309
Ford
  • G18XM8
    #309
    Üdv!
    Jól tudom, hogy a Mondeo mk3 benzines változatában is van kettős tömegű lendkerék? Mennyire strapabíró, kell cserélni ugyan úgy mint a dízelben?
  • AnuluWork #308
    Bocs.


    Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2015.12.19. 08:39:21
  • szabii98
    #307
    Sziasztok! Hátha jár itt még valaki..
    '09-10 körüli Focus kombit vagy Mondeo kombit szeretnénk vásárolni...valaki eltudná mondani mikre érdemes figyelni vásárláskor?
  • Mondeo19
    #306
    Eladó használt ORD MONDEO 2.0 TDCi Trend
  • LaszloLedzenyi
    #305
    kábel hiba? nekünk a 2006-os mondeoba nincs vele baj, szépen, tisztán szól.
  • tigeroo
    #304
    hello! próbáltam a telómat syncelni aux bemenettel a kocsinkon de nem működik, gyári fejegység van mind a kettőben (ford mondeo, ill. ford ranger explorer ,pár évesek)

    bedugom, kiválasztom az aux módot de semmi a zene a teló hangszórójából jön ugyanúgy. valaki ötlet?
  • Maak
    #303
    Hali!

    Ford Focus sedan 1.4, elhalt a kormanyszervo cso, elso korben ott ahol a fem a csovel talalkozik. Szerelo leszedte es tett fel egy bilincset, ami mukodott is egy darabig, majd megint elszolta magat, de most, (a szerelo szerint) a "nyomo oldalon" amit javitani nem lehet csak cserelni es allitolag szeriahiba. Namost ez ujonan kabe 30-40k, bontoban meg nem talaltam, de allitolag nem is nagyon erdemes mert semmi garancia ra, hogy nem romlik el ujra ket heten belul.

    Igazabol bizom a sracban de azert erdekelne egy masik velemeny is. Elore is koszi a valaszt.
  • Spészgószt
    #302
    Köszi a tanácsot, este amúgy picit erőteljesebben odabasztam és az egyik már "jó" :D úgyhogy, ha lesz időm lebontom a lámpát és megigazítgatom, most a 3ból 1 nem jó, az már elcsúszik nem baszogatnak annyira érte...
    majd a testkábeleknek is utána nézek, nem olyan rég volt kiszedve az aksi is...rajta hagytam a lámpát és szépen leszívta, de legalább most le lett merítve és újra lett töltve azóta mégpöccebbre indul...
    a motormosás nekem se a líblingem, de a storihoz nem árt tudni:
    hogy, el volt repedve a szervócsövem alul és az olajam elcsöpögött és míg nem tudtam elvinni kicserélni addig után kellett töltögessem, egyik este full sötétben szerencsétlenkedtem és túltöltöttem...tiszta olajos lett a szervószíj és a légkondi szíj is...mivel légkondis ezért a szíjat NEm lehet feszíteni. A csőcsere után arra lettem figyelmes, hogy "kihagy a szervó"...csúszott a szíj. letörölgettem amit tudtam...de mivel szerelő vagy azért sejted, hogy a szervó olajat nem olyan egyszerű... :D
    szerencsére nem "ázott sokat" a szíj és nem nyúlt meg, így egy gőzborotvás mosás helyre rakta, a mósóban meg ugyan úgy elkérték a 2000ft ha csak a szervó szíjra nyomatta a borotvát, mintha az egészet lemossák...így bassza qtja lemosattam az egész motort.
  • LaszloLedzenyi
    #301
    ja és nem kell a motort mosogatni, én mint szerelő mondom, utálom ha le van mosva a motor

