5
  • Manoi
    #5
    Mint minden marketingeszköz, amiről még nem is tudsz, mert nem veszed észre!

    Olyanokat meg lehet vele csinálni...
    Vegyünk alapul egy erősen specifikus jól körülírható célcsoportot. Tanulmányozzák 1-2 hétig a viselkedésüket, mi az amire reagálnak és mi az ami teljesen hidegen hagyja Őket, majd összeállítanak egy jó kis kampányt és láss csodát a fele tényleg aktiválódik az ajánlatra, amiről nem is gondolja, hogy ajánlat, csak amikor már úgy érzi nem is tud élni nélküle...

    Még a heavy usereknek is lehet újat mutatni!
  • vgez
    #4
    sosem volt szabad kész ténynek venni a fórumokon vagy blog ban írtakat, mert lehet hogy ő is csak valahonnan hallotta info aztán a fele sem igaz vagy komolytalan kisiskolás felhasználó, vagy egyszerűen csak reklám
  • pemga
    #3
    akárcsak az amerikai hadsereg...
  • Cat #2
    csak a munkájukat végzik.
  • pemga
    #1
    A blog marketing szerintem egy kicsit veszélyes. Most még ok, de ha előbb utóbb ügynökök lepik el a terepet (nekem már néha van ilyen gyanúm az MS-Linux hitvitáknál), akkor az egész értelmetlen és frusztráló lesz. De ne legyen igazam, nekem is ez a legkedveltebb és legmegbízhatóbb info forrásom... Csak valahogy olyan érzésem van, hogy a marketingesek nem tudják hol a határ...