Virtuális autótuning
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
nf azér görbül furcsán mer én csináltam öket és még nem vok olyan profi és kreativ 😄 a csikot láttam de már nem volt kedven javitani és kössz hogy ráém szavazol 😄
\"Mi lekvár helyett is pálinkát főzünk. Kicsit fura vele először a palacsinta íze, de meg lehet szokni. \"
de én rád fogok szavazni 😛PPPP
\"Mi lekvár helyett is pálinkát főzünk. Kicsit fura vele először a palacsinta íze, de meg lehet szokni. \"
Hol lehet szavazni?
(a mosolygás szándékos)
Nem az, hogy nem tudod, hanem nincs kedvem, meg izé...
Én direkt ezt magyaráztam anno, de látom senkit nem érdekel, na mind1...
\"Say \'what\' again. Say \'what\' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time! \" Uplay: Mekee85 Steam: psn_mekee85 Origin: Mekee85
\"Say \'what\' again. Say \'what\' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time! \" Uplay: Mekee85 Steam: psn_mekee85 Origin: Mekee85