    a műszerfalos dolog meg testkábel probléma lesz. van kb 5-6 db testkábel a motortérbe, valamint érdemes a csatlakozókat széthúzni és kifújni levegővel.
  • LaszloLedzenyi
    #300
    2 izzót cseréld ki + tisztítás a foglalatnak. kb ennyi lesz a baja
  • Spészgószt
    #299
    Sziasztok!
    Ford Focus II kombi féklámpa nem világít, csak a középső az ablakban.
    1 kérdés: rendőr megbasz e érte, ha így közlekedek vele (nem szándékom, csak a szerelőig, vagy míg nem lesz időm szétszedni).
    2. kérdés : reggel megütögettem, pillanatra villant, de utána semmi, már az ütögetésre se reagált.
    Jó lenne valami támpont merre keressem a hibát...
    Ha jól gondolom nem a biztosíték a baj, mert a középső ég! /vagy mégis
    mit kér egy szerelő egy elektromos javításért, tud mondani valaki támpontot, megéri nekem szétszedni, vagy vigyem be egy szervízbe?
    Igazság szerint pár hónapja volt egy motormosás és azóta olyat is csinál, hogy beindítás után 2-3 másodpercig nem mozdul semmi mutató, utána ugrik meg mind. Illetve a rádió kijelzőjén megáll az óra csak ha bekapcsolom, akkor ugrik a helyes időre... (elég zavaró)
  • LaszloLedzenyi
    #298
    link?
  • krisztajo
    #297
    Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni.
    Ford Fiesta 1.6 Ghia 2003-as évjárat 129.000 km-el 700.000.- Ft-ért jó áron van, megérné?
  • LaszloLedzenyi
    #296
    típus motor évjárat km? így elég tág lehetőségek vannak, illetve mi volt mostanában cserélve? a jelenség jár valami hanghatással?
  • ZilogR
    #295
    Azt lehet tudni, h egy adott sebességnél és ahhoz tartozó sebességfokozatnál miért kezd el rángatni az autó? Konkrétan 3-asban olyan 50-55 körül mint az őrült kezd el rángatni és ha négyesbe átrakjuk, akkor még mindig csinálja. Ha kicsit nő a sebesség, akkor eltűnik. A hiba ritkán jelentkezik, de ha igen, akkor viszonylag sokáig fennáll (percekig tart).

    BTW: alig egy hetes friss műszakis autó és nem gagyi helyen lett "átnyomva" a vizsgán... Ott nem volt semmi gond, sőt, azt kell hogy mondjam, olyan ritkán jelentkezik, hogy szervízben nem is tudnánk produkálni.
  • jui
    #294
    Sziasztok.
    Nem tudtok olyan helyet ahol amerikai auto hátsó lámpába sárga indkeszet szerelnek be.
  • ZilogR
    #293
    Ha valaki tud megbízható (és nem lehúzós) Ford bontót, dobjon egy privátot, legyen szíves! Előre is köszönöm! Kimondottan Escort Ghia motorháztető, első lökhárító, fényszóró és indexlámpa érdekelne, ha bárkinek van ötlete, ajánlata, ne sokat gondolkodjon, küldjön privátot!

    Azt tudja valaki, a hűtőt tartó (alatta levő) keret az csavarozott vagy össze van hegesztve? Egy csúnya összeütközés miatt a hűtőm gyakorlatilag alácsúszott a motornak (persze hűtővíz azonnal el), így is elég bátor voltam, hogy elpöfögtem a helyszínről hűtés nélkül (csak pár száz méterig ment, értelemszerűen).
  • pajti
    #292
    Üdv:) '98-'99-es Mondeo-hoz keresek jó állapotú kormány kereket, ha netán tudtok ilyet légyszi' írjatok nekem ;)
  • janihunk
    #291
  • CB Ricsi
    #290
    janihunk!!!!!

    Itt előrébb juthatsz!

    http://www.ford-klub.hu/forum/viewforum.php?f=20

  • janihunk
    #289
    Sziasztok kis segítség kellene, 91 Ford Escort 1.8D autóm van. Sajnos mostanában a hidegben nem tudom beindítani. 15W-40 olaj van benne és az aksi is viszonylag jó. Próbáltuk már hidegindítóval is de semmi. Jelenleg ott tartunk hogy már össze vissza füstöl annyira meg szívta magát. Izzítógyertyák működnek. Az lenne a kérdésem hogy valamit érne-e ha alulról valamivel melegítenénk a motort? Garázsban van de fűtés nincs bent szal pár fokkal van "melegebb" mint kint. Egyébként nyáron nem voltak gondok. Lehet nem jó helyre írtam bocsi de jobbat nem találtam.
  • CB Ricsi
    #288
    Hétvégi csendélet

