69
  • Karion
    #69
    sziasztok. A newervinter nights 2 alapjátékkal játszom és van egy olyan gondom,hogy összeraktam a gith kardot és utánna megtámad egy árnymartalóc. Ez még nem lenne gond csakhogy nem akar megdögleni,hiába szavalják el a nevét.Mi lehet a gond.
  • Roback
    #68
    Hali mindenkinek.
    Van 1 kis gondom.Multiban szeretnék nyomulni,de folyamatosan valamilyen modul gondja van.Vagy nem tudja betölteni a modult vagy nem talál vmilyen filet!A játék gyári!Kezdő vagyok és kérem segitsetek mert lassan sokkot kapok!
  • Fantusz
    #67
    Katasztófálisan bugos ez a játék...
    Szóval ez a Sandra kisasszony nem volt ott a szobában, aztán egy újratöltés után előkerült.
    Most azzal vagyok gondban, hogy miután elrabolták, meg kellene keresni, ott vagyunk egy faluban, ahol a támadókat megöltük, de nem enged tovább.
    Ez is bug, vagy valamit még csinálni kellene?
    Minden ajtó zárva, ha odamegyek a világtérképhez, akkor meg nem jeleníti meg a célterületeket...
  • Fantusz
    #66
    Hol találom a mágusivadék-farmer Sandrát?
    Kirohant az épületből, a farm területe meglehetősen kicsi, mégsem találom, arra meg semmi utalás, hogy a farmon keressem, vagy világgá futott...
  • Neoshane
    #65
    a save mappaban minden elmentesnek csinal egy mappat... de amikor igy rosszul ment akkor csak egy ures mappat csinal...
  • Neoshane
    #64
    Nagyon ku*vara kib-ul nagyszeru....
    ez a fo*rakas egyszeruen azt meri kiirni allandoan mentesnel h nincs eleg ki*aszott szabad helyem....
    c.megh 600mb
    d.megh 500mb
    e.megh 7giga

    es egy ki*aszott 6-7 megas elmentesnek nincs helye.... ha meg egy regire akarok menteni akkor ugyanazt irja es meg ki is torli a regi elmentest... szal nagyon jo... nem tok tovabbmenni egy ien bug miatt... pedig mar ujra is raktam 1szer a jatekot..
  • Neoshane
    #63
    Hali mindenkinek....
    Tobb problemam is lenne....

    1. a jatek kozben kifagy a jatek egy hibauzenettel....