16
-
dez #16 De a kérdésre nem válaszoltál. :) -
babajaga #15 "A vezetési próbák során alig lehetett észrevehető különbséget kimutatni a járművek menetteljesítményében."Akkor nem érezték meg a 130 oktánt?
Téged is félrevezetett ez a cikk. És két marhaság is van egyik a 130-as szám a másik olyasmit sugall hogy az oktánszám a teljesítményt növeli, és ez sem igaz mert a benzint alkotó komponensek közül az oktánnak a legkisebb a fűtőértéke és pont azért mert a legnagyobb a kompresziótűrése. -
babajaga #14 "A 130-as oktánszám körüli gáz viszont kiemelkedően jó hatékonysággal ég el "
Érdekes, hogy én már évekkel ezelött tudtam hogy elöbb utóbb lesz aki "feltalálja" a 100%-osnál erősebb anyagot.É -
dez #13 Akkor tehát a korábbi hozzászólók is mind hülyék, mert nem vették észre? Te mindenre emlékszel, amit ált. iskolában tanultál? -
babajaga #12 "És érezhetően nem szennyezi annyira a környezetet"
Kenés a gázos autóknak is kell és az nem tűnik el nyomtalanul. -
babajaga #11 Amíg a PB gázt cseppfolyósítani lehet nyomáson addig a hidrogént és a metánt(földgáz) csak hűtéssel és ezért nem tud az autó egyszerre 25km-nél többet megtenni mert az autóban is hűteni kellene a tartályt és az meg felzabálja az energia nagy részét. -
babajaga #10 "A Bécsi Műszaki Egyetem által végzett vizsgálatok az alacsonyabb fogyasztás mellett a szén-dioxid-kibocsátás csökkenését is kimutatták."
3%-al! Azt elfelejtették megírni
-
babajaga #9 "Csak nem ért annyira hozzá, mint te, és bízott abban a forrásban, ahonnan "
Azért ez általános iskolai tananyag, itt nincs a bizalomnak helye. -
dez #8 Csak nem ért annyira hozzá, mint te, és bízott abban a forrásban, ahonnan vette. -
babajaga #7 "Akkor nem érezték meg a 130 oktánt"
Az oktán bírja legjobban az összenyomást nem robban korán, és a gyújtásra is a legjobban reagál ezért jó a minél magasabb oktánszám de csak 100ig lehetséges, a cikkíró kissé hülye. -
babajaga #6 "Akkor nem érezték meg a 130 oktánt?"
Ki volt az a hozzánemértő barom aki ilyen hülyeséget leírt ebben a "cikkben".Egy biztos kémiai fizikai analfabéta! Van 130%-os konyhasó? Van 130%-os alkohol? -
HUmanEmber41st #5 És érezhetően nem szennyezi annyira a környezetet -
Cat #4 A gázos autó valamivel később reagál a gázadásra, érezhetően lomhább -
#3 Az oktánszáma hiába magasabb, de a fűtőértéke kisebb valamivel, és a teljesítmény abból jön. A magas oktnszám csak azt biztosítja, hogy nagyobb nyomáson se gyullad meg magától... -
dez #2 "A vezetési próbák során alig lehetett észrevehető különbséget kimutatni a járművek menetteljesítményében."
Akkor nem érezték meg a 130 oktánt? -
#1 Hát nálunk kedves politikusink biztos kitalálnak majd rá valami jó kis adót, hogy azért ne érje meg...