41
-
szilArt #41 http://gameserver.gylcomp.hu/gepteszt/Canon_eos-1d_mark_III/ -
#40 Gihi, mivolt itt?! :)
-
#39 a márkahűség itt már átcsap valami súlyosabba :))) kicsit már mókás is a dolog ^^ -
G_ArchAngel #38 simán jó egy 16 mpixeles 1Ds mark II és egy TS 24/3.5L objektív...
nem kell idióta túlzásokba esni...
van aki csodálatos épületfotókat csinál 5D-vel és egy jó printerrel A/2-ben kiteheti a falra... -
G_ArchAngel #34 de igen, műteremben sokkal jobb...
ellenben riportra használhatatlan:) -
endrúdí #33 Nem vagyok egy nagy fényképész de nem a hasselblad a jó? :D -
G_ArchAngel #32 Mindig is a Canon-é volt a pro-kategória, Nikon most érte el az 1D mkII N szintjét, de a Canon megint ellépett:) -
Grizzly87 #31 Hááát nem semmi a szerkezet! Bár én sem használnám ki a képességeit.
Beérném egy Nikon D200-al is :) Egyébként kiváncsi leszek, más gyártók részéről a rekciókra.Kié lesz az új zászlós hajó??? :)
-
G_ArchAngel #30 az L-es azért 1.4 mellett is jó, nem kell belőle mk II...
mondjuk én elvagyok a 16-35-tel, ami 20mm a vázon... -
Bigbiggie #29 24 mk2 -
#28 Jó, arról volt szó, hogy "jöhetne" :D -
G_ArchAngel #27 de ha nincs...!?:)
Tokina AF 17mm f/3.5 AT-X Pro ami a legkisebb megfizethető fix, vagy a halszemek...
Illetve Tamron 14/2.8 1000€ felett és Sigma 14/2.8 1000€ alatt -
#26 Valami jó kis, nem L-es, de fix nagylátónak nagyon örülnék, mondjuk 12-14mm környékén, egyefene F4-ről is indulhat :) -
#25 Én csak a jobb képminőség miatt keresnék fix nagylátót, mert különösebben nem érzem fontosnak, hogy egy nagylátóval zúmoljak, ellenben a fix obik jobb képminősége a nagylátó tartományban kiemelten fontos (fontosabb mint egy 2-3szoros zúmátfogás, szvsz). -
G_ArchAngel #24 crop-ra ott a Tokina 12-24 és Canon EF-S 10-22 vagy Sigma 12-24, amelyek annyira nem szarok, a szívás a fullframe-n és APS-H vázon van...
ott a 14L, ami szar, a Sigma 12-24, aminek a széle szar, illetve az L-es zoomok, amik nem olcsók... -
#23 Bezony jöhetne, nagyon elkéne pár fix nagylátó a piacra, ami van a majdnem mind csokker halszem vagy zoom. -
G_ArchAngel #22 igen, sajnos a 14/2.8L annyira drága, mint amennyire szar - ezt mutatja az is, hogy 600e-s objektív, de minap valaki 200e-ért adta el...
24/1.4L a legkisebb használható pro objektív, de állítólag nem sokkal jobb, mint a 24-70/2.8L 24-es vége...
nekem volt EF 20/2.8 USM-em is a hőskorban, de nagyon nem használtam, így eladtam, kicsit fájt a szívem, de most elég 3 zoom, nem jó befektetés a polcon porosodó lencse...:) -
Bigbiggie #21 Hááát az az MTF engem nem győzött meg, de ahogy mondod, meglátjuk... Fain nagylátóknál pangás van, úhogy nem árt a frissités, jöhetne néhány fix is nyugodtan... -
G_ArchAngel #20 én inkább a 16-35/2.8L mk II-re izgulok, most a régi van, és eléggé maszatol a széleken, az mk II pedig állítólag javítva van..., no, majd a review-kban meglátjuk:) -
Bigbiggie #19 mennyi? egykettő? azért remélem 1ből kijön, ha megjön... -
G_ArchAngel #18 szerk: WPP -
G_ArchAngel #17 jaj istenem, azért kell mert a sportfotóban 3 dolognak kell megfelelni:
1., meglegyen a nagybetűs PILLANAT
2., meglegyen az eseményre jellemző éles, jól fókuszált hírkép
3., Te legyél az első, aki átküldi a fotót az ügynökségnek
ha végigdarálsz - teszem azt 40 képet - egy támadást a BL-ben, és elkapod azt a pillanatot, mikor Rooney kidugott nyelvvel belefejel a labdába, ami elindul a kapu felé és látszik, hogy a levegőben úszó kapus már nem éri el, akkor van egy képed a következő WWP-re, a 2. és 3. pont minden sportriporternek rutin kötelezettség... -
G_ArchAngel #16 nem kell félni, lesz...
nekem már Canon Hungáriások felajánlottak, hogy cseréljem le a mark II N-t, hoznak mark III-at...
sőt a Tripontnál 1200e-ért bárki előrendelheti...
-
babajaga #15 Egy jobb videokamerával értelmesebb művelet. Soha nem fogom megérteni minek kell 10 képet csinálni mp-enként. Ez a filmekben hozzánemértő rendezőknél divat, mert olyan jól kattog.Videónak túró a 10 kép, fotónak meg feleslegesen sok. -
Bigbiggie #14 Még nem jelent meg, csak bejelentették, egyenlőre csak "pre-production sample" meg "prototype" fázisban van. Szépen nyomatják a ködöt a kanonnál, 22-én még a 1Dmk2N árán prognosztizálták áprilisra, pár nappal később már május végére irták 4500 usd körül, ami itthoni kiskerben már túl lenne a miskán. Kiváncsi vagyok, itthon mikor lesz elérhető - ha elérhető lesz egyáltalán nyár előtt, szvsz előre felvásárolja a sportfotós szakma... A hivatalos minták között amúgy van olyan, amit decemberben lőttek, szóval az a bizonyos elnemszólásszerződés elég jól működik a marketinggépezetükkel együtt. A nagyon okosok azt pedzegetik odakinn, hogy ősszel várható a 1dsmk3, miután minden befektetőkedvű újdonságmániás befektetett az 1d-be. Szép. -
G_ArchAngel #13 nem arra gondoltam, hogy én vagy te, mert ahhoz 240perces VHS szalag kellene, és nem is paralimpiára...:) -
#12 Az attól függ, hogy kik a versenyzők :DDDD -
G_ArchAngel #11 10kép/másodperc, a legjobb minőségű jpeg-ben 110 képig - azaz a 100m-es síkfutást végigfotózhatod vele:)
sorozatlövés -
Godefroy #10 Mennyia sorazat felvételi képessége, mert itt csak az van mennyit tud feldolgozni?
-
#9 Én egyedül talán a brotuális sorozatfelvételi képességét nem igen használnám ki, a sajátommal is elég ritkán sorozatozok, és nem azért, mert lassú lenne. Hájtek sportfotósoknak való az a funkció. De asszem én azért el tudnám fogadni :D:D:D -
#8 én perpillanat egy használt 20D-nek is örülnék ... -
#7 ÁÁÁ..., végiggondoltam... soha nem fogok felnőni hozzá, de azért kipróbálnám! -
#6 Én megmaradok a régi gépemnél. Ezt nem tudnám kihasználni. Bár ha lenne ennyi felesleges pénzem 4000$(juj), akkor persze vennék. -
#5 Én is, de szerintem még pici vagyok hozzá. -
#4 Én is. :( -
#3 Ilyet akarok! -
Markez #2 NIKON 4 EVER :P -
G_ArchAngel #1 ISTENEK FEGYVERZETE
Az első komolyabb teszt (hands-on-review)
(itt találhatóak letölthető RAW-filek tesztelgetni a 14bites képeket)
Hivatalos oldal, teszképekkel...