121
Utdíjat akarnak szedni BP fő utjaiért.
  • blackgamer
    #121
    2010-től dugóadó Budapesten?
  • gordon 24
    #120
    Igen ez az új okosságuk. Nem tudom mire jó ez de mindegy.

    Ma a Cafe 98.6-on a hirekbe azt mondták hogy a Budapest útdíj nem szerepel a mostani kormányprogramba ugyhogy még négy évig talán tudunk közlekedni.Utána mi lesz az kérdés. De még mindig itt van ez a légszennyezettség dolog.

    Arra leszek kiváncsi ha egy ilyen lesz és nem engednek autót Bp-be akkor hogy fog az ország közlekedni? MMert ugye az összes fő út Bp-én megy keresztűl. Szerintem ha azzal foglalkoznának hogy a fő utakat Bp-én kívül összekötnék akkor szerintetek ki jönne be a városba? Senki, akkor biztos hogy nem lenne akkorra a forgalom hogy magas legyen az a bizonyos por érték. Csak gondolkodni kéne és nem megint tiltani... Na mindegy én ehhez túl pici vagyok, majd ez a sok főokos eldönti mi legyen...
  • [HUN]FaTaL
    #119
    lol. Páros, páratlan:D mi ez óvoda? nem lehet így sem közlekedni vegyék már észre! A büdös gyárakat kéne kitelepíteni BPről akkor kisebb lenne a szennyezettség!
  • gordon 24
    #118
    Nem tudják mit csináljanak. Ahelyett hogy valami értelmes dologgal foglalkoznának.
  • tigeroo
    #117
    nevetséges..hah...barmok.....mozgolódnak magyarország "pártolói"...
  • gordon 24
    #116
    Kész vagyok agyilag!!! Ma olyat hallottam a tv-be ,hogy Budapesten a porszennyezettség 160 napon át magassabb volt a határértéknél. Kitalálták azt hogy felszerelnek szondákat a városba és ha meghaladja ezt az értéket akkor csökkentik a forgalmat, még hozzá olyan megoldással, hogy egyik nap csak a páros számra végzödő rendszámú autok mehetnek, a másik nap meg a páratlan.
    És ezt ugy szeretnék végre halytani hogy bemondatják a rádiokba tv-be és leállitják a forgalmat.
  • akyyy
    #115
    ha kitalálnánka egy másik elkerülő utat, az hamarébb kész lenne mint az m0 :F
  • [HUN]FaTaL
    #114
    2050-re talán..
  • gordon 24
    #113
    2015-re se lesz az kész.
  • Vlala #112
    Mire átadják, lehet kátyúzni, ilyet már láttunk. Nem vagyok túl bizakodó az M0-val akpcsolatban.
  • Csacsi
    #111
    Hát ezen az idővonal csúszkával már 2007-re kész lesz az M3-ig. és akkor sokaknak köztük nekem is, nem kell átmennem a városon, ha jövök az M3-ról, és az M1-M7-re akarok menni. Ez már nagy előrelépés lenne.
  • Vlala #110
    2015-re? Akkorra megöregszünk... De ha addig kell várni egy normális minőségű útért, akkor hajrá!
  • KM
    #109
    A nagy nullás befejezése 2015-re! várható...
    Forrás.
  • Sir Quno Jedi
    #108
    Az M0-át hány évztizede próbálják befejezni?! Khmmm...
  • gordon 24
    #107
    Ezt kb én is igy gondolom.
  • [HUN]FaTaL
    #106
    Attól hogy szűkitik az utakat nem lesz kisebb forgalom, csak nagyobb a dugó. Amúgy meg attól élek én is hogy a BKV fejlődni fog:D Nem lesz sűrűbb járat csak nagyobb tömeg meg élhetetlenebb Budapest:/
  • gordon 24
    #105
    Most olvastam!!! Libeláris Város cinü újságban: Gyalog a belvárosban cimű cikk:

    az a lényege (nagyon hosszú nem tudom beírni) 2006- ban a kormány és a főváros tovább építi az M0-ást és a körgyűrűket ez kb 2007 végére kész lesz.A BKV- fejlődik és épül elővárosi vasút is.Vesznek új járműveket, építenek bringa utakat, felújítják a 2-es metrót (amit nem rég fejeztek be) Tavaly elindult a Podmaniczky Program. Ez tartalmazza azokat a fejlesztéseket hogy Budapest hatékonyabb élhetőbb és átjárhatóbb város legyen kb 2013-ig fog tartani.Idén 200-km utat újítanak fel ami csökkenteni fogja a belső városrész forgalmát. Ennek a programmnak a része a kiskörút belüli rész -József Attila utcáig-lévő rész teljes lezárása az átmenő autósforgalom elől. Mindez azonban a Nagykörúton belüli rész forgalom csökkentésével oldható meg. A program azt javasolja hogy a kezdeti időszakban ne kerüljön sor a Kiskörúton belüli terület teljes zárására, csak a forgalom csillapításra, még pedig ugy hogy a beveztő tíz utcában megfelelő technikai megoldással a behajtás csak akkor volna lehetséges ha ezért rendkívül magas díjat kellene fizetni. A forgalomcsillapítás a belváros felé csak akkor képzelhető el hatásosan, hogyha a kapcsolódó, Nagykörúton belüli és kívüli a belváros felé irányuló forgalmat csillapítják. A forgalomcsillapítás Budapest belvárosának valódi "fellélegzést" jelentő megoldás lehet így lehet elérni azt hogy a belváros hosszú távon élhetőbb legyen.