  • Thaison
    #287
    A videók alapján a kocsiban már annyira nem nevettek, szóval biztos hogy jól nyomták neki:D Amúgy meg mázlista az összes celeb, olyan dolgokat kaphatnak meg...én fel álá futkosnék ha beülhetnék Turán mellé:D
  • gsuser
    #286
    Azért azt megnézném, Balázsék hogy csinálnak egy S2000-esből viccet :P
  • sjani1995
    #285
    Elszállsz
  • Thaison
    #284
    Fiesta elég korrekt! Turán Frici is ezzel tolja és elég jól:) Most amit láttam hogy Sebestyén Balázsékat(Morning Show) is elvitte egy körre. A story ha jól tudom az hogy beszóltak hogy a Fiesta női autóa...erre Turán megmutatta hogy nem:D
  • Bogyo5
    #283
    Engem az érdekelne, hogy Magyarországon beszerezhető e az új Fiesta S2000-es kiadása, vagy tudnátok e ajánlani korrekt tuning műhelyet?
  • Megtörhetetlen
    #282
    Ebből igen sok van, mármint jó szervizből, egyébként hanyadik kerületben keresed? MErt nálunk a 18.ban van egy irgalmatlanul korrekt, gyorsak elég nagy a kapacitásuk és olyan közép árkategóriában dolgoznak, tehát jók .) DE inkább a közeledben keress hacsak nem avgy Te is 18keres.?.
  • editorz
    #281
    Sziastok! Nekünk a párommal egy 92-es Fekete ford fiestánk van, egész idáig tökéletesen szuperált viszont most elkezdtek felbukkanni apró pici hibák, a két ajtó között levált a műanyag borítás az egyik oldalon teljesen a másikon pedig engedni kezdett. Már kétszer vittük szervizbe, de a probléma megoldás ideiglenesnek bizonyult. Valamint felfedeztünk gyorsulás közben egy apró magas hangot, de a szervizben azt mondják minden rendben.

    Elsősorban az lenne a kérésem ha tudtok ajánlani rutinos és korrekt szervizt Budapesten azért nagyon hálás lennék :)
  • ZilogR
    #280
    Üdv! Sikerült a kis 94-es Escort-ommal ráhajtani néhány balf@szul lerakott műanyag ládára és olyan, de olyan szerencsétlenül jött össze a dolog, hogy a hűtőt tartó keretbe beakadtak és befordították kb. 6-7 centit.
    Ha szemben állok a motorházzal, a keret felső felfüggesztések közül a jobbkéz felé eső két csavarból egy kiszakadt, a baloldaliak prímán a helyükön ülnek.
    A motor alatti lemez, ami az alulról jövő dolgoktól véd, amin a kis ablak van, amit két 10-es csavar rögzít a hűtő kerethez és egy 13-as a jobboldali futóműnél levő alsó lemezhez annyira kihajlott, hogy kb. 4-5 centire volt a talajtól, ezért le kellett szednem, nehogy beakadjon és tépje a hűtőt mindenestül.

    Kérdésem az lenne, ha valaki Taksony-Dunaharaszti-Soroksár-Alsónémedi tájon tud megbízhatóan dolgozó szakembert, aki még olcsó is és ezt a viszonylag nem nagy problémát ügyesen tudja orvosolni, az dobjon egy privátot!

    Az is küldjön egyet, aki bontót, vagy saját alkatrészt tud ehhez a projekthez (tehát hűtő keret kellene, annak a felső, két csavarral rögzülő része, ha darabban kapható).

    Mivel nem rég vagyunk itt, ez akár tartósabb kapcsolat is lehet, tehát ha lehet, a lenyúlás helyett a hosszú távon kifizetődő üzletben gondolkodókat részesíteném előnyben!

