48
-
Laceeka213 #48 -
#47 -
dani97 #46
-
donatus13 #45 amugy készül egy magyar trakeszos jatek www.primesoftware.atw.hu nézzétek meg mindenképp -
#44 "Most Wanted-be azért már nagyon kúúl"
ott még rosszabb -
torsa #43 figy végülis nem olyan mint a gta.ott milyen szar neveket adnak a kocsiknak már....jó igaz ide meg engedély kell de a ki a francot érdekel mi végülis csak jáccunk velük.és így legalább megtudjuk milyen kocsikat lehet benne tuningolnilegalább tudom milyen turbozott kocsival fogok flangálni -
HUN dandy #42 van benne vmi... -
#41 Egy ilyen kocsit küldjön valaki nekem is:D -
CsabiDuke #40 Én szeretem a NFS:MW-t, épp azért mert eleget vezetek igazi kocsit, szórakozni meg jó azzal is. Tuning meg jó benne, hamár egyszer az életben nem tudom megtenni pénzhiány miatt, akkor miért ne pont ajátékban tenném meg? Még akkor is ha utána egy merőleges kanyart 300-al vesz be a kocsi. Abszolút nem reális, de nem is azért játszanak vele annyian mert elvárják a tökéletes fizikát, arra ott a simulátor, meg a rally game. NFS-ezni az fog aki ki akar kapcsolódni és győzni akar, meg szórakozni. -
Morden23 #39 Ezt aztán megmondtad. -
#38
LFS
és nc -
Morden23 #37 "Ennek oka, hogy az autógyártók nem akarták, hogy a játékokban a személygépkocsijaik valósághű törésmodelljei jelenjenek meg"
Ennek az igazi oka az, hogy az autógyártók a 100%-ig pontos töréstesztet várnák el, ugyanis ha szarabb, akkor megy a negatív PR, ha meg jobb, akkor fél perc alatt ízekre szednék őket. Pl. a lottómentalitást folytató USA-ban vajon hány ember indulna neki pereskedőhadjáratot tartani azzal, hogy "bazz az NFS-ben a Honda lezúzta a Porsce-t, a való életben meg eltört a lábam"?
Más: számítógépjátékból NEM lehet megtanulni vezetni. Egyszerű rá az ok. Akármilyen valós fizikai modellt raksz bele, ezek a játékok a VERSENY-ről szólnak. A sok idiótának az úton éppen azt kéne megtanulnia, hogy a közlekedés nem egy kicseszett verseny.
Realisztikus autó (KRESZ) szimulátort meg nemigen vásárolnák. Aki vezet, annak ott a real life, aki játszani akar, az rallyzik, aki meg egyik sem, azt meg úgysem érdekli. -
irkab1rka #36 Aha, tök hiteles lesz az egész, hogy valaki pénzért csinál egy reklámot és amikor játszol vele, úgy gyorsul majd a kocsi, mintha alig lenne a tankjában, pont ideális hőmérsékletűek lennének a gumik, és egyik sem fog soha kisodródni :) -
Mike65 #35 a gt-k nem igazi szimulátorok, nfs-ből a porsche rész volt a legjobb, gtr és a forza motirsport az már szimulátornak nevezhető, sroisnak igaza van, aki több pénzt ad a játékba annak a kocsija lesz a gyorsabb, dzson te semmit nem vátozol egy gyök*r maradsz :) -
Gabee17 #34 "Ennek oka, hogy az autógyártók nem akarták, hogy a játékokban a személygépkocsijaik valósághű törésmodelljei jelenjenek meg"
Jahh persze és a frontálisnál csak az ablaküveg repedezik, ez még viccnek is rossz :S -
#33 A GT-k soha nem voltak szimulátorok, az arcade és a szimulátor között vannak. (játszottam igazi szimulátorral, és GT-vel is) -
