7396
Cabal Online
  • Hitmanus
    #7396
    Okés. Akkor indítok egy karit Marson:) Új nekem minden eléggé kezdő vagyok e téren. Jó a game?
  • Jana32
    #7395
    Marson ha jól tudom 3 nagyobb magyar guild van, a miénkbe szívesen várjuk az utánpótlást. :)
  • Hitmanus
    #7394
    Hali! Melyik szerverre érdemes karit csinálni?
  • Jana32
    #7393
    Sziasztok! Ha valakinek van felesleges accountja szívesen "lehúznám" x), mivel csóróság van. Továbbá ha valakinek megjött a kedve dungeonozni, exp-zni 150-160 körül az is írhat! üdv
  • Pule2
    #7392
    mennék! írtam üzenete facebook on elérsz! :D
  • Pule2
    #7391
    Sziasztok.... most jött meg a kedvem újra cabalhoz [DE] meglepővolt hogy teljesen más weboldal... a másik amitől frászt kaptam hogy nem tudom a réi accountomnak az adataid.. -.-"" :D na most ismét el szeretném kezdeni a játékot nem érdekel hogy teljesen az alapból.. ha valakinek van kedve csatlakozni.. illetve valamiféle kezdési tanácsokat adni mert van már vagy 2 éve hogy nem nyúltam a game-hez.. jó vagyok az ilyen játékokban elég gyorsan tudok haladni ha arról van szó. akinek van kedve játszani írj itt .
  • tucumán
    #7390
    valaki jön cabalozni? már 2008 óta nem játszottam vele
  • Mardel
    #7389
    Én pl. diablo 3-azok.
  • StoneCold7
    #7388
    Látom már nem nagyon játszik senki a Caballal :D Mondjuk jól el is b@szták az egészet, pedig 2010 ig milyen jó játék volt... Kár érte.
  • TheDestroy
    #7387
    bakker hogy van az hogy be inditom cabal meg nyomom start ki jőn x trap 1 step 2 meg 3 aztán nem jőn be semmi sem mitől lehet ez? win xp sp3 32bit van fen regen ment ugyan igy de most valami hiba van vele
  • Nethyrrea
    #7386
    én a biztonsági számkódnál véreztem el :D lassan nehezebb belépni cabalba mint egy bankba betörni.
  • Mardel
    #7385
    Supportnak is emgírtam hogy ne fáradjanak segítséggel mert szopásabb mint volt 2 éve inkább megvároma cabal 2-t ha az nem lesz ennyire elcseszeve....
  • Mardel
    #7384