16
  • dez
    #16
    De a kérdésre nem válaszoltál. :)
  • babajaga
    #15
    "A vezetési próbák során alig lehetett észrevehető különbséget kimutatni a járművek menetteljesítményében."Akkor nem érezték meg a 130 oktánt?

    Téged is félrevezetett ez a cikk. És két marhaság is van egyik a 130-as szám a másik olyasmit sugall hogy az oktánszám a teljesítményt növeli, és ez sem igaz mert a benzint alkotó komponensek közül az oktánnak a legkisebb a fűtőértéke és pont azért mert a legnagyobb a kompresziótűrése.
  • babajaga
    #14
    "A 130-as oktánszám körüli gáz viszont kiemelkedően jó hatékonysággal ég el "

    Érdekes, hogy én már évekkel ezelött tudtam hogy elöbb utóbb lesz aki "feltalálja" a 100%-osnál erősebb anyagot.É
  • dez
    #13
    Akkor tehát a korábbi hozzászólók is mind hülyék, mert nem vették észre? Te mindenre emlékszel, amit ált. iskolában tanultál?
  • babajaga
    #12
    "És érezhetően nem szennyezi annyira a környezetet"

    Kenés a gázos autóknak is kell és az nem tűnik el nyomtalanul.
  • babajaga
    #11
    Amíg a PB gázt cseppfolyósítani lehet nyomáson addig a hidrogént és a metánt(földgáz) csak hűtéssel és ezért nem tud az autó egyszerre 25km-nél többet megtenni mert az autóban is hűteni kellene a tartályt és az meg felzabálja az energia nagy részét.
  • babajaga
    #10
    "A Bécsi Műszaki Egyetem által végzett vizsgálatok az alacsonyabb fogyasztás mellett a szén-dioxid-kibocsátás csökkenését is kimutatták."

    3%-al! Azt elfelejtették megírni
  • babajaga
    #9
    "Csak nem ért annyira hozzá, mint te, és bízott abban a forrásban, ahonnan "

    Azért ez általános iskolai tananyag, itt nincs a bizalomnak helye.
  • dez
    #8
    Csak nem ért annyira hozzá, mint te, és bízott abban a forrásban, ahonnan vette.
  • babajaga
    #7
    "Akkor nem érezték meg a 130 oktánt"

    Az oktán bírja legjobban az összenyomást nem robban korán, és a gyújtásra is a legjobban reagál ezért jó a minél magasabb oktánszám de csak 100ig lehetséges, a cikkíró kissé hülye.
  • babajaga
    #6
    "Akkor nem érezték meg a 130 oktánt?"

    Ki volt az a hozzánemértő barom aki ilyen hülyeséget leírt ebben a "cikkben".Egy biztos kémiai fizikai analfabéta! Van 130%-os konyhasó? Van 130%-os alkohol?
  • HUmanEmber41st
    #5
    És érezhetően nem szennyezi annyira a környezetet
  • Cat #4
    A gázos autó valamivel később reagál a gázadásra, érezhetően lomhább
  • pilóta
    #3
    Az oktánszáma hiába magasabb, de a fűtőértéke kisebb valamivel, és a teljesítmény abból jön. A magas oktnszám csak azt biztosítja, hogy nagyobb nyomáson se gyullad meg magától...
  • dez
    #2
    "A vezetési próbák során alig lehetett észrevehető különbséget kimutatni a járművek menetteljesítményében."

    Akkor nem érezték meg a 130 oktánt?
  • pilóta
    #1
    Hát nálunk kedves politikusink biztos kitalálnak majd rá valami jó kis adót, hogy azért ne érje meg...