154
Az első magyar Forma-1-es pilóta (megosztott népszerűséggel)
  • B0B0
    #1
    Nah itten van Zsótika topicja! Szóval szerintem nem volt abszolulte nagy versenyző, viszont szerzett egy pontot a gyengécske Minardival amit soha senki sem tud tőle elvenni, ezzel ő lett az első kelet-európai pontszerző a sportág történelmében. Nem hiszem, hogy valaha is sikerül visszatérnie a királykategóriába, de mégiscsak ő volt "az első"!
  • B0B0
    #2
    Ez egy jó kép:


    Első Forma-1-es autója:


    A pontszerző autó:
  • Al Age
    #3
    Divat volt (talán még most is az) fikázni, én viszont bírtam és szurkoltam neki, jó lett volna, ha maradhatott volna még egy kicsit. :-)
  • B0B0
    #4
    Tény, hogy divat volt fikázni, nehogy már egy gazdag srácot szeressünk jelszóval. Azt tudom, hogy nagyon örültem amikor Indianapolisban pontot szerzett :)

    Abban viszont nem vagyok biztos, hogy neki valóban ott volt a helye, persze egy Minardival nagyon nehéz elindulni a karrier felé, de azért azt sem feledjük el, hogy Aloso is ott kezdte. Szerintem ha kap egy középszerű autót, akkor olyan Klien vagy de la Rosa szintű sofőr lett volna.
  • hunbasser
    #5
    minek maradhatott volna? azért h ne 5,hanem 6-7 kört kapjon?
    neki összesen annyi feladata volt,h mindig lehúzódni,amikor lekörözi vki.
    emlékszem,egyszer az élboly(vagy j-vel?) 5 kört adott neki...szép.
    még az utolsó előtti is sztem 10 mp-el lazán verte.
    a csapattársa is mindig megette,palikék meg mindig mondták,h "hú,szabadedzésen h megszopatta a csapattársát",erre kiderült,h a versenyen mindig egy nulla volt. emlékszem rá,az apja(akinek 13 autószalonja van,vagy már lehet h azóta több is!!!!!) és az ország KOLDULT h zsótika indulhasson az f1ben...szánalmas volt.
  • hunbasser
    #6
    neki nem volt meg az a tehetsége közel sem,mint kliennek vagy de la rosának,mert ezek szar autóval is a középmezőnyben voltak.mint pl webber is
  • ricky
    #7
    pontott szerzett??? nah, az se rajta múlt!

    Amúgy szerintem az a Klien, de la Rosa picit erős volt... Bár ki tudja!
  • hunbasser
    #8
    igen,nem rajta múlt,kiestek előle :)
    és persze,így is utolsó lett :)
  • hunbasser
    #9
    ez de lol topik :) csak a bannereket meg a kiírásokat nézegettem meg :)
  • Al Age
    #10
    Azért mert üde színfolt volt számomra és ismétlem: én bírtam. ;)
  • Al Age
    #11
    12-en kiestek, de ő nem, így is fel lehet fogni. :-)
  • hunbasser
    #12
    hát,amúgysem ment egy eszeveszett tempót,nem tudom h eshetett volna ki,bár amikor jó időkre tört(ami nála pályacsúcs + 10 mp-et jelentette),akkor előfordult h kiesett.
    nem is baj,h nincs ott,sztem csak szenvedés volt,amit ott csinált
  • akyyy
    #13
    viszont, (most ne a telesitményt nézzétek) ha megnyert volna egy futamot és a végén az interjuknál az jön h köszönti a hazai szurkolókat, tuti nem adja le egy hazai csatorna se , élőben 100% !:(
  • Davidus
    #14
    kb fingotok nincs a kis csapatokrol:P nem az a cél hogy száthajtsák a gépet abban a reményben hogy nem 5 hanem csak 3 kört vernek rájuk:P a cél az hogy a gép ne menjen szarrá.
  • Bucser
    #15
    Nekem az interjúi szereztek mindig boldog 5 percet azalapvetően kicseszettül unalmas F-1-es évad előtt... Kb úgy beszélt mint ahogy vezetett . Lassan.
  • Indigo
    #16
    Divat lett "divatból fikázás"-t emlegetni... De szomorú tény, hogy a Zsoltika bizony tehetségtelen volt...
  • hunbasser
    #17
    ha már ilyen felfogásban indulnak a csapatok,akkor el se induljanak...
    a forma 1hez pénz kell,és ezt ők is tudják.
  • Al Age
    #18
    ...és ha jól emlékszem ebben a tekintetben verte Brunit, többször ért célba.
    Továbbá azt se felejtsük el, hogy amelyik csapat pontot szerez, azt az FIA ingyen utaztatta a tengeren túli versenyekre és a Minardinak hosszú idő után Zsolti szerezte meg ezt az 1 pontot. :-)
  • Al Age
    #19
    Divat lett fikázni azt, aki azt mondja "divatból fikázás"...
  • Al Age
    #20
    Ha mindegyik csapat így állna hozzá, akkor biza nem 22 autóból állna a mezőny.
  • Indigo
    #21
    Már bocs, de én nem fikáztalak... Csak megjegyeztem, hogy divatból fikázod a divatból fikázókat. Érted?
  • Al Age
    #22
    Ször-jesz-ször!
    Értem Mr divatból fikázókat divatból fikázót divatból nem fikázó.
  • Indigo
    #23
    Túl van tárgyalva :)
  • loáljános
    #24
    Egy kis off.
    Van a Battlefield játék, abban nagyon tehetséges vagyok, sokkal jobban játszok mint a magyarok, jobban célzok, fürgébben mozgok mint bárki más a magyarok közül.

