72
  • mörde
    #72
    Hali
    Elég kezdő vagyok még.. Ha a merevlemezt szétosztom 2 felé és az egyikban van a vírus akkor áterjedhet a másikra? Elöre is Köszi
  • BiroAndras
    #71
    "Boldog ember! Szerencséd, hogy ugyanaz a hardware van mindenhol."

    Ahol rendszergazda voltam, nem az volt. Ugyan nem okozott volna gondot a cégnek, de sajnálták rá a pénzt. A mostani munkahelyemen viszont majdnem telejsen egyformák a gépek, de itt már nem rendszergazda vagyok.

    "Láttad te már egy termelő vállalat gépparkját?"

    Láttam. De az őskövület gépeket, amiken csak egy spéci szoftver fut(DOS, vagy win95 alatt), és nem az unatkozó titkárnő netezik, nemigen fenyegetik a vírusok.
  • Tiberius B
    #70
    NOD32 (gondolom) havidíjas?
    Nemtom, szerintem én is átállnék, de mondjuk, hogy mennyit zabál, az vhogy nem egetrengetően érdekel (egyelőre), amíg ingyér van
  • Kagemusha
    #69
    Boldog ember! Szerencséd, hogy ugyanaz a hardware van mindenhol. Láttad te már egy termelő vállalat gépparkját?
  • Kagemusha
    #68
    Igaz, de tudod, ahol nem csak ugymond "iroda" van, hanem kőkemény gyártósorok, a gépek felén spec. progikkal, amin naponta több száz beállítást kell eszközölni, ott ez egy kicsit macerás.
    Hidd el, belehülyülnél, mire az összes géppel végzel, mivel a termelésnek mennie kell ám közben, nem ám csak odamész, aztán hajrá, te vagy az úr!
    Másfelől pedig amikor mindenhonnan a költségcsökkentés varázsszó hangzik a füledbe (az már más lapra tartozik, hogy a vállalati kocsi az persze egyre több), nna akkor próbálj sz... várat építeni! Meg persze emellett a folyamatos napi problémákat is el kell hárítanod...
    De én szeretem a munkámat. Csinálom is, csak épp amit mondtál, az egy ilyen környezetben (24/7) a lehetetlent súrolja!
  • roliika
    #67
    Köszi! :-)
  • roliika
    #66
    Eulát olvast el az OM csomagoláson inkább..meg fogsz lepődni!
  • combat
    #65
    Megfontolandó dolog egy hardveres védelem beépítése.