    Na Kb ennyi: Szóval ez a terv a multkor láttam róla képeket is Az üllöi utat és a Belvárosba vezető utakat 2 sávosra akarják szükítenni és ezzel csökkeni fog a beáramló forgalom. Csak szerintem ezzel az lesz a baj hogy kb Dunaújvárosig, Miskolcig, Győrig,Esztergomig fog állni a kocsisor!!!!

    Na mindegy szerintetek??
  • gordon 24
    #104
    Jó Utánna nézek!! De egyébként lehet hogy a közterület-használati díj arról szól, akkor amit én mondok annak más lesz a neve,de a lényege az amit leirtam a102 hsz-be
  • Garfield
    #103
    1. Közterület-használati díj: igen, nem a sóderről szól? Akkor szerinted miről? Nem lehet, hogy azt másképp hívják?

    1. Egyébként teljesen jogos a teherautók esetében fizetendő útdíj, mivel ez a járműfajta rongálja a legjobban az utakat. Főleg olyankor, amikor a megengedettnél jobban terhelik.

    3. Én nézem, te is nézed, te viszont nem figyelsz oda, mit nézel. A regisztrációs adó európai szintű jogintézmény (16 uniós országban van jelenleg is), Kovács pedig csak javasolta EU-s szinten, hogy az elkövetkezendő években meg kellene szüntetni, illetve a rendszerét átalakítani.

    Szóval inkább neked kellene utánanézni pár dolognak.
  • gordon 24
    #102
    Néz utánna te ezeknek a dolgoknak!! A köztrület.használati díj nem arra vonatkozik amiről beszélsz,mert a sódert az épitkezés ideje alatt ott tárolod ahol akarod. Roncs autót nem tárolhatsz ott mert ha nincs rajta vizsga nem lehet közterületen,és bármikor elszállithatják. Ez arra vonatkozik (ez is csak terv) hogy az autok után kell ilyet fizetni, mert a külvárosokban az emberek kint állnak az utcán az autójikkal, és ugye ilyen pici utcákba nem lehet parkoló órát rakni ezért pénzbevételi forrásként akkarják bevezetni azt hogy aki kint áll az utcán annak ezt kell fizetnie. Erről kettő éve beszélt atyánk Demszky Gábor.

    1. Teherutók: esetleg minden európai ország? ezt nem tudtam hogy egész európára kiterjed igazad van!!!!

    a 2-es pontot te is tudod.

    3-as pont ugyan arról beszélünk majdnem, egyébként az union keresztül Kovács László szólította fel a magyr kormányt ennek eltörléséről!!! Nézd a hiradót sürübben.

    De még azt hozzá teszem ehhez hogy nem akarok vitatkozni a 4 pontból 3-ra te is majdnem ugyan azt a választ atad a másiknak néz utánna és már rendben is vagyunk. POLITIZÁLNI MEG VÉGKÉP NEM AKAROK!!!!!!



  • Garfield
    #101
    Melyik országba hallottál olyat hogy (ez még csak terv) fizetni kell a főutakért, mert mint irtam a teherautóknak lehet hogy fizetniük kell a Főutak használatáért. És hol hallottál iparüzési adóról, és hol hallottál regisztrációs adóról és hol hallottál, (ez is csak terv) közterület használati díjról, soroljam??? Ezek amiket leírtam az UNIO-szerint is törvénytelenek, ehhez képest még mindig fizetjük, sőt a regisztrációs adóval kapcsolatba már többször felszólították magyarországot töröljék el, ehhez képest mi a duplájára emeltük.

    Rémhírek terjesztése helyett érdemes lenne pontosan utánanézned az átalad említett adófajtáknak.