    A tesóm nem tehetséges ebben a játékban, lassú, mindenki lelövi meg ilyenek.

    És van a Forma-1es játék, amiben ő tehetséges, mert jó beállításokat tud csinálni, Meg nagyon jól vezet, igaziból is nagyon jól vezet, csak nem forma-1es kocsikat.

    Én meg tök béna vagyok ebben, nem tudom mikor váltsak, mikor kezdjek fékezni meg ilyenek, szóval én ebben vagyok tehetségesebb, nincs érzékem az ilyesmihez. Igaziból is béna vagyok a vezetéshez :)

    Szerintem a zsolti is tehetségtelen a forma-1hez, de biztos lenne valami amiben a legjobb lenne :)
  • Istencsászár
    #25
    Hmm...

    1 évig ott volt, nagy dolog volt, és senki ne mondja hogy legbelül nem szurkolt egy magyarnak a világ leg népszerűbb sportjában...
    Lehet nem 1 kiváló tehetség, de ő végig járta az utat hogy oda kerülhessen, egy álma vált valóra és ez a lényeg...
    Hogy milyen szar volt azt nemtudjuk, mer a kocsi fényévekkel a leg gyengébb volt, de ő szerzett egy pontot! Kiestek előle, de ő nem esett ki, a kocsi sem ment tönkre, a többi meg nem lényeg csak a helyezés...
    Az meg hogy őt "divat" manapság fikázni, ez szerintem irgyiség, mer neki össztejött, és mer magyar... ennyi erővel a többi pilóta is gazdag csemete, de őket lehet "kedvelni" ?...
  • loáljános
    #26
    Lehet hogy idővel tehetséges lett volna, mert ő az f1 előtt nem volt forma 3000-es vagy milyen, mint a többi pilóta, és aztán került az f1be. Ő f1el kezdte, lehet hogy idővel jobb lett volna.
  • akyyy
    #27
    forma 3000 asszem ahol a f1 előtt volt abban tehetséges volt, bocs
  • loáljános
    #28
    Én nem hallottam róla, hogy az f1 előtt volt valamiben :) Ha igaz, akkor tehetségtelen :)
  • Qwerty4
    #29
    én úgy tudom hogy valamelyik csapatban tesztelt, de nem tudom melyikben
  • Istencsászár
    #30
    Hát ennyi, ennyire nem ismeritek még a karrierjét sem..

    2001-2002

    Formula 3000 - Nordic Racing Team

    2001

    Formula 3000 - Prost Junior Team

    2001

    Formula-3 - Trella Motorsport

    2000

    Formula-3 - GM Motorsport
  • fifi
    #31
    meg úgy is, hogy ilyen alapon a Cordobámmal én is pontszerző lehettem volna/ jó tudom hogy vannak szabályok, és ez túlzás/
    egy előzése nem volt egész évadban...
  • neevous
    #32
    És tudja valaki, hogy mit csinál mostanában Baumgartner?
  • antijuve
    #33
    hát ez egy jó kérdés
  • Al Age
    #34
    Igen. De Te nem lettél, ő pedig igen. :-)
  • antijuve
    #35
    próbálj meg előzni egy Trabanttal egy BMW-t...
    Sok sikert hozzá!
  • Dexantreal
    #36
    Tessék:P..nem teljes, mivel Forma-1 az nincs benne, de a több más igen:

    forrás: B.Zs. oldaláról

    Név

    Baumgartner Zsolt

    Született

    1981. január 01., Debrecen

    Magasság

    178 cm

    Súly

    74 kg

    Iskolai végzettség

    gimnáziumi érettségi, jelenleg főiskolai hallgató

    Nyelvtudás

    angol, német, francia, olasz

    Családi állapota

    nőtlen



    Hobbi

    repülés, futás, sízés, úszás, lovaglás

    Kedvenc étel

    saláták, olasz konyha, különös tekintettel a tésztákra. Ha egyet kell választani, akkor penne arabiata.

