#5
"Hidd el, ha egy típust gyakran kell szervízelni, akkor annak híre lesz, de vevője egyre kevesebb."
Lásd Citroenek.. lol
teddybear#4
"Ezt nem biztos, hogy megfizetné a vevőkör"
Hidd el, ha egy típust gyakran kell szervízelni, akkor annak híre lesz, de vevője egyre kevesebb.
Sokan nagyon fontosnak tartják a megbízhatóságot. A gyárak meg a bevételből élnek, és inkább engednek a haszonból, persz csak úgy, mintha a vérüket ontanák cseppenként....
bomlat#2
Hozzászólásod alapján fogalmad sincsen az autógyártásrol.Ha a vevőnek 1 millióbol 20 hibás alkatrészt szállítasz ki már felbontják a szerződésed....Az elektronikai ipar megbizhatatlan egyszerűen.
benczurzs#1
Aki ezt nyilatkozta biztos nem ismeri az autógyárak költségvetését, és egyéb gazdasági tulajdonságait.
Nagyon nagy dolognak kell történnie ahhoz, hogy az autógyárak átáljanak a drágább, jobb, (akár túl drága alkatrészekre)
Mert most abban dolgoznak, hogy olcsó, de jó legyen. Pont annyira jó, amennyire kell.
Nem költenek rá többet.
Ha minden kis mütyűr csak 2-3 ezerrel lenne több, akkor az egész autó több millióval !!
Ezt nem biztos, hogy megfizetné a vevőkör.
Akkor inkább megveszi a konkurensét, ami milliókkal olcsóbb, és nem lát köztük különbésget.
Ezért nem fog átállni az autógyár erre egykönnyen.