8
-
mrzool #8 Szerintem nem voltatok ott, és nem láttátok az eredeti feladatokat, így inkább ne akarjatok véleményt mondani. Annyira azért nem voltak könnyűek, mint ahogy azt itt néhányan beállítjátok. -
dez #7 Na, azért az alak- és hang-felismerést, játékokat lehet komolyabban is csinálni, akkor már akár hónapokat is el lehet vele szöszölni. Vagy a mobilok fejlesztő-rendszereiben eleve van ehhez támogatás? -
dez #6 Hm, én is voltam egyszer egy országos versenyen (nem copypartyn, bár az is lehetett volna éppenséggel, hanem valamilyen hivatalos verseny volt - 3. lettünk a társammal =) ), és azt kell mondanom, az ennyire erőltetett, 24 órás verseny nem tesz túl jót az agynak... (Bár dolgoztam én már 72 órát is egyhuzamban, majdnem ennyire feszítetten, na az még rosszabb volt, de azért mégis.) -
ttbela #5 1. sztem a feladatok télleg nem voltak túl erősek, inkább az idővel volt baj, szerényen megjegyzem én 1 hét alatt oldanám meg ezeket
2. az 1. és 2. helyezett lengyel lett, azért ez nem túl bíztató -
#4 "49 ország 304 háromfős csapatából"
"A legjobb tizenkettőbe összesen öt magyar csapat jutott be"
figyeled az arányokat!?! ;)
(azé ott vagyunk a szeren..) -
#3 Akár a legegyszerűbb feladat is lehet írtó nehéz, ha még rajtad kívül 100 ember akajra a legjobban megoldani.. és pont ez a "nehézsége", hogy nem egy megoldhatatlannak tűnő feladatot adnak amire 24 óra még átgondolni is kevés.. hanem valami életszerűt, aztán lehet kódolni :) -
Runo #2 "Mint minden évben, idén is egy központi téma köré épített feladatokkal kellett a versenyzőknek megbirkózni. A téma mobiltelefonok programozása volt, ezen belül hang- és alakfelismerésen, játékfejlesztésen volt a hangsúly, de zenére táncoló virtuális embert is programoztak a versenyzők mobiltelefonjaik kijelzőjére, és egy háromdimenziós labirintust is meg kellett jeleníteniük."
Lehet csak nekem tűnik gyérnek a feladat?! -
#1 Zokniban a legkényelmesebb a munka, ez kétségtelen - de inkább akkor tegyünk így, ha egyedül vagyunk.