5
  • Tetsuo
    #5
    "Hidd el, ha egy típust gyakran kell szervízelni, akkor annak híre lesz, de vevője egyre kevesebb."
    Lásd Citroenek.. lol
  • teddybear
    #4
    "Ezt nem biztos, hogy megfizetné a vevőkör"

    Hidd el, ha egy típust gyakran kell szervízelni, akkor annak híre lesz, de vevője egyre kevesebb.
    Sokan nagyon fontosnak tartják a megbízhatóságot. A gyárak meg a bevételből élnek, és inkább engednek a haszonból, persz csak úgy, mintha a vérüket ontanák cseppenként....
  • Chappy
    #3
    -40 nem kevés? (e.g.: tajga)
  • bomlat
    #2
    Hozzászólásod alapján fogalmad sincsen az autógyártásrol.Ha a vevőnek 1 millióbol 20 hibás alkatrészt szállítasz ki már felbontják a szerződésed....Az elektronikai ipar megbizhatatlan egyszerűen.
  • benczurzs
    #1
    Aki ezt nyilatkozta biztos nem ismeri az autógyárak költségvetését, és egyéb gazdasági tulajdonságait.
    Nagyon nagy dolognak kell történnie ahhoz, hogy az autógyárak átáljanak a drágább, jobb, (akár túl drága alkatrészekre)
    Mert most abban dolgoznak, hogy olcsó, de jó legyen. Pont annyira jó, amennyire kell.
    Nem költenek rá többet.
    Ha minden kis mütyűr csak 2-3 ezerrel lenne több, akkor az egész autó több millióval !!
    Ezt nem biztos, hogy megfizetné a vevőkör.
    Akkor inkább megveszi a konkurensét, ami milliókkal olcsóbb, és nem lát köztük különbésget.
    Ezért nem fog átállni az autógyár erre egykönnyen.