lyzu#7
"Ez fordítva igaz: a távküzlési szolgáltatók kapják a töredékét (majdnem normál SMS díjat) és a többi megy a megrendelőnek."
nem fordítva, a távközlési cégek nagyon nagy rész levesznek...
winnie#6
"Ez fordítva igaz: a távküzlési szolgáltatók kapják a töredékét (majdnem normál SMS díjat) és a többi megy a megrendelőnek."
és jelen esetben a megrendelő nem az rtl, hanem az iko média zrt vagy nyrt volt.
winnie#5
(most lekezelő leszek, előre is elnézést, ezért nem fogadok el flémet. a végére a hatást tompítandó még egy mosolygó fejet is teszek.)
olvasd el még egyszer a blikkedet, ha már azt tekinted hiteles hírforrásnak:)
(amúgy valóban humoros, hogy valaki bulvárlapot olvas a kávé mellé és szid egy bulvártévét.)
tanítok. ezt nevezik publicity stunt-nak. az rtl és a blikk (mondjuk úgy), hogy közel áll egymáshoz. még jó sok blikket el lehet adni ilyen címlapokkal, olyanokkal, amelyeken az ún rtl-es "sztárok" szerepelnek.
a hírek nem történnek, a híreket gyártják, hogy aztán egyesek csámcsogjanak, így életben tartsák őket.
láss át a szitán.
leülhetsz.
:)
tntcoder#4
"Az ebből származó adásonkénti 20 millió forint "töredéke" került az RTL Klubhoz, a többi a technikai, illetve a távközlési szolgáltatóhoz folyt be."
Ez fordítva igaz: a távküzlési szolgáltatók kapják a töredékét (majdnem normál SMS díjat) és a többi megy a megrendelőnek.