20
  • Zsoltika 007
    #20
    Igen azt csak 1x lehet. Reggeléskor.
  • Sanyix
    #19
    Simán érthető, ha pl gond van a nettel, elég ingerült a felhasználó. Ennyi pénzért amennyibe kerül itt a net, simán anyázhat a felhasználó a baj van a netelérésével.
  • BiroAndras
    #18
    Pontosabban elbánnék, csak éppen nem lehet állítani...
  • BiroAndras
    #17
    Az sajtóhuba. Megyek, elbánok vele...
  • Zsoltika 007
    #16
    Profilodat nézd meg.
  • BiroAndras
    #15
    Ezt kifejthetnéd bővebben. Lehet, én vagyok a lassú, de nem esett le a poén.
  • blaze
    #14
    Ez jó beszólás volt:)))))
    Egyetértek az előttem hozzászólókkal, miszerint ha valaki fizet a szolgáltatásért, annak biztosítani kell a megfelelő szolgáltatást a szolgáltató részéről!
    Én is rohadt ideges voltam, amikor azt a szar vodkás GPRS netet akartam használni, de csak akartam.... Az egész egy nagy átverés volt, szemét vodka , b..sza meg!!!!!
  • Zsoltika 007
    #13
    Ehh András nem is tudtam hogy lány vagy.
  • BiroAndras
    #12
    Nem is az a baj, hogy előfordul fennakadás. A baj az, ha indokolatlanul sűrűn fordul elő, és nem tesznek meg mindent a hiba javításárét. Nálunk a céges net gyakran szarakodik (szinte hetente van kimaradás), és nem ritka hogy csak másnapra javul meg (vagy akkorra se). Ez már egyértelműen a szolgáltató hibája, hiszen máshol nagyon ritkák az ilyen hosszú leállások.
    Az előző munkahelyemen volt jó, mert havi 1 milla felett fizettünk a bérelt vonalakért, és így a Matáv egész másképp állt hozzá a hibajavításhoz. Nagyon ritka volt, hogy a bejelentéstől számított 1-2 órán belül ne tudták volna kijavítani a hibát.
  • blackeagle
    #11
    "Megneznem, ahogy tekintelyes clustereken 2havonta oprendszerujrahuzast tartanak :)" ott nem is xp-t használnak :)
  • [HUN]PAStheLoD
    #10
    Biztos a sok sok sok aggresszív játék miatt van, ezek a mai fiatalok .. bezzeg az én időmben, kb. ma , mindenki örül ha egyátalán van netje ..

    a sírósak problémái néha elég komplexek, és a legtöbb céget nem érdekel 1 felhasználó, főleg h. aláírta a szolgasági papírt.. x évre , és fizet.
  • ddfg
    #9
    Mit csinalsz? Leellenorzod a vezetekeket??? Ezt nem ertem... mind1. Nem tartom megbizhato rendszernek a win XP-t, de 2 havonta ujrarakni?! Ez azert megis tulzas. Ha te ezeket telleg mindig megcsinalod, nagyon rossz hatekonysaggal alkalmazod a rendelkezesedre allo gepet... Megneznem, ahogy tekintelyes clustereken 2havonta oprendszerujrahuzast tartanak :) Vagy egy tavkozlesi cegnel... Es igenis, leteznek hardverhibak is, es letezik aramszunet is. Es nem orulunk mi sem, ha ilyen van a kollegiumban, de elofordul.
  • Macc
    #8
    Szoval igen, en is merges leszek, ha nem megy a net. A munkamhoz szuksegem van ra, es az is termeszetes, hogy a szolgaltatot okolom!!! Kit okolnek? Ha en nem fizetem be a havidijat a szolgaltato kit okol??? Biztos nem azt a barmot aki szetverte az automat, es ezert arra kell koltenem a penzt... nem, en fizetek, mert nekem ez a dolgom, o meg szolgaltasson mert neki ez a dolga, foleg, hogy 2-3x aron teszi mindezt, mint nyugati szinvonalasabb szolgaltato tarsai...
  • mrzed001
    #7
    A probléma az, hogy az összes szerződés a szolgáltatók írják a saját szájízük szerint
    Ha jól emlékszem a chello-s szerződésben az van, hogy 24 órán belül ha nem javítják ki, akkor azt az időszakot nem számlázzák.
    Nade ha 24 órán belül 1x 2 percre visszajön, aztán megint elmegy tizenX órára, akkor ők jogosan járnak el, hogy azt az időszakot is kiszámlázzák
    Érted ???
  • haxoror
    #6
    Mára (főleg a fiatalabbak között) a net és a mobil olyan szükségletté vált mint a víz, gáz és villany, elvben lehetne nélkülük is élni de velük sokkal jobb.
    És egyetértek az előttem szólóval ha ilyen díjak mellett nem kapjuk meg azt a sávszélt mint a nyugatiak akkor legalább stabil legyen a szolgáltatás.
  • Mipi
    #5
    Igen sajnos sok emberrel van ez a gond pl velem is. Én pl azért vagyok ezekre dühös mert tényleg olyan nem létezik hogy egy gondosan összeraktott technika közben hiba lép fel. Ott akkor a háttérben nem törődés meg trehányság van a szolgáltatónál. Én otthon mindent karban tartok a lakásban pl a gépemre nem rakok sok szar progit akkor 2 havonta újratelepítem az xp-t akkor 2 hetente kitakarítom a gépemet a vezetékeket leellenőrzöm stb és így akkor nekem soha semmi technikai gond nem szokott lenni de ha tényleg a netszolgáltatómnál már 1 órája nincs net akkor tényleg full dühös szoktam lenni mert ha azt is normálisan karbantartanák nem lenne ilyen gond!
  • TH448
    #4
    Hát, tudjátok, gondolom sokan vannak hozzám hasonló helyzetben, én az egyetemen meghalnék net nélkül, és nem 1X fordult elő, hogy valami beadandó küldésekor vagy vizsgára jelentkezéskor, stb stb... döglött le az internet itthon fél napra, próbáljon meg valaki úgy nyugodt maradni, hogy ilyen szarság miatt lehet, h ugrik fél éves munkám...
  • Zsoltika 007
    #3
    Meg persze azt is figyelembe kell venni hogy havi 12 ropiért elvárom tőlük hogy ne legyen fennakadás, főleg hogy ennyiért más országokban 2x gyorsabb netet tesznek alám. Naná hogy mérges lennék.
  • Andris
    #2
    Szerintem túlságosan függenek a fiatalok (köztük persze én is) a mobiltól és az internettől. Csomó embert ismerek akik naponta 20-25 sms-t küldenek és mindig megkapják a kézbesítés értesítőt 5mp-en belül. Már mindenki megszokta, hogy megbízhatóan müxik. Viszont ha egyszer véletlenül csak 60-80mp késéssel kézbesítik az sms-t akkor már örjöng mindenki, hogy: "már megint kinyomta a telóját egy a "
    Szóval teljesen logikus, hogy egyre rosszabbul reagálunk az ilyesmire. Kár hogy így van.
  • maozedong
    #1
    rohatt chello is nyomatja a sávszélemeléses dumát, közben meg 20-30% os csomagvesztések is előfordulnak , ez nem üzemzavar, ott van a gond. ennyi pénzért az ember elvárhatná hogy minőségi szolgáltatást kapjon