    Előre is köszi!
  • CB Ricsi
    #279
    Hello!
    99-es EScorthoz keresek cosworth szárnyat.
  • ZilogR
    #278
    Tehát akkor ez hibás működés?
    És melyik? A 14.0-14.1 V a kevés, vagy ennek nem szabad leesnie?
    Ez mit mutat? A töltés feszültségét? Az akku feszültséget?
  • LaszloLedzenyi
    #277
    generátor-feszültségszabályzó a hiba szerintem illetve lehet hogy korrodáltak a testpontok
  • ZilogR
    #276
    Egy 94-es Escort-om van, nem én vagyok az üzembentartó, még jogsim sincs, így erősen láma kérdésem lesz: a műszerfalon van egy akku töltés-feszültség(?) visszajelző. Ez általában 14.0-14.1 V közötti értéket mutat (ha nincs semmi fogyasztó), de időnként szépen leesik egy nagyon ingadozó 0...7V közötti értékre, majd pár perc múlva újra stabilan a 14V környékén muzsikál.

    A kérdések:

    1.) Normális a 14V környéki érték vagy magasabbnak kellene lenni?
    2.) Amikor leesik ez az érték, akkor az csak azt jelzi, hogy nincs akkutöltés vagy más hibát jelez?

    Az akku vadiúj, előtte is kb. ennyit mutatott egy 5 éves akkuval.

    Előre is köszönöm a válaszokat!
  • Mark98
    #275
    2004-es ford mondeo diesel esetleges tipushibái ? amire vásárlás előtt érdemes odafigyelni !
  • Ger0121
    #274
    Pesten dolgozom, de egy hétvégét lebeszélhetünk majd. :)

    Másik: 92 es Escort Van-hoz kellene eleje. Hűtő, Géptető, jobbos sárvédő.
    Egy ismerősöm keresi, gondoltam hátha ti tudtok valamit.
  • sjani1995
    #273
    na ezt nevezem..., most nézem berceli vagy?:D én meg irsai, sasolok legközelebb ha arra járok : )
  • LaszloLedzenyi
    #272
    ha nem felejtem el körbenézek a raktárba mintha rémlene hogy nyáron mikor építettük az xr2i-t láttam néhány mk2 es fiesta cuccot
  • Ger0121
    #271
    Sziasztok!
    Először is bemutatkozom, mert még sosem írtam ide.
    Gebei Gergely vagyok, Ford tulajdonos.
    Olyan dolog felől érdeklődnék nálatok, hogy nem tudtok e elkallódóban egy régi Fiesta-t. 84-5's évjárat érdekel, valami ajándék áron. Akár külföldi és bontásra szánt is.
    Nekem egy ilyen gépem van, ehhez keresek kasztni elemet. Csak gyári nem törött érdekel. Leginkább hátulja kellene. (tehát nem zavar, ha szemből totálkáros sem.
    Csupán hobbi autó ként használom, nincs másik ugyan de ő (mert lelke van) a család kiskedvence. A probléma az, hogy megtolták a hátsóját. És mivel nem vagyok hajlandó lecserélni így javítani szeretném.
    Egy 900ccm es benzinmotor gördíti (nem is rosszul, bár nem járok gyorsulásra, de nem is arra való) (Xr2-es is érdekelne. Akár csak fotók akár eladó is)
    Azon dolgozom, hogy az autó az eredeti állapotában megmaradjon az utókor számára.
    (Jelenleg a B oszlopig az elejétől így is néz ki.) ez alól kivételt képez a lökhárító mert azt sajnos életem párja kicsit megnyomta.
    Gyári fényezés van rajta és minden ami rajta van alkatrész eredeti az amivel legördült a sorról.
    Heti egy alkalommal fut. Eddig összesen 101000km van benne (garantáltan. A családé a kocsi az első üzembehelyezés óta)
    Állandóan fűtött garázsban áll. :)
    Nos bemutattam a problémám és az életem részét! :)
    Jók legyetek!
    szép estét!
    G.
  • LaszloLedzenyi
    #270
    holnap küldöm pm be