Zseblovag #32 Ott a pont. Én eléggé hardcore szimrajongónak mondhatom magam és osztom a véleményedet. Richard Burns rally az a game aminél a legtöbbet anyáztam, mert kormány nélkül játszhatatlan....Egyébként az NFS-nek eddig egy jó része volt és az a legelső, amikor szakaszos pályákon kellett menni és nem ilyen buzzancs körpályákon, meg minivárosokban. A tuningolásnak nem látom ebben a programban semmi értelmét, viszont ha a törésmodellezés jó lenne akkor még találn játszanék is vele. Engem marhára zavar, ha egy játékban siklanak az autók, nincs centrifugális erő, és a frontális ütközés után vígan lehet tovább menni. Ez a valós életben nem éppen így van s ezt (mint baleseti helyszínelő) igencsak meg tudnám támogatni pár érdekes esettel....ja, egyébként kipróbáltam anno psx-en a Grand Turismo-t. Az is tetszett.... -
#31 Nézz utána, hogy mi a különbség a kritika és a fikázás között. Meg fogsz lepődni, hogy utóbbit te műveled. -
#30 Itt kövezzetek meg, de nekem a Richards Burns rally az etalon. És nem a ralli miatt. Az volt az első olyan játék, amihez a faterom leült (egyébként be sem tudja kapcsolni a gépet) kézbe kapta a kormányt, ráállt a pedálokra, és elkezdett vele menni... Öcsémmel először szolidan kiröhögtük, majd rájöttünk, hogy elsőre majdnem szintidőt futott a gyakorlópályán. Nem ment gyorsan, nem mutatott kunsztokat, csak vezetett mint ahogy szokott.
Engem ez győzött meg... (később többször visszakéredzkedett játszani) :) Más játékoknál nem tudott értékelhető eredményt elérni... És aki játszott az RB rallival az tudja hogy nem arcadekönnyű az irányítása... -
Loverman #29 Sadist hozzászólása: újabb fikázás.. mondom én.. az értelmes magyar gyerekek nem értenek máshoz. a szép szóból sem értenek már, hisz parasztok, ezért kell így szólni hozzájuk -
Loverman #28 anyád. fáj az igazság? mert ez az -
#27 tehát ha sokat GT4 ezek akkor nem rázókőnek nézem a padkát,hanem szépen megtanulok vezetni?... -
#26 A legjobb, hogy az itt felsorolt gamék közül egyedül a GT4 szimulátor....nah meg az tényleg jó reklám a gyártóknak, anno a Prius megjelenésekor készítettek egy külön verziót a szalonok számára. -
#25 Még ekkora gagyi cikket :| Kezd közelíteni a Blikk színvonalához.
"A gyártóknak különösen jó, hogy az emberek megismerhetik a jármű tulajdonságait és valósághű körülmények között próbálhatják azokat ki."
Hogyne, amelyik cég több pénzt pumpál a játékba, annak jobb lesz a kocsija. Ha a következő NFS részbe a Suzuki beleölne pár millát, a Swift leelőzné a Porsche 911-et.
"Az sem véletlen, hogy pont a játékokban szerepelnek az új autók, hiszen ezekkel a programokkal leginkább a gyerekek játszanak, akik így egy új gépkocsi vásárlásakor tanácsot tudnak adni a szüleiknek"
Most őszintén, ezeket a baromságokat ki találja ki? Majd pont Ödönke mondja meg, hogy apuci milyen autót vegyen.
"a BMW 1-es sorozatú személygépkocsijait megjelenésük után integrálták a Gran Turismo 4 című játékba. Ebből a változatból végül 90 000-et adtak el."
Persze, ha a Dacia Logant beleintegrálnák a Gran Turismo n+1-be, ahol n eleme N, akkor azonnal megugrana az eladások száma.
"véleménye szerint hozzájárulnak ahhoz, hogy a fiatalok megtanulják vezetni, kontrollálni a személygépkocsikat, így később ha valódi jogosítványhoz jutnak, már éretten, felelősségteljesen fognak közlekedni az utakon."
Isten óvjon meg minket ettől! Aki autós játékon akar megtanulni vezetni, azt lelőni kéne, nem jogosítványt adni neki. Majd pont egy autós játékból fogja megtanulni a KRESZ-t, meg hogy hogyan kell váltani, lehetőleg úgy, hogy ne csessze szét a váltót és a kuplungot.