    1. Teherutók: esetleg minden európai ország?
    2. Iparűzési adó: Olaszország. Igaz, mind őket, mind minket felszólított az EU, hogy szüntessük meg ezt az adófajtát. Ezt kifogásolja az EU, nem a regisztrációs adót.
    3. Regisztrációs adó: nem az adófajta a problémás, hanem annak magyar szabályozása, vagyis nem eltörölni kell, csak módosítani a szabályozást. (A pontosság kedvéért hozzátenném, hogy az EU is max. tervezi a regisztrációs adó eltörlését.
    4. A közterület-használati díj nagyon jó ötlet arra, hogy megakadályozzák az embereket abban, hogy a szarjaikat (sóder, roncsautó, stb.) ne közterületen tárolják. Mellesleg ezellen milyen kifogása is az EU-nak?
  • gordon 24
    #100
    Nem kéne ezt csinálni nem politikai topik!! Nem szeretném hogy az okos hozzászólásaid miatt zárnák, ugyhogy léci mellözd!!!
  • vizoo
    #99
    megint IQ-s hozzászólással gyarapodott a fórum... Ahelyett, hogy visszaolvasna, és felfogná, hogy mellőzzük a politikát, mert ennek ahhoz semmi köze...
  • iko
    #98
    Igen mindent megbántam, bárcsak máshogy cselekedtem volna, igazad van. Mekkora barom voltam. Felnyitottad a szemem, mostantol csakis arra fogok szavazni akire te is, mert te vagy az én példaképem.
  • fikkkusz
    #97
    Kis buták kellett nektek (töbségében) azMSZP-re szavazni megérdemlitek.
  • tattooed
    #96
    főleg a 4-es 6-os, de ott legalább nincs ellenőr (a mostoha körülmények miatt).l
  • iko
    #95
    én nem megyek annyit havonta, szóval a bérlet nem éri meg, a vonaljegy meg röhelyesen drága. szal marad a zautó. Sőt autóval másokat is el tudok vinni + be tudok vásárolni kényelmesen. Ja és 1km belül gyalog ofkórsz (bár egészségtelenebb mint a kocsikázás).
  • magus
    #94
    amit most csinalnak az meg egyszeruen zsenialis, del Budan szinte az osszes nagyobb utat felturtak valahol gyorsan a valasztasok miatt, 20 al megy a forgalom, de most hogy lement es megnyertek nem fejezik be. szerintem honapok mulva is ugy lesz...
  • magus
    #93
    csinaljanak bicikliutat, nagyon szivesen jarnek biciklivel ha nem kene gyartelepek mellett mennem, nem kene allandoan azon paraznom hogy vajon melyik autos akar halalragazolni mert rossz napja van.

    a belvarosban tenyleg katasztfalis a helyzet, budos es szinte mozdulni sem lehet a sok autotol, parkolni meg plane nem
  • magus
    #92
    csinaljanakj olyan tomegkozlekedest ami gyors tiszta es nem kell a koszos csoves hanyasaba ulnom

    csinaljanak akkor utat ahova megy az a forgalom amit ki akarnak tiltani

    csinaljanak parkolohazakat akkor a hataron

    csinaljanak barmit is abbol a retkes sok penzbol amit 10 millio ember adozik
  • pikk8
    #91
    egyenlőre
  • pikk8
    #90
    " ez a demokrácia ára "
  • gordon 24
    #89
    Ezt én igy gondolom, sajna erről nem fogsz tudni meggyőzni.Ez Magyarország!!!!
    Melyik országba hallottál olyat hogy (ez még csak terv) fizetni kell a főutakért, mert mint irtam a teherautóknak lehet hogy fizetniük kell a Főutak használatáért. És hol hallottál iparüzési adóról, és hol hallottál regisztrációs adóról és hol hallottál, (ez is csak terv) közterület használati díjról, soroljam??? Ezek amiket leírtam az UNIO-szerint is törvénytelenek, ehhez képest még mindig fizetjük, sőt a regisztrációs adóval kapcsolatba már többször felszólították magyarországot töröljék el, ehhez képest mi a duplájára emeltük. Akkor kérdezem én hol van mindenhol igy? És ebben az esetben teljessen mindegy mennyit keresel ha törvénytelen minnek fizessem? Az igaz hogy sok országban a belvárosért fizetni kell de ott 6-sávos autópálya kerüli ki a várost 12 metro van és 5 percenként jönnek a buszok. Nálunk? A választ te is tudod itt élsz. Sajnos megint azt kell irnom hogy Ez Magyarország!!!!! és nem azért irom mert nem szeretem imádom ezt az országot, és nem is hagynám el soha,de egyszerüen katasztrófa ami it van.
  • vizoo
    #88
    Ha jól körülnézel mindenhol így van... Más kérdés, hogy máshol esetleg nem háborognál érte, mert a fizetésed elenyésző %-át teszi ki. Ha háborogni akartok, akkor inkább a fizetésekért tegyétek, ne azért, hogy mindenért fizetni kell, és ne "Ez Maygarország!" felkiáltásokkal kezdjük...
  • gordon 24
    #87
    Ez Magyarország!! Még nem szoktad meg? Mindenért fizetni kell.
  • 0Fritz0
    #86
    #85

    #84
  • vizoo
    #85
    ez ellen én is tiltakozok, mint nem pesti, de pestre járó... Nem hinném, hogy ebbe bele kéne keverni a politikát. Fidesz is olyan, mint a jókisfijú (aktívan gyűjtik a pénzt a malacperselyükbe) és nem ránk költik. Úgyhogy az egyik 19 a másik 1 híjján 20
  • vizoo
    #84
    csak óvatosan a szakértőkkel, mert azok pénzbe kerülnek... Inkább sörözzük el, amit rájuk költenénk, és egyezzünk meg
  • 0Fritz0
    #83
    Mint pösti, köci.
  • 0Fritz0
    #82
    Lehetséges, az ügyet szakértők bevonásával folytatjuk! ;)