30
  • Kitty baba
    #30
    Hy arról annyit, hogy nekem van egy Ti200-am, 3 éves kis gf3. És nekem el megy 1024/768 a nfsmw, mondjuk kicsit!!!! szaggat de élvezhető.
    Melette van 1 3,2es intel és 2*512/400 kingston dualba, húzva minden. És semmi bajom nincs ezzel!
    CoD2 se szaggat, de az meg olyan, mint alasított felvétel. Lassú a kép, de nem szaggat ;)
  • dez
    #29
    Nem csoda, az nemrég középkategória volt (talán még ma is), ez meg belépő szint (kicsit tuningolva - de minek).
  • rtomo
    #28
    ez a kátya nemlessz túé jó : - /
    nekem 9600xt-m van és kicsit húzve lenyomom....
    :)
  • dez
    #27
    Végülis attól még lehetne jó, mert azóta azért volt némi fejlődés, így már ebben is 4 pipe van, stb. De emiatt a main-ramos játék, meg a 64 bit miatt nem lehet jó.
  • arty
    #26
    azt felejted el, h a 9500pro anno majdnem csucskategoria volt, ez pedig a low-low-lownál is low-abb ... ezen más tavaly is szaggatott volna minden ...
  • dez
    #25
    A 256MB-osokon a memória órajele némileg alacsonyabb, és kevésbé is húzható. A legtöbb mai játékhoz elég is a 128MB.
  • dez
    #24
    Ja, és a képen sem úgy tűnik, mintha túl sok memória lenne rajta.
  • dez
    #23
    Mivel is kellene ennek jobbnak lennie, mint egy ilyen TurboCache-es, 64 bites 6200, a megemelt órajeleken kívül? Amiből amúgy csak a GPU-é számít, mert az a 32/64MB, amennyi valójában van ezeken[*] hamar elfogy, és akkor jöhet a lassú main ramos hozzáférés.

    [*] Legalábbis a TurboCache-es, 64 bites 6200-asokon (hogy miért nincs ezeknek külön száma!?) annyi van (közben meg ugyanúgy akár 256MB-osként reklémozzák, csak mert a main ramos hozzáférés alapján ennyivel gazdálkodhat), ellentétben a normális 128 bitesekkel.
  • Aspirin
    #22
    Legalább lenne passzív hűtésű ez a 7300GS, akkor talán megközelíthetnék a 2MX-ek népszerűségét (és teljesítményét).
    :D
  • NeoMaN
    #21
    COD2 már DX7/DX9...
    El is baxták.
  • Sadist
    #20
    A pro-kat nem lehet 9700-assá tuningolni, csak sima 9500-asokat. Azok közül is csak azokat, amiknek a memóriái nem sorban, hanem L alakban vannak a nyáklapon. És akkor még mindig csak reménykedhetsz, hogy a nem használt részei nem hibásak.
  • Sadist
    #19
    A Fear-t nem próbáltam, de a NFS:MW szépen elfut rajta. Igaz nekem csak sima 9500-asom van.
  • fawcet
    #18
    Szerintem teljes gép cseréig megteszi a cod2.
    megvárom, mert jelenleg az új játékok mennek ezzel a konfiggal.

    amd 2800Xp+ (húzva)
    Inno3d GF6600GT
    Asus A7N8X-E Deluxe
    Újabb alaplap duálprocesszoros sli foglalattal stb. lesz, de ezek még gyerekbetegségben szenvednek.
  • Inquisitor
    #17
    Na azért! A 9500 alapból egálban van a 9600XT-vel, húzva vagy modolva megy sokkal gyorsabb. ;)
  • Inquisitor
    #16
    Nálam picit szaggat, igaz nem a gagyi beállításon van. :)
    Amúgy meg miért újdonság, hogy OpenGL alatt lassabbak a Radeon kártyák, a COD meg Mohaa meg OGL játék.
  • kalvin_imarow
    #15
    Sorry ezer bocs igazad van 9550-em van és az előbbi írás rá vonatkozott.