    Kedvenc ital

    buborékmentes ásványvíz

    Példakép

    Ricardo Patrese, Nigel Mansell

    Kedvenc könyv

    mostanában tankönyveket olvasgatok,de pihentetnek Rejtő Jenő könyvei, például a 14 karátos autó

    Film

    Matrix


    Eddigi pályafutás

    2004

    A Minardi szerződtetett Forma-1-es pilótája, az első olyan Kelet-Európai pilóta, aki egész éves szerződéssel rendelkezik az F1-ben

    2003

    Tesztpilótai, majd ideiglenes pilótai szerződés a Jordan F1 csapattal, 11. hely Monzában

    2003

    F1 pilóta, tesztpilóta (Jordan Ford)

    2002-2003

    Coloni Motorsport

    2001-2002

    Formula 3000 - Nordic Racing Team

    2001

    Formula 3000 - Prost Junior Team

    2001

    Formula-3 - Trella Motorsport

    2000

    Formula-3 - GM Motorsport

    1999

    Formula Renault 2000 - Cram Competition

    1998

    Formula Renault - La Filiére

    1997

    Formula Ons Renault - Dark Dog Lechne R.T

    1994-1997

    Gokart-Tony Kart


    Eredmények

    2003 (F1)

    F1 Jordan Ford Olasz Nagydíj (11. hely)

    F1 Jordan Ford Magyar Nagydíj (motorhiba miatt kiesett)

    F1 Jordan Ford tesztpilóta (legjobb újonc, Hockenheim)

    F3000 Monte Carlo 5. hely

    2002

    9. hely: Imola (F-3000)

    8. hely: Hockenheim (F-3000)

    7. hely: Hungaroring (F-3000)

    8. hely: Spa (F-3000)

    6. hely: Monza (F-3000)

    2000

    Forma-3 Német-bajnokság 13. helyezett, junior kategóriában 5. helyezett

    1999

    Az év autóversenyzője Magyarországon!

    Formula Renault 2000 Német-bajnokság, 6 futamgyőzelem

    Formula Renault 2000 Európa-bajnokság összetett III. helyezett

    1998

    Évfolyam III. helyezett La Filiére (Prost) iskola

    1997

    Renault Német-bajnokság II. helyezett

    1995

    Gokart magyar bajnoki II. helyezett az Intercontinental - A junior kategóriában Formula Ons

    1994

    Gokart magyar bajnoki II. helyezett az Intercontinental-A junior ketegóriában


  • akyyy
    #37
    dehogynem volt. de most hogy kimit meg sumit nem tudta leelőzni, ezért márt egy f*sz? csak a drágalátos palikék meg a mélyentisztelt kommentátorunk leszarták magasról a magyart, és csak az első 5 helyezett előzéseit mondogatták(illetve mutatták)
  • Emmegki
    #38
    1, Hogy kit mutatnak azt nem ők döntik el.
    2, Majd elélveztek Palikék, amikor kiesett előle mindenki és pontszerző helyre jutott.
  • DJ Bee18
    #39
    csak azt mondjátok meg nekem, sokan agyon nyerték magukat az F3000-ben, mégse kerültek be, ő meg talán 2x volt pontszerző, mégis bekerült, pénzért!! Tehetsége van, de annyi nem, hogy méltó legyen az F1-hez...
    Meg egy kérdés. Ő azóta hol a túróban versenyzett? Mert a többi pilóta, amelyik kikerül, várja, hogy akárhol, de versenyezni akar, mert ez az élete! Nem pedig az van, hogy csak az F1-re várnak. Tehát Zsótikában nem látom azt a tüzet, elszántságot, ami a többi versenyző típust jellemzi
  • DJ Bee18
    #40
    Eddigi pályafutás

    2004

    A Minardi szerződtetett Forma-1-es pilótája, az első olyan Kelet-Európai pilóta, aki egész éves szerződéssel rendelkezik az F1-ben

    2003

    Tesztpilótai, majd ideiglenes pilótai szerződés a Jordan F1 csapattal, 11. hely Monzában

    Tehát 2004 óta nem versenyez sehol...
    Nem furcsa ez senkinek?