93
-
gamemaker #93 A frictional games honlapján fent van a tech demo, és még néhány régebbi játékaik.
http://frictionalgames.com/site/games#old
Nekem a Fiend nevű játék nagyon bejött :) -
nkasi #92 Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül honnan tudok crackot letölteni a játékhoz?Előre is kösz!Üdv -
#91 Penumbra: Overture lesz a kereskedelmi verzió, és elég korrekt fizika lesz benne(!):
Penumbra: Overture physics videó -
ndavid87 #90 http://www.youtube.com/watch?v=6XsIonhqJbQ&mode=related&search=
! -
ndavid87 #89 Na sikerült kijátszani (?)(összeesett a gyerek a liftben)
Nekem sem volt benne második szörny.
Tényleg ez lenne a vége?
(nem tudtam megjavítani a kulcsot)
(nem tudtam átjutni az akárhanyadik kódos ajtón (ahol lenyílt a szellősőrács))
Érdekes...
-
ndavid87 #88 A kulcs másik fele ugyanott van, ahol az ajtóból kiszedted.
(a földön lévő dobozon.)
Nekem is sikerült elindítani a játékot (a régi gép meghalt)
Én ott akadtam el, hogy beleöntöm a benzint a generátorba, ami aztán
szépen kifolyik a földre...
Hogyan tovább? -
eu föld #87 Nem olyan rossz játék,jó hogy egy kicsit ilyesztő is -
glarion #86 Váá, ha valaki még néz err,e segítsen nekem, ott tartok, hogy ahhoz a fémmunkáló géphez leszedtem a kábelt, és beletettem a kulcs egyik felét, de nem találom a másikat... És kiszedni emg enm toom a kulcsot :P -
renton001 #85 megcsináltam. Tényleg ez a vége, hogy elájulok a liftben? Ne már... -
renton001 #84 De a számítógépes szobában több ajtó kódját is megadja... olyanét is, aait valszeg nem is láttam... valahol meg olyat is ír, hogy level 2... Mondjuk én is ugyanott akadtam el, ahol Szurka, de majd megpróbálom... -
#83 Egyszerű a válasz, ez nem egy teljes játék, csupán az első pálya abból. Röviden: demó. -
kovizolis #82 Hy... :-) bizonyára igazad, van és énsem kukacoskodom tovább, de akkor minek még az a sok dynamit is??? :-) na jó tényleg ingyen volg meg jó is volt mit akarok még... szóval igazadvan... :-) (meg nekem is... :-) ßye... -
Zenty #81 fater valszeg kinyifant a csávo meg elmenekült onnan és ennyi! :D
Ha lesz kiadoja a gyerköcöknek vagy csak ugy szimplán továb folytatják akkor rendes teljes game-be valszeg kiderülne hogy történet ez mind. -
RUDKO #80 Sziasztok.
Van egy kis problémám. Mindig kilép a gép a játékból a demó lejátszása után. Tudja valaki hogy mi lehet a gond? -
kovizolis #79 Na jah, de ha megnézed a képeket, akkor ott van az a földön lévő szörny én például olyannal nem is találkoztam, meg a történet sem smakkol, hiszen a fateromat kerestem és hát nemtaláltam meg, a wc-be sem tudok bemenni pedig onnan jönnek a hangok ezerrel, szóval nem rossz nem rossz, de azért még van mit javítani, meg fejleszteni, hogy a történet kerek legyen... már szerintem... :-) ßye... :-) -
#78 Mindenkinek ott lett vége:)). -
kovizolis #77 Héj!!! :-)
Megfejtettem a talányt... :-) Figyelj Szurka kirohansz a szobából és elszaladsz a dög mellett, majd bemész abba a szobába ahol kezdődött az egész kaland, vagyis a legelsőbe... :-) és ott egyszerüen kombinálod a nállad lévő két komponenst amelyből egy nagyon erős sav keletkezik, ezzel lemarod a lakatot, és találsz majd egy kártyát... :-) a kártyával megint elszaladsz a dög mellett és bemész azon az ajtón amit egyszer kifeszítettél, majd elmész a legaljára és beütöd a kódot 1124 és hát nekem itt lett vége a dolgnak amit nem igazán értek, hogy miért... :-) de azért érdekes egy game... :-) ßye... :-) -
kovizolis #76 Szia szurka!! :-)
Ja én is itten tartogatok, csak ennyit akartam közelni... :-) Szóval somebady help!!! :-) -
szurka #75 a számítógépnél (iroda) megszereztem a többi ajtó-kódot.