  • Inquisitor
    #14
    A 6500-ös ugyanolyan kamu típúsjelzés, mint a GfF FX5500. Ahogyan az 5500-ös egy sima 5200-es minimális tuninggal, ugyan ez igaz a 6500-re is. Értsd egy a 6200-es kártyánál semmivel se jobb karesz.
    Ha belegondolok a 7300 leírásába, akkor nekem a 64 bittel, meg a csodás Turbo Cache-el nem jön le még a jobb shader teljesítménnyel se, hogy mitől lenne gyorsabb egy 128 bites 6200-nél????
  • GABOR16
    #13
    "HHáát nem tudom de nekem is 9500pro-m van de a teljesítményéről annyit hogy két napra rá hogy megvettem máris átlőttem a bios-át 9600Xt-re és így már lazán megy 470/300-on. "

    A 9500pro ból max 9700 at csinálhattál ha szerencséd van.
    A 9600 (főleg az XT) teljesen más felépítéssel rendelkezik. A 9500-túl erős volt, azért is cserélték le a 9600-as generációval (nomeg a gyártási költségek), a 9500Pro-t csak a sokkal késöbb megjelenő 9600Xt tudta legyürni sebbeségben, abból sem mindegyik csak a nagyobb órajelűek.
    Esetleg egyes 9550-esekből lehet 9600Xt-t csinálni, mivel az egy butított 9600-as kártya.
    Nekemis egy módosított 9550-esem van 9600-sassá alakítva.

    A témához hozzászólva:
    Vajon lesz ebbő AGP-s? Ha sebbeségben kicsit átrendezné a 20-30 ezer forintos kártyák piacát (persze csak felfele), talán megérheti váltani pár embernek (bár az a 64-bites memóriavezérlő nem túl bizalomgerjesztő).
    Egyébbként tud valaki valamit erről a 6500-asról? Mert én semmit sem tudok róla, mégcsak nem is hallottam létezéséről.
  • joed
    #12
    Olcsó mainstream kari.
    Azzal én is vitatkoznék, hogy COD2 9600-on hasít...
    Csak egy tipp: próbáljátok DirectX 9-es rendereléssel;)
  • kalvin_imarow
    #11
    HHáát nem tudom de nekem is 9500pro-m van de a teljesítményéről annyit hogy két napra rá hogy megvettem máris átlőttem a bios-át 9600Xt-re és így már lazán megy 470/300-on.

    Szóval csak azt akartam kihozni hogy nem hiszem, hogy minden szaggatás nélkül megy!


    A 256/128mb -os vitához meg annyit hogy elég erőssen utánna jártam hogy ezeknél (alsóbb kategóriás)kártyáknál tényleg nem ajánlott a 256Mb-memória mert erőssen a gyorsaság rovására megy.
  • fawcet
    #10
    Szerintem kétséges hogy cod2 alatt szépen menne. Nekem 256mega ramos 9600XT-m volt mikor váltottam 6600GT-re. Sokkal játszhatóbb. 9600XT alatt sokszor beszaggatott (füstgránát). Csak puskázásra jó az a kari cod2 alatt, nem közelharcra.
  • IMYke2.0.0.0
    #9
    Elhiheted: fut, még hozzá játszható sebességgel mindkettő - nekem is ATi [BBA] Radeon 9500 Pro-m van [275/270].
  • wander01
    #8
    hehe :)
  • No Mans Land
    #7
    a 9500 kártyádon megnézném hogy fut a f.e.a.r.
    vagy az nfsmw 1024-be
  • Dömsödi
    #6
    Nekem Ati 9500 Pro-s kártyám van. Eddig minden játék, amit probáltam elfutott rajta 1024x768-ban játszható sebességgel.
    Ez az új NVidia kártya is bőven elég lesz a játékokhoz. 1-2 évet biztos kibir.
  • FtranX
    #5
    az. de sztem várjuk meg a teszteredményeket.
  • Falabu #4
    Nagy lessz ott a forgalmi dugó.
  • Zsoldos
    #3
    Egy megabrutal vga is belassul, ha keves a ramja a texturakhoz. Es egy fing vga meg nem lassul megjobban a nagy texturaktol, ha sok ramja van.

    Szoval nincs szoros osszefugges a szukseges ram mennyisege, es a gpu sebessege kozott. Maximum annyi, hogy egy ilyen karesszel nem az unreal3 lesz a kedvenc jatekod :)

    De ha pl cod2-zol vele minimum grafikan, a texturakat akkor is fenthagyhatod maxon, szoval megeri sztem.
  • fawcet
    #2
    Nem tudom hogy jól tudom e, de szerintem ennek felesleges a 256mega ram. Ez csak marketing funkciója. Elég a 128 mega ram.
  • IstvánTM
    #1
    "amely egy mindössze 64 bites buszra támaszkodik" Hát ez a durva...