381
  • Lteebee
    #381
    Ez megint nem a Renault napja volt és ha tényleg ki kell hagyni Valenciát, az tán még ennél is nagyobb baj.
  • dav1d
    #380
  • LaszloLedzenyi
    #379
    ALE ALONSO!!!
  • Lteebee
    #378
    Na, ez már valami!
  • Lteebee
    #377
    Ki a kicsit nem becsüli,...

    Szóval szép munka, grat a csapatnak!
  • Lteebee
    #376
    Ilyeneket szeretnék olvasni még sokat: "Jerez day four - Alonso puts Renault back on top"
  • Lteebee
    #375
    Inkább az az érdekes, hogy a ctash.net-en nem Hamilton az első.
  • Istencsászár
    #374
    Érdekes hogy Hamiltont úgy kezelik lassan mint egy veteránt:D pedig idén is emberfelettit nyujtott, de Vettel érthető mert nyert egy futamot esőben és utolsó futamon is jól ment eősben. Szóval nálam Hamilton az első egyértelműen, Alonso a második hiszen ő szerezte a legtöbb pontot az év év utolsó negyedévben, érdekes ezt sehol meg sem említik, persze tőle ez elvárható, nade ez valami emberfeletti volt ezzel az autóval:)
  • Lteebee
    #373
    A crash.net több, mint 45.000 szavazója szerint:

    F1 Driver of the Year:

    1. Sebastian Vettel Scuderia Toro Rosso
    2. Felipe Massa Ferrari
    3. Fernando Alonso Renault F1
    4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes
    5. Robert Kubica BMW Sauber F1
    6. Kimi Raikkonen Ferrari
    7. Sebastien Bourdais Scuderia Toro Rosso
    8. Jarno Trulli Toyota F1
    9. Timo Glock Toyota F1
    10. Mark Webber Red Bull Racing

    11. Nico Rosberg Williams F1
    12. Nick Heidfeld BMW Sauber F1
    13. Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes
    14. Rubens Barrichello Honda F1
    15. David Coulthard Red Bull Racing
    16. Adrian Sutil Force India F1
    17. Jenson Button Honda F1
    18. Nelsinho Piquet Renault F1
    19. Giancarlo Fisichella Force India F1
    20. Kazuki Nakajima Williams F1
  • Lteebee
    #372
    Szerintem Trulli, Fisi, Bari még lehet belőle.
    És láttuk mi volt a mekinél, amikor a legjobbak közül kettő egy csapatban volt.
  • dav1d
    #371
    Azért piké nem királyság reméltem kiteszik
  • Lteebee
    #370
    Maradt a csapat, királyság!
    Csak most nem szabad kiesni a lendületből!
  • Lteebee
    #369
    Valami sztori volt, hogy nyáron összedobtak egy szélcsatornát.
    Mondjuk a gyík palikék mondták, szal...
  • Istencsászár
    #368
    Azért Alo teljesítménye nem semmi volt, már megint dobogó és mindenkit megvert kivéve a hazai közönség előtt versenyző Massát. Jövőre csak mégjobb lehet:) Remélem VB címért fog küzdeni, mert pokoli gyors volt ebben az évben is, amint az autó javult kicsit ő a toppon volt.
  • Lteebee
    #367
    Királyság volt az idény vége!
    Ha az ING nem vonja ki a lóvét a válság miatt, innen lehet folytatni.
  • Lteebee
    #366
    Végre, megint a csúcson!
  • Istencsászár
    #365
    BRAVO FERNANDO! Jövőre 10szer ennyit:)
  • Lteebee
    #364
    Sajnos a befutó után pár másodperccel elment az rtl, a digitális meg amúgysem működik hetek óta.
  • Monoton
    #363
    Véégre Spanyol himnusz :))

    Grt a csapatnak és Alonsonak.
  • LaszloLedzenyi
    #362
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , Szép volt Fernando!!!!!!!!!!!!!!
  • Istencsászár
    #361
    BRAVO FERNANDO!
  • Lteebee
    #360
    ÍGY KELL EZT CSINÁLNI !!!

    De sokat kellet várni!
  • LaszloLedzenyi
    #359
    A Renault F1 es történetének meghatározó alakja volt,többek közt neki köszönheti a 2 vb címet Fernando. Béke poraira
  • dav1d
    #358
    r.i.p.
  • Istencsászár
    #357
    Elhunyt a Renault kimagasló szakembere, Dino Toso

    Hosszú betegség után szerdán reggel elhunyt a Renault istálló korábbi munkatársa, Dino Toso. A 39 esztendős szakember június közepén adta új kezekbe az aerodinamikai részleg irányítását.

    Toso munkája nagymértékben hozzájárult a sport egyik legsikeresebb aerodinamikai részlegének kiépítéséhez, melynek 2003-tól vezetője is volt. Munkássága a BMW-nél (GT) kezdődött, majd 1997-ben a Jordan istállóhoz szerződött. A 2000-es év végén Mike Gascoyne-nal együtt csatlakozott a Renault-hoz.

    A csapat közleményében elmondta: "Dino fontos szerepet töltött be az aerodinamikai részleg felépítésében, amely az egyik legsikeresebb a Formula-1-ben. A csapatért tett fáradozásai, a munkája és a betegsége elleni küzdelme mindenkinek motivációt jelentett. Nagyon fog hiányozni. Ezúton is szeretnénk kifejezni a részvétünket a családjának."

    többek közöt az ő irányítása alatt alkották meg ezt a szépséget
  • Lteebee
    #356
    Jobb is lehetne, de legalább pontok mindkettőnél.
  • dav1d
    #355
    thx
  • Lteebee
    #354
    Na, ez tetszik, végre valaki!

    Szép munka!
  • Istencsászár
    #353
    Irj a moderátor topikba és be lesz rakva.
  • dav1d
    #352
    jó csak remélem lesz aki berakja :D
  • Istencsászár
    #351
  • dav1d
    #350
  • Lteebee
    #349
    Jó, hát nagy eredmény nem lesz idén, de a pontokra rámehetnek kicasit, ha végigmennek a futamokon.

    És Piquet picifia helyett is keríthetnének valakit.
  • dav1d
    #348
    ugyis, majd én megcsin
  • HUmanHunter
    #347
    amúgy a bannert meg frissíteni kéne mer átszíneződött a kocsi
  • HUmanHunter
    #346
    idén már nem lessz semmi, majd jövőre :)
  • dav1d
    #345
    talán most, talán most, go alonso!
  • Lteebee
    #344
    Szerintem a dobogó még mindig álom, de szép álom.
    Úgy látszik, kellett egy év a Bridgestonera, meg kellet egy potens pilóta megint.
  • Istencsászár
    #343
    Egy 3. hellyel nagy löketet adhatna a csapatnak h jóúton vannak, de ilyen szép rajthely után, ha egy roszabb versenyt is menne egy 4. max 5. hely kötelező:)
  • Lteebee
    #342
    Na végre!
    Ez már valami, mostantól idén végig kötelező a pontszerzés.