39
  • danithe
    #39
    Ép idehe volt.. nagyon elegem van hogy a konzolokal menőznek egyesek :S szerintem PC forever :D
  • Scott21
    #38
    1 Gigás videókártyák??
    Mikor?
  • Anachron
    #37
    Hali!
    Hát nekem egy régebbi fajta konfigom van, szal ideje újítanom, azon gondolkodom beoktatok majd egy dual magos a64et akkor egy r520ast 2giga 500mhz-es ramot meg vmi jó kis lapkát..ja, és egy korábbi íráshoz hozzáteszem ..ATI nem SLI technológiát hazsnál majd hanem AMR :_).. lol
  • Tiby
    #36
    Ez igen!
  • Yv@n
    #35
    Ez mondjuk hülyeség. Egy engine nem attól jó, hogy minimum vason megy, hanem attól hogy a rendelkezésre álló erőforrást a lehető legjobban kihasználja, és a körülményekhez képest a lehető legjobb eredményt produkálja. Szerintem legalábbis
  • arty
    #34
    najo, de a doom3 egy szar engine ...

    egy mai jó engine megelégszik a 128megás kártyákkal, még a 256 ramosok sem kerültek a mainstreambe ... más kérdés, hogy 2 év mulva az 512mb általánossá válik e ... remélem nem ;)
  • Petrolio
    #33
    Már több, mint egy éve van 640MB-ás profi vga, de azt is csak azok használják ki, akik 2k-s, meg 4k-s textúrákkal dolgoznak. Szóval jelenleg egy 1GB-os vga-t ésszerű keretek közt nem nagyon lehetne kihajtani. Viszont igaza van UnnameD-nek, mi a francnak is állnának meg 256MB-nál? Jó ideje már előrébb vannak a hardveres fejlesztésekkel, mint a szoftveresekkel. És végülis így logikus. Senki sem fog addig olyan játékot írni, aminek 1GB vram kell, amíg nincs ilyen kártya a piacon, vagy legalább nincs tervbe véve.
  • Akuma
    #32
    sokkal könnyebb egy TV felbontásán szépet mutatni, mint egy nagyfelbontású monitoron ahol előjönnek a játék hibái
  • NEXUS6
    #31
    Szerintem egy átlag PC már 4 éve lekőrözte a PS2-t hardverileg, az más kérdés hogy a Sony nem adja minden szeméthez a nevét, ezért a szoftverben sokat tudnak hozni.
  • LiPTON
    #30
    nekem 256MBos VGAm van...+256MB memóriám...én úgy vgyok vele, most inkább alaplapra, procira + memóriára gyűjtök...egyébként úgyis mindig adnak ki olyan gamékat, amik a legújabb cuccokat igénylik
  • ffxi
    #29
    Akkó'?! Már leköröztük őket?
  • Gabest
    #28
    Most nézem a dokumentációt, itten kicsit kevesebbet ír, de még így is brutális:

    Wide bandwidth:
    - bandwidth of frame buffer: 38.4 GB/s (1024 bits x 150 MHz x 2)
    - texture bandwidth: 9.6 GB/s (512 bits x 150 MHz)
    - transmission from DRAM to page buffer: 8192 bits @ 1 cycle at maximum
  • ffxi
    #27
    De akkor is, ebből a szempontból már le vannak maradva
  • Gabest
    #26
    Pedig nagyon sok köze van hozzá. PS2-n akár minden frame-hez újra feltöltenek minden texturát, ahogy éppen kellenek a rajzoláshoz, így nem kell sok vram bele.
  • TeszteloPontHu
    #25
    És ezzel mit szeretnél mondani? A sávszélességnek és a memóriaméretnek nem sok köze van egymáshoz.
  • NEXUS6
    #24
    "Az Infineon közleménye szerint az új memória chipeket 1600 MHz-es órajelre készítik fel, ami 256 bites címzés esetén 51,2 GB/s sávszélességet biztosít a grafikai műveletek végrehajtására."