"Ennek oka, hogy az autógyártók nem akarták, hogy a játékokban a személygépkocsijaik valósághű törésmodelljei jelenjenek meg"
Legalább a kis taknyosok is látnák, hogy mi történik, ha 130-al frontálisan belevágódnának egy betonfalba. Meg ha úgyis olyan biztonságos az autójuk ahogy mondják, akkor egy töréstesztet miért nem akarnak bemutatni a képernyőn? -
selyem #24 nem azért mondtam hogy az volt az egyik legszarabb nfs mert a fizikája szarvolt (öszintén már a fizikájára nem is nagyon emlékszek, régen játszotam vele). hanem azért mert egyszerüen nekkem nem volt élvezetes 2 óra utánis Porsche kat vezetni. utána mentem volna másal is egy kicsit. de ugye nem lehetet.
-
#23 Hát azé toltad végig egy 7vége alatt, mer nfs-hez nem is kell tudni vezetni... -
Szefmester #22 ha valaki meg akar tanulni vezetni egy autót akkor a játékok közül esetleg a GTR-t v. a GT Legendset javasolnám.. ott fizika is van a játékban.. nem csak egy agyonhypolt szutyok az egész..
jah és nem tudok vezetni, de az NFSeket mégis mindíg végigtoltam egy hétvége alatt.. a GT Lege4ndsben még egy kört is alig tudok rendes idővel végigtolni... igaz nemrég kezdtem -
The Termentor #21 "Az sem véletlen, hogy pont a játékokban szerepelnek az új autók, hiszen ezekkel a programokkal leginkább a gyerekek játszanak, akik így egy új gépkocsi vásárlásakor tanácsot tudnak adni a szüleiknek"
Na persze...
elképzelem hogy a 13 eves pistike odamegy a mamához és azt mondja neki hogy skyline-t vegyen mert abba a hármas szintű nitro sokkkal jobb mint a suzuki swift-ben -
Mice #20 ez most olyan árkád idegkitörés volt rajtad, vagy szimuláltad?:PPP -
ALANWAKE #19 barom.... -
SmallGreenET #18 Én azért nem ajánlom, hogy nfsben tanuljon meg valaki vezetni... Mert ha néha a falnakcsapós kanyarbevétel gyorsabb, a valós életben ezt nem lehet sokszor eljátszani. Meg ugye utakon nem ugrik vissza 3 másodperc múlva szarrátört kocsi. Szal lehet, hogy pár gyerkőcre igencsak rossz hatással lesz korábbi évek valós vezetési tulajdonságokat nélkülőző gamézás, ha igazi kormánykeretet markolhat... -
Loverman #17 EMBEREK NEM IGAZ MINDEN CIKKNÉL CSAK FIKÁZNI TUDTOK? AZ A BAJOTOK HOGY KISKOROTOKBAN NEM JÁTSZOTTATOK ELEGET... KÉZIGRÁNÁTTAL -
#16 Még mindíg tévhitben élsz látom. Nekem aztán mondhatod hogy szar az igz, eddig se nagyon szerettem :DDD -
#15 Álmodsz, az a szim és az arcade között van, semmi esetre sem szimulátor. Játszottam vele, tudom. -
#14 Jah te vagy az? Nem ismertem fel az ikonodat. Akkor utóirat: szar az igz. :) -
#13 Igen, ez pontosan igy van. :) A többségnek az kell, hogy a kurzor gombokkal első tudjon lenni, és ami ezen túlmutat, az szar és kezelhetetlen. -
#12 a Gran Turismo az 1. résztől kezdve valódi szimulátor. Igaz nem pécére, oda túl jó lenne. -
moRtiZ #11 Hat en amiota toltam NFS UG1-2-t azota Mazda MX5-ot akarok venni :D -
#10 Éppen ezért mondják a legszarabbnak, mert a nép nagy részének (bénáknak), nem tetszett, hogy képtelenek az úton maradni, egy valósághoz közelebb álló fizikával :) -
#9 Hee?? MW-nél már kúl? Ott a legborzalmasabb, ott már tényleg nincs semmi köze az autónak a valós fizikához. UG-ben még volt egy halvány fizika, és persze a régebbiekben. Nemtom játszottál-e már normális szimulátorral, vagy vezettél-e már igazi autót? :)