Kilépek az ajtón (6667), és ott van jobbra egy kis szárnyas dög. Mit köll csinálni? -
rgerg #74 Nemjött... -
#73 Az a vége, de ahol a törött kulcsott tudtad használni, ott jött a 2. dög, Nálad nem?? -
ndavid87 #72 Sziasztok!
Nekem a film utánn megjelenik a pálya, és vége.
"A program nem válaszol"
NVIDIA GeForce FX 5200 -
rgerg #71 Én tegnap vittem "végig"...nem emlékszem milyen második szörnyről beszéltek...Nem az az utolsó mozzanat,hogy összekotyvasztod a savat,lemarod a lakatot és lemész a kártyaleolvasós ajtóhoz és beütöd a kódot?aztán beszálsz a liftbe és nuku? -
#70 meg is találtam: http://www.penumbragame.com/forum/showthread.php?tid=77
pont ez a hibám van nekem is, ugye azt irják h valoszinüleg a patch megoldja? -
#69 basszus most ugy néz ki kezdhetem elölröl ugyanis egy save point után kiléptem és most ha a folytatásra nyomok betölti és egyszerüen nincs kép csak feketeség látszodik:S -
#68 Elméletileg 4 kinyírja, de nem szükséges bántanod. Amint bementél a szobába, csukd be az ajtót és a sarokabn lévő nagy ládát húzd az ajtó elé, így a dög nem tud bejutni. Nézz körül a szobában(van másik távozási út is, mint az ajtó). -
XTCLsfm #67 A gőzös folyosókon a szellőzőrendszeren keresztül jutsz át. Nem azon a rendszeren keresztül, amibe a legelső szobából is be tudsz mászni, ez egy rövid kis különálló szakasz, a bejárata sem a plafonon van, hanem oldalt a falon, valahol középmagasságban. Ha majd átmásztál a gőz utánra, össze kell raknod a két kulcsdarabot... ha rájöttél hogyan kell kiiktatni a második szörnyet, ami azután tör rád, hogy beléptél azon az ajtón, amiben a törött kulcs volt... khm... megírhatnád. A dinamit tapasztalataim szerint nem használ. -
zseko #66 nekem is kilép :( geforce4 mx420 -
#65 Igen, odáig ahol találtad. -
#64 amit megcsináltam kulcsot az egészen az elejéig vissza kell vinni? -
#63 Most már vagyok elakadhatsz:). -
rgerg #62 Jóvan..nem mondjatok semmit:-DMegtaláltam a kaspcsolókat:-)) -
rgerg #61 Jóvan gyerekek..lassaln megőrülök.Hogy kell áthaladni a "gőzös" folyosón?Már mindent kipróbáltam (csak zt nem hogy "bunkert építek a tárgyakból és úgy csúszok át).
HELP'Most megyek és megpróbálom,de légszi addig is segítsen valaki... -
Zenty #60 Akinek kilép milyen vga-ja van?
Fejlesztők forumon írták ,hogy nemsokára jön egy patch a gamehez ami low vga támogatást is kap ( pl geforce 3)
modok támogatása meg nyelv támogatás is lesz!
LÁtszik hogy nem optimalizálták tul a gamet mondjuk ennyi idő allat szerintem nehéz lett volna pc vonalon ,hogy minden atom muxi legyen :)
Egyébként maga a game demo féleség,mert a gamebe nem volt az a szörny ami a képeken is van. -
kalvin_imarow #59 köszi hogy elmondtad talán egy kicsit felvilágosultam.
Ezt találtam a neten!
"A leglogikusabb és leggyakoribb kérdés az, hogy hogyan lehet ilyen minőségű és mennyiségű tartalmat ilyen kis helyre betömöríteni? Mit használtok a rendszerből, mit tároltok a tényleges futtatható állományban, mik a főbb trükkök?
