Aion-MMORPG(F2P)
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Veteran accomat vittem nCsoft-tól GFhez, azzal próbáltam belépni (lehet, hogy ez noobság volt).
A másik, hogy annó mikor 4 hónap után abbahagytam, az elõfizetés még ment, amíg meg nem kaptam a Revered Daeva rewardokat, de a klienst addigra már leszedtem a géprõl, gondoltam majd ha felrakom egyszer valaha megint, akkor majd hozzáadom a reward itemeket (pl. a wing, az nagyon jól jönne ugye).
Kérdés, hogy szerintetek a lassan 2 éve az eredeti nCsoftos accomon rohadó veteran rewardokat a GF-es acc migráció után ki tudom-e majd venni? 😊
NA szervereken: Ping 260-310 közt volt közelebbi szerókon 270-280 ,de szvsz pvpre esélytelen. Esetleg másnak jobb nettel latencyvel lehet 250 alatt is ,de ennyi. Egy funolásra ,pvere esetleg jó lehet majd meg sneak peakelni a 3.0-át ha nem egy idõbe jönnének ,de ennyi
A fenri/miraértt meg fizetni tökfelesleges nem ér egy subotegy EU playernek ,mert nincs sokkal elõrébb a lagg miatt ,ilyen pingel sztem komoly játék nem lehetséges ,de mindenki szive joga. Azért én majd megnézem azt a 40-es free trialt meg stb teszt jelleggel meg a truly ftpt és ,hogy mivé alakul.
Az is jó látni lehet majd a chatet azon a no time limit trialon és akkor nézhetem mi a véleményük az amcsiknak az NA ftprõl és ,hogy paytowin lesz-e vagy nem.
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I\'m not sure about the universe.”-Albert Einstein
practitioner of the forbidden arts of death
No.
No.
A többi serveren már csak veteránok játszanak pvp felejtõs egy ideig kezdõ ként , pve meg necces mert mindenhova GG vagy PVP gear kell hogy inveljenek. Röviden 😊
BF:2-3-4(oORedstarOo)
No.
tboypimpi ---Az idő nem vész el csak átalakul XP-vé--- :D tboypimpi#2319
Pár kérdésem lenne: Régen toltam a játékot és rendelkezem pár karakterrel. Ezt február 28.tól ingyenesen eltudom érni? És kell valami account migrációt csinálni ahoz,hogy tudjak F2P játszani? Nem olvastam végig a HSZ-eket így az emberi segítségnyújtást elõre is köszönöm.
Ja mondjuk volt 3.1 is ahol pótoltak sok mindent.
Na akkor király,mondjuk nem hiszem ,hogy lesz türelmem kiszedni..
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I\'m not sure about the universe.”-Albert Einstein
alig kell több mint az 55eternalhoz, és kevesebb medált is kell összeganajozni... bár még nem tudni milyen gyorsan jön majd
Amúgy lvl 60 set nem rossz eternal ,pvehez tökéletes meg még 3.0 elején pvphez is aztán ahogy szedik ki az abssyt annyi volt. Mondjuk az új abssy vmi agyrém olyan sok ap kell. <#falbav>#falbav>
szomorú hogy a kb 5-6 új szetbõl 1 fog érni valamit
" Free Daevanion Armor Set
Subscribe before March 12 and receive a full set!"
Ez a 30-as set amit 5 karival kellene kiszedned amiket 30-ra húzol.
Jó cucc azon a szinten.
Nem a súly nehéz, hanem te vagy gyökér! Táguló világegyetemben élünk. Minden Chuck Norris el?l menekül.
http://uk.aiononline.com/news/announcements/aion-eu-turns-freetoplay-28th-february
http://na.aiononline.com/rally-the-troops
Ami érdekes
" Free Daevanion Armor Set
Subscribe before March 12 and receive a full set!"
Ez a miragent 50 egyszer/acc ingyen fegyó nélkül ,hát durva.
Látom van önbizalmuk meg idejük ilyesmire is lol.
BF:2-3-4(oORedstarOo)
Trial akkountot szerintem felesleges átvinni (illetve gondolom bétát is / azt nem is lehet 😄)
“A distributed system is one in which the failure of a computer you didn't even know existed can render your own computer unusable” _____/|_____\o/___ Cápatámadás
Mostanaban viszont a topic nagyobb aktivitast kivan a HG-tol (banner frissen tartasa, stb), igy megkernek valaki vallalkozo szellemut, hogy jelentkezzen erre a posztra!
Koszi!
“A distributed system is one in which the failure of a computer you didn't even know existed can render your own computer unusable” _____/|_____\o/___ Cápatámadás
Csak nem sejtettük még akkor,hogy ennyire..
Elõnyöd annyi,hogy karakterek megmaradnak ha régi szerveren folytatod,doboz meg polcra😊
★ 汤姆 李
pff
le kell tolteni a klienst?
ugye ez vicc.
Köszi!
★ 汤姆 李
http://www.aionfreetoplay.com/website/download
★ 汤姆 李
Az van amit vettem.Nem lesz jó?
★ 汤姆 李
★ 汤姆 李
Minden európai szerver a gameforgehoz kerül, az accountod transferezését viszont kérvényezned kell az ncsoft masteraccountodban, különben nem tudsz majd játszani. Viszont ha transferelsz kapsz veterant és ha esetleg még be van fizetve akkor a fennmaradó napokra megkapod a goldot is, meg kapsz coint amivel vásárolhatsz az új storeban.
Originally Posted by Babysnow - Israphel
why did EU not get the same deal as NA under NCsoft?
Unfortunately I do not have a good answer for this question. The decision to move the EU business to Gameforge was made at the HQ level. I am not a decision-maker, so business decision are not necessarily explained to me in detail. Once this move was made, the EU servers essentially became their own "territory" with a separate publisher. All of our territories have varieties in business models. Ours in not the same as Japan, which is not the same as Russia, which is not the same as Korea, which is not the same (now) as EU. I am sorry that I do not have a better answer for this. "
Nyx válasza miért adták el EU-t ,a lényeg ,hogy Ncsoft fõhadiszállásán Koreai boss (ok) döntötték el ,mint ahogy az lenni szokott.
Mindenki döntse el mit gondol én csak bemásoltam ,mert érdekesnek tûnt. Sajna kb Nyx se mond sokat MERT Õ csak egy ALKAMAZOTT ,de mostmár nem a GF-et kell dobálni sz.rral. <#rolleyes>#rolleyes>
Vamp17:
Opted in eltetni kell stb link:
http://www.aionfreetoplay.com/website/faq/item/account_01
Azok az NCsoft-os szerverek, amik most EU idozona szerint mennek es helyileg Nemetorszagban vannak, azokkal mi lesz? Atkerulnek USA-ba? Azok a regi jatekosok, akik ezeken a szerverek vannak, azok kotelezo jelleggel atkerulnek a Gameforge-os verzioba? Errol mit tudtok?