168
Enthusia Professional Racing
-
High end PC #168 Van itt olyan, aki PS2 emulátorral tolja kormánnyal? -
#167 Én pl nem, de hogy is jön ez most ide? XD -
Akey #166 Van, aki még nem próbálta? :P -
dodovw #165 hy a gamát honnan tudnám letölteni
-
#164 a rohadtbüdösq...életbe, és mindenegyéb ciframagyarkáromkodás, hogy rohasztanálealábátazistenkeannakazokostoninakakikitörölteafile-okat,aBSAtáncoljonabeliiin... :-(
Ehhh... kitörölték...3file volt vissza..oh,no... :-( Teljes depresszioba estem... ehhh... :-( -
#163 nah, az 1. és az 5. file megvan; az ötösért 2,5 vártam, fuj! :-( -
#162 elég sz*r, hogy letöltöprogit nem fogad el ez a rapidshare; ha 90%on megall a letöltes; akkor b*szhatom... :-| Csak meglesz 1 éven belül a game... :-| -
#161 118 perc múlva tok tölteni ( 5öst) -
#160 aham... ujabban akad otthon a net, ha majd gyorsabb lesz, lekapom a game-et... -
#159 én már az első 2 filet letöltöttem. most keresek valami rapidshare átverő progit... -
#158 aham... nah majd megproba letölteni; vmi letöltesvezerlövel; uyganis nagyon lassan jön; kb.3-4orat irt ki egy 250 megas darabra... remelem sokaig elerhetö ez az oldal; szeretnem lekapni a game-et...HTTP-röl ugy sem tudok PS2game-et tölteni... :-D -
#157 A graf kicsit gyengébb, de a fizika az nagyon aláz DFP-sek elönyben;) -
#156 ez http-s connect? Jaj, de jo; remelem "müxeni" fog delutan is... :-P Jojagém? Nem ismerem; csak hallottam rola...Mennyiben mas mint a GT-k? -
#155 Tesstek, de nem direkt volt, csak véletlen írtam be :P
PAL Format: ISO-File
size (ISO): 1,79 GB
size (packed): 1,22 GB
language: multilingual
http://rapidshare.de/files/33429990/ENTHUSIA.part1.rar
http://rapidshare.de/files/33429971/ENTHUSIA.part2.rar
http://rapidshare.de/files/33440574/ENTHUSIA.part3.rar
http://rapidshare.de/files/33455789/ENTHUSIA.part4.rar
http://rapidshare.de/files/33460593/ENTHUSIA.part5.rar
Password: Royal -
#154 jólvan ezis+oldva bocsi -
#153 jo a kérdés tárgytalanittvan
de hogy tom letölteni vajh? -
#152 hahó nem tudja vki hogy mi annak a számnak a címe ami a time attack-nürburgring(aza marha hosszu) pálya alaat megy? -
#151 Nem.De a vezetési élmény kárpotól;) -
#150 A tuning milyen?? Komolyabb a GT-énál?? -
#149 köszönöm az infokat, csak kepeket lattam, de jo kis gém lehet, igaz én nem vagyok autos-szim örült; de GT2-öt neha-neha tolom... :-) Kis PS1-en... Enthusia-rol megjelenes ota nezegetek képeket; kezdek picit rakattanni autosgémekre is... :-D
D. -
#148 Khm... "leugrasz a kézifékről" - mármint a kézifékként funkcionáló gomról leveszed az ujjad. :-) -
#147 Akkor már én is.
Szép az Enthusia, de a GT4 egyértelműen szebb, az autók is. A modellezéssel tényleg nincs gond, de a kis csillanások, pláne tükröződések...
A fizikával én is épp úgy voltam először, mint Duc. Megszállottként először letoltam a Driving Revolution módot full S-re, meglett az össez autó ezáltal Free Playben. :D
Itt még mindig tetszett.
Ezután kezdtem el a fő játékmódot, aminek a neve ha jól emlékszem Enthusia Life (nem vagyok ebben biztos).
Itt mentem egy darabig, de nagyon hamar ráuntam.
A fizika is, ami az elején tetszett, már nem volt az igazi. :-\
Okos dolog, hogy csak akkor kapsz valami extrát versenyek után, ha nem koccolsz és nem mész le a pályáról - legalábbis free race módban biztos így van.
És ami ebben a nagyon jó, hogy nem iagzán kell attól tartani, hogy az ellenfelek miatt kapsz fekete zászlót. Van egy visszajátszásom amit direkt az AI miatt mentettem el. Tsukubában a hosszú egyenes előtti visszafordítóban fordultam, mellettem egy ellenfél. Már éreztem, hogy ennyi volt a versenyem, ki fog lökni (GT miatt van ez az érzés...) és nem, még csak koccanás sem volt. Külső íven voltam és a GT ilyenkor kigyorsításkor, ha mellette vagyok simán leszorít, az Enthusia nem. Ez egy nagyon kellemes meglepetés volt.
Még egy nagy előny a murvás pályák, ahogy azt már előttem leírták.
Fizikára összességében kb egy szinten van a GT4 és az Enthusia, lassabb tempónál az Enthusia jobb, gyorsabbnál pedig a GT4. Az Enthusia nagy előnye továbbra a csapatás, rugatás, gumifüstölés, madmax-körözés, GT4ben tényleg vicces, ahogy egy erős, hátsókerekes autó viselkedik, ha kitekert kormánnyal, bőgő motorral leugrasz a kézifékről... -
lacuska #146 az irányítása tényleg nagyon ott van (ugyan keveset toltam), de a játék összhatása nekem nagyon nem jött be, a grafika a sivatagos pályán valami nagyon randa, és az egész játékélmény/játékmenet valahogy nem az igazi, emiatt is teljesített alul számomra (meg nem úgy néz ki, ahogy a képeken van), habár az aszfaltpályákkal semmi bajom, de játékfeelingben nem jött be, talán úgy mondhatnám, hogy az autó viselkedése zseniális, maga a játék meg csont árkád (kicsit NFS hangulatot adott, amit meg kifejezetten utálok)...
Nürburgringben teszteltem főleg egy Subaru Impreza rally car-ral, tényleg eszméletlen volt ide-oda forgatni az autót...
szóval olyan vegyes számomra... -
#145 Naszóval, asszem erről kimerítően tudlak tájékoztatni, tegnap délután-este-éjszakai tapasztalatok alapján.
Grafika először, mert ez az egyszerűbb: a GT4-ben szebbek a pályák (Tsokuba és Nordschleife mindkettőben van, az utóbbi a GT4-ben sokkal jobb) a saját pályákkal nincs gond, jól néznek ki. Autók modellezése nagyon jó, sztem partiban van a GT-vel.
Ami ezt a játékot számomra jobbá teszi a GT4-nél, az nem a grafika, hanem a szimuláció. Itt végre az autó úgy viselkedik, ahogy kell. Már az első pár körben mosolyra húzódott a pofám az autó reakcióitól. (term. minden segítség kikapcsolva) Ahol kell csúszik, ahol kell tapad. Végre lehet helyben fordulni erőből, és van kupplung is. Az automata váltó az automata váltó, nem robotváltó. Ami a GT-ben van az nem automata. Van itt is shift assist, helyetted kapcsolja a manuális váltót, de vannak automata váltós autók. Nagyon lehet érezni a kapcsolatot a gumi és a pálya között. A murva az murva, nem jégpálya vagy fű, képes az ember kanyarodni is rajta, érzed, h fogja a gumi, de nem úgy mint az aszfaltot ehh... nehéz leírni. Sajna nincs kormányom, azzal isten lenne a játék! Ebben végre megtaláltam a hasonlóságot a valóság és a szimuláció között. A GT4-el sincs baj ha egyedül mész egy pályán, teljesen jó. De a szélsőséges helyzeteket nem kezeli le elég jól, az Enthusia pedig igen. Meg az apró különbségek ugye, pl. a leszabályzásig forgatott motor hangja, ahogy dadog, a kézifék működése, váltások utáni enyhe kupplungcsúsztatások, ezek mind-mind hozzáadnak az élményhez. Az autó beállításai sokkal egyszerűbbek, de minden fontosat be lehet állítani így is. A változtatások az autón jól érezhetőek, de ezzel nem volt gond a GT-ben sem.
Pár negatívumot is mondanék: engem idegesítenek a pályán keresztben villogó vonalak, amik az időmérő pontokat jelzik, a zene szar. Mást még nem vettem észre de még csak egy pár órát játszottam vele. folyt köv. -
#144 mennyiben mas mint GT-sorozat darabjai? Graf. ill. vezetesei elmeny? :-O -
#143 Igaz a hír, hogy PC-re átportolják?
-
#142 UP! -
#141 Én tegnap nekiültem másfél órát driving revolutionozni és 62%-nál tart a DR, a FR is ugyanannyi. Nem annyira nehéz , amúgy olyan lvl12-től nehezebb :) -
#140 - lehet -
#139 Köszi. Még annyit vetem észre, hogy miután a FR-t végigvittem, a főmenüből nyíló Settings almenüben, a Free Race részen belül már nem csak 3 fokozat (Easy, Normal, HArd) van, hanem eggyel több. Szóval az Expert szintet lehet aktiválja, ha megvan a FR 100%