A rendszerből csak keveset használunk, a DirectX-en keresztül érjük el a videó- és hangkártyát, használunk egy-két beépített betűkészletet, és nagyjából ennyi. A legfontosabb mozzanat maga a felépítés: a tényleges adatok letárolása helyett, csupán a felépítéséhez szükséges "receptet" tároljuk le. Például ha az ember egy játékhoz egy fa-textúrát akar készíteni, leül a kedvenc rajzprogramja elé, kiindul valami barnás árnyalatból, hozzáad egy kis zajt, elmossa egy irányba, megint hozzáad egy kis zajt más színnel, vagy valami hasonló. A lényeg, hogy ezekből az egyszerű műveletekből bármit elő lehet állítani, pontosan ezt tesszük mi is. A különbség, hogy mi nem a végső képet tároljuk le, hanem a hozzá szükséges lépések sorozatát, ami nagyon kevés adat. Tehát amire szükségünk van, az csupán egy olyan programmotor, ami ezeket a lépéseket végre tudja hajtani, ennek kerül átadásra a "recept". Ugyanígy előállíthatóak a modellek, az animációk és a hangok is.
Tehát ezek szerint azok a találgatások, miszerint teljes DVD-s játékokat tudnátok floppy-méretűre zsugorítani, nem állják meg a helyüket?
Ez attól függ. Már meglévő, kiadott játékokat nyilván nem, de a jövőben a játékok akár készülhetnek így is, nagyon kis méretben. Kevés olyan dologgal találkoztunk, amit nem tudtunk volna megcsinálni a mi módszerünkkel, és a legszebb az egészben az, hogy semmivel nem lassabb, mint a hagyományos játékfejlesztés. A .kkrieger a használt hang- és képminőségtől függően valahol 100 és 300 megabyte között mozogna valahol, ha minden textúrát, modellt, zenét és egyebet a hagyományos úton tárolnánk le generálás helyett."
Ezt az idézetett -=M@Xtreme=- honlapjáról szedtem. -
#58 egyáltalán nem éreztem "leszólónak" a hozzászólásodat, amúgy a "fene tudja ;)" mivel nincs ezekben semmi "ördögi", nincs varázslatos tömörítés vagy hasonló, azért ilyen apróak mert assembly-ben lettek írva és majnem mindent futtatáskor generálnak. Amúgy a helynek mostmár nem sok jelentősége van, az átlag fejlesztői rendszerbe írt játék kódok se haladták nagyon meg a 10mb-ot ami ugye mára már akárhol elfogadhatónak számít. A DVD-n kiadott játékoknak is a legnagyobb részét a textúrák és a modellek képezik, esetleg még a zenék/hangok, de ez már nagyon kicsi százalékát átlagban, a "tiszta" kód (pl .exe) meg álltalában 1-2mb az egészből. Reális (arcbőr, természet stb) textúrákat meg nem kell részteletznem hogy nem igazán lehet ilyen rendszerrel (ha lehet egyáltalán) legenerálni. Az assembly ben megírt kód maximum gyorsabban fut mint a fejlesztőrendszeres, de az előnye hátránnyal is jár, ami pedig hogy alacson szintû programnyelv, ami magával hozza hogy egy nagyobb, akár egy játék komplexitású kódot több évtizedig kellene írni, de szerintem ehhez (a 3Drealms on kívül persze), senkinek nincs "kedve" és ideje. Nem beszélve az előbb említett (textúrák, hang) dolgokról amit egyszerûen nem lehet nyers kóddal helyettesíteni. -
Librarian #57 Banyek, én a Silent Hill 2-nél jöttem rá, hogy nem bírom a horrorjátékokat, de ezt (csak a főhajtás végett) megnézem!!! Csak nagyon meg ne ijedjek! :)PPPP -
kenyer79 #56 MIre kedvet kaptam volna a letöltéshez,el is ment a kedvem
-
Xtranz #55 volt már egy ilyen ingyenes game valami,Wolf3d volt a neve....vajon megérte annak a tejfölösképű Carmacknak... -
kalvin_imarow #54 Természetesen nem akartalak ezzel leszolni vagy ilyesmi, de olvastam fejtegetéseket, hogy ezzel a technikával egy cd-nyi területen igen szép eredményeket lehet(ne) elérni.
Hát a fene se tudja......