszíntéren belefutottam én is ebbe a hibába. Rondák az erdők egy hibás textúra fájl miatt!
Lentebb írják, hogy más területről át lehet másolni a jó textúrát.
Én ezeket a fájlokat variálgattam:
GREY_TERRAIN_TREE_CROSS.dds
GREY_TERRAIN_TREE_CROSS-W.dds
GREY_TERRAIN_TREE_OBJECT.dds
LEBANON_TERRAIN_TREE_CROSS.dds
LEBANON_TERRAIN_TREE_OBJECT.dds
Most ilyen lett nálam:
-
#965 Melyik oldalon toltad? Milyen gépekkel? Melyik területen?
Gondolom a hadjárat hangulatára nem volt panasz. -
Mumtaz #964 Mire vagy kiváncsi? -
#963 Részleteket kérek -
Mumtaz #962 Most letoltam egy kampányt EECH-ban. -
#961 Sajnos nincs, 2009-ben eladtam azt a gépet... -
#960 Igen olvastam, hogy a BS2.0 hoz kell már VGA. Meg utána azt is, hogy az 1.0hoz nem kellett. Na ezt tapasztaltam én is :)
Van egy ilyen Athlon XP3200+ gépem, most valami 2600 vagy 2800 MHz-n ketyeg, régebben az volt az EECH szerver itthon, de most azóta se tudom működésre bírni a háló játékot :S
Azon felül csak 640x480ban érdemes indítani azon a gépen az EECH-t is :) Az volt a dolga, hogy felvételeket készítsen fraps-al..
Nincs már meg az a VGA-d? -
#959 A BS1-nél, ahogy a Lock Onnál is, gyakorlatilag a proci volt a mérvadó, nekem egy AMD Athlon XP 3200+ procis és NVidia 6600GT-s gépem volt akkoriban, mikor megjelent; miután beletettem egy 3750-es vagy 3850-es ATI kártyát (ez volt elvileg a "legerősebb" AGP-s kártya a piacon), talán 1-2 FPS-t nyertem. -
#958 Nekem a BS-t a gépem elég jól vitte az alaplapi 4250IGPvel. Amin én is meglepődtem, mert a richard burns rally sem futott rajta, száraz időben még alsó hangon tűrhető volt, de esőben 10 FPS :)
Játszogattam én a BS-el, mondjuk nagyon nem merültem bele, mert nekem túl sok. EECHban sosem csalódom, ez inkább játék mint valóságos szimulátor, úgy jól elvagyok közben nem terhel túl a dolog.. Persze nem azért mert nem lőnek le sosem, de nem azért mert nem sikerült bekapcsolni valamit időben.
De azért az x52vel és freetrackkal és az r440 kormányom pedáljaival abszolút hozza azt az érzést mintha benne ülnék. Pld olyan frankón le tudom tenni a helipadra a gépet 2 év kihagyás után, mintha mindig ezt csináltam volna. -
Mumtaz #957 Én nem vagyok. Csak úgy tűnik, elkapott a láz. Felpakoltam még a DCS Black Shark-ot is, amit nem próbáltam ki, mert amikor meglett, nem bírta a videókártyám. Aztán el is raktam és eddig nem vettem elő, de most igen. Viszont meg is coptam vele, mert annál a beállításoknál hiába állítom be, hogy melyik axis mit irányítson, a kollektívet az X52-n agázkaron lévő slider-re teszi. Na vissza az EECH-hoz. Abban még nem csalódtam. De ezt a Black Shark-ot akkor is kipróbálnám. -
#956 Na a kitérő után talán lesz egy kis időm és felrakom. Amit linkeltem a #942 -ben csalódás nekem. Nagy különbséget nem láttam az előző verzióhoz képest, viszont a víz effektet úgy elqrták, hogy kinyírja az fps-t, ráadásul jobbnak sem nevezném, csak besűrűsödtek a hullámok. -
#955 Csendben vagytok nagyon! Láttam Harry herceget egy ipi-Apacsban a híradóban. Ha nem is azzal, de a Mi24essel meg is nézem mit lehet ártani kékeknek -
#954 Ne mennek a mákdarálók, srácok? -
#953 DID EF2000ret én is szerettem, meg a Jane's LongBow2 vel hajtottam szét a gravis firebird2 joyom. -
#952 Akarom mondani pixeles. -
#951 Bazz, mekkora szimek
A TAW-ot, mennyit toltam (kb. 2005-ig). Erről a 2.22-ről nem is tudtam.
Az USAF-ot is anno.
A DID EF-2000-re nincs valami mod? Az is nagyon jó volt. Megvan eredetiben, de már csak a DOSBOX viszi és sajna ott piveles. A Win verzióban rendesen begyorsul az idő :) Volt egy idő normalizáló progi hozzá, de többmagos procikon nem jó. -
Mumtaz #950 Ja bocs. Nem tettem publikussá az email címemet (spamvédelem)
mumtaz (kuki) frímél pötty hu.
Most tiszta retrózás van. Feldobtam a F-22 TAW-t, USAF, meg "űrszimulátorként" I-WAR 1-2 :)
Persze ahol csak lehet, ott a full mod verzió, mint F-22 TAW 2.22 meg az USAF-nál is a SuperPro-t.
Akkora feeling van, hogy bár egyiket sem lemezről raktam fel, de mindegyiknek előkotortam a gyári lemezét/dobozát a fiók aljáról. :D -
Mumtaz #949 Próbáld ki a Freetrack helyett a FaceTrackNoIR-t. Én most leszedtem, de a kipróbálásig nem jutottam el, mert egyébként utálok kivilágítás mellett játszani, a kamerámon meg nincs infraLED. A Freetrack-hoz nem tudom, hová raktam el a sapkámat. :D -
#948 Nekem egy r440-em van. (ez most a pedál)
Na sikerült mindent felprogramozni az x52-re, hová küldhetem? email? Előre szólok, hogy nem lesz egyszerű megszokni, én úgy, hogy már profin zongoráztam a módok közt 2 éve, most 2 óra kellett neki, hogy ugyan azokra a dolgokra ráálljon a kezem
Sikerült is végignyomni egy első recon küldetést, najó míg első előtti (mondjuk nulladik) küldetésen szokatóban voltam csúnyán leszedtek a mi28asomban ülve. Aztán bepattantam egy ka52be és én szedtem le csúnyán a 4 rah66ost, ami azelőtt az életemre tört meg két komplett farpot gyalultam le, ehhez egyszer haza kellett röppeni némi munícióért. :)
Még majd a rádiózást kell beállítani, csak kicsit sok volt ez is mire összejött. EECH INI be beállítgatni, hogy a joyok minden axisa helyén legyen, pedál zoom stb. Aztán jött a szívás, a free track 2.2 mindig is összeveszett a logitech c200 webkamommal, játék közben kiugrált windowsba mert bejött a webcam control ablak stb. A freetrack 2.1el viszont minden perfektül ment.
Aztán kellett volna még feltelepíteni a game commandert, csak nem volt kedvem betanítani, hogy "wingman 1 támadd a célpontom" (tab 1 1) wingman 1 térj vissza (tab 1 4) :D Ezért szegény wingman 1 elég hamar ment a levesbe mindig :)))
Na élményszerű volt ez a 2-3 óra, az a helyzet, hogy nekem ez "A" játék. Szimulátor, vagy akármi, de ezzel úgy elvagyok, bocsi az ömlengésért