    A PS2 beágyazott Vramja 49 GB/s-et tud, és az csak 4 MB.
  • ffxi
    #23
    Lehet, hogy ezzel leköröznénk a konzolosokat? Alig várom azt a pillanatot
  • Mice
    #22
    hogy meglepődik az ember...
    ha nincs fejlesztés, akkor "miért ilyen drága? miért csak ennyit tud? miért nem megy le az ára?" ha meg fejlesztenek, akkor meg "tök felesleges, életciklus meg egyéb sza$ságok..."

    bár csak lenne pénzem, hogy monopolhelyzetben csak tőlem vehessetek, esküszöm ráraknék +25%-ot aztán hátha elgondolkodnátok a dolgokon...
  • L3oN
    #21
    hát igen fejlődünk,fejlődünk. Bár én megelégednék 256MB-os VGA-val is ---Amennyit én jáccom--- arra még sok is! 1 vagy több gb ram 1 VGA-n nagyszerű de azoknak akik ki is használják meg amely program kezleni is tudja.
  • UnnameD
    #20
    Most mit vártok?Hogy álljanak meg 256 megánál? Inkább örülni kéne, hogy lesz egyszer 1 gigásokból megfizethető, és gyorsabb. Természetesen nem a mostani programokhoz fog kelleni az 1 giga vga-memória, és talán nem is a közeljövőben megjelenőkhöz.
  • BlackRose
    #19
    WGL = WGF - Windows Graphics Foundation (elgépeltem)
  • BlackRose
    #18
    "mihez van szükség erre?" Longhornhoz..., meg persze az X sem fog lemaradni, komoly WGL (Windows) és OpenGL (UNIX) alapú desktop vár ránk a közeljövőben...
  • Yfel
    #17
    En a profi kepszerkesztesben vagy kepelemzesben latom a korai felhasznalasukat mint jatekokban.

    Y
  • Akuma
    #16
    Off
    SWAT 4, kúvvaszép graf! kiváló játékélmény! nézd meg a konfigom és még így is várni kell, hogy betöltsön!!! nem is keveset
    ramból minnél több van annál jobb, mosthogy vga-n van, az lehetővé teszi a sokkal nagyobb grafikai minőségű=>ezáltal sokkal nagyobb méretű képeket a játékban
  • Sith
    #15
    Azok az idök már eljöttek hogy a vidkártyán több memoria van mint a 386 os gépem vinyoja :)
    persze elöbb utobb lesz olyan játék amihez kell az 1 giga ram... de nem hiszem hogy egy játékot csak a grafikával lehet eladni
  • [HUN]PAStheLoD
    #14
    doom 3 már most többet szeretne mint 512 .. 16x -os AA és AS meg ilyenek mellett .. Ultra High-on maga a textúra memória szükséglet több mint 512 .. tehát elfér az a pár GB a kártyákon :)
  • Looserke
    #13
    Lassan eljutunk megint abba az időbe, mint pár évvel ezelőtt, hogy a haver videokártyájában 4* annyi memória volt, mint az én 386-os gépemben.
    Elmennek ezek a....
  • IMYke2.0.0.0
    #12
    Én a dual magos AMD-ket és az ATI SLI-technológiáját várom, de nagyon.
    Az 512 és 1024 MB-os VGA-k nem érdekelnek.

    ===============================
    .:i2k:. melóból:
  • nenad
    #11
    sztem lassan-lassan szuksegesse valhat, ha jon a shader 3.0 kell a sok normal mapnak is a hely. :)
  • ZUL
    #10
    a megfogalmazás tökéletes: "MÉG"

    szerintem már tárgyalóasztalhoz ültek a gyártók a játékfejlesztőkkel, hogy úgy írják meg a köv. progit, hogy minimum 512 MB kelljen hozzá...ajánlott az 1024.....
  • Fityfirity
    #9
    Nyugi. Biztos lesz majd olyan játék, melyhez kell 1 GB.
    Szerintem nem véletlen eszik rohadt sok memóriát a windowz.
  • CAD
    #8
    Ezt a kerdest meg gondold at parszor...
  • Anee
    #7
    "hogy az idei évben nem számíthatunk az új kártyák tömeges méretű megjelenésére."
    Hmmmm...végülis R520 mellett bisztos megjelenik egy középkategóriás kari is.....ez nem elég mennyiség?
    Kicsit nV buziság....
  • Atika :o)
    #6
    hat igen jatekhoz meg nem kell az tutti :)
  • Atika :o)
    #5
    hat nem semmi de egyenlore meg szerintem felesleges
  • Mighty
    #4
    Nem játékhoz, abban biztos lehetsz :)
  • neonlight
    #3
    ahhoz van szukseg rajuk, hogy el lehessen adni. mindig egyre gyorsabb, tobb, stb kell. verseny.
  • PLaci #2
    A szomszéd fűje mindig zöldebb....
  • concrete
    #1
    mihez van szükség erre?