Ismerd fel a képről a játékot
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
study, work, live, and understand the true quality of your mind \"I\'m not a soldier. A soldier follows orders, but a warrior, follows his heart!\"
study, work, live, and understand the true quality of your mind \"I\'m not a soldier. A soldier follows orders, but a warrior, follows his heart!\"

study, work, live, and understand the true quality of your mind \"I\'m not a soldier. A soldier follows orders, but a warrior, follows his heart!\"
ez egyébként a második missziója a T3-nak.
Qwerty4
study, work, live, and understand the true quality of your mind \"I\'m not a soldier. A soldier follows orders, but a warrior, follows his heart!\"
mire lejárnak a pontjaim már tudok rendesen játszani itt.De jó...
<#eljen>#eljen><#eljen>#eljen><#eljen>#eljen><#vigyor2>#vigyor2><#vigyor2>#vigyor2><#vigyor2>#vigyor2>
Qwerty4
régi jó játék, csak sajna már nem fut xp-n 😞
study, work, live, and understand the true quality of your mind \"I\'m not a soldier. A soldier follows orders, but a warrior, follows his heart!\"
"Ha a trendet követed és a trenddel mész, akkor a trend elmúlik és te is elmész..." Az 1000. nyár

"Ha a trendet követed és a trenddel mész, akkor a trend elmúlik és te is elmész..." Az 1000. nyár
"Ha a trendet követed és a trenddel mész, akkor a trend elmúlik és te is elmész..." Az 1000. nyár
Táper játékok nem mennek a gépemen. Soha nem láttam a Q4-et 😛
te jösz
Elég randa!!


