13
-
gombabácsi #13 Szerintem az index.hu címlapos blogjai mind álblogok. Jó nagy parasztvakítás... -
Indigo #12 Ahogy én vettem ki a cikkből, nem azokkal a blogokkal van a gond, ahol bloggerként néha megemlítesz egy-két márkát, vagy ajánlasz egy neked bevált terméket, hanem azokkal, amik kifejezetten azért íródnak, hogy bújtatott reklámokkal tömjék a fejeteket. Ezeket a flogokat pár bejegyzés elolvasása után azért simán ki lehet szűrni. -
ssdb #11 véleményem szerint meg kell válogatni azt hol - miről olvasol. Ha valamit nem tekintesz hiteles forrásnak, akkor ne olvass onnan, vagy győződj meg a hitelességéről. Én bloggerként abszolute nem tekintem a blogokat hiteles forrásnak, csak egy kiinduló pontnak. Tehát, ha találok egy új blogot és azt írja, h a tudosók mittomén milyen dolgot fedeztek fel, automattán nem hiszem el, hnm pl meggyőződöm itt vagy egyéb hiteles hirportálon, hogy így van e. Jó természetesen vannak olyan más bloggerek, akiket ismerek - akár személyesen is - nekik sokmindent forrás nélkül is elhiszek, mert tudom olyat nem írnak le, ami nem hiteles és tudom, hogy tőlük jön - valódi tapasztalatból.
Én személy szerint, bármiről irok általában a cikkben ott figyel egy-két-három link valamerre, akár politikára akár másra vonatkozólag, hogy ami történt az télleg megtörtént és nem fikció és/vagy télleg létezik az az adott termék amiről véleményt nyilvánítok. -
#10 Ha rosszat írsz, és bevarrnak hitelrontásért, akkor ha jót írsz, varrjanak be bújtatott reklámért, így igazságos, nem?
Félretéve a viccet: azt írsz a blogodba, amit akarsz, de ha pl. nincs életbiztosításod, az ismerőseidnek sincs, és fogalmad sincs, mi az, akkor valószínűleg nem fogsz arról blogolni, hogy az XY cég milyen jó ajánlatokat kínál, és milyen jó náluk biztosítást kötni, vagy ha igen, akkor elég csúnyán megvezeted az olvasóidat, nem? Mivé válna a web, ha fórumokon, irc-en, blogban, közösségi oldalon, hírportálon, filecserélőn, e-mailben, mindenütt dőlnének a bújtatott reklámok? Így is errefelé halad, és kezd egyre használhatatlanabbá válni. -
ssdb #9 istenem de hülyék... most nem azt írok le a blogomba amit akarok? ha teccik leirom, ha nem azt is... ennyi egyébként a blogom: ssdb @ blogter -
Neerpelt #8 Amint már blogba írja le az életét, nem magánügy lesz, hanem közügy :D -
kow83 #7 Miért is? Mert pénzt keres? Akiknek a blogjait olvasom ismerem őket vagy régóta nézem már az írásaikat. Ha pedig valaki reklámoz egy terméket, nem véletlenül teszi. Ez legyen mindenkinek a magánügye, hogy mit ír a blogjába. -
#6 bárcsak sittrevágnák az álbloggereket... aztán bentről engedném őket blogolni, h milyen is odabent egy ilyen kis pondrónak a nehézfiuk között :D -
Morden23 #5 Hapfff... nem mintha egy rakat, önmagát függetlennek és relevánsnak tartó, dotcommunism-os blogger nem adta volna el magát fillérekért bizonyos cégeknek.
Az egyetlen dolog, amiért még nem ölt gradniózus méreteket a blogmarketing, az igen triviális - és nevetséges: egyszerűen még idegenkedik a szakma a használatuktól. Ami késik, nem múlik, persze. -
chokeerigo #4 Jahm, meg Ács Mihály... :D -
kev #3 Gusztustalan. Van már Magyarországon is fblog (fake blog). Az egyik informatikai honlap indított egyet :(
-
AranyKéz #2 Ja igen, először végig kellett volna olvasnom rendesen a cikket :) -
AranyKéz #1 Erről eszembejut a Sony elhibázott viral advertising fogása, nomeg a Penny Arcade strip róla:
http://www.penny-arcade.com/comic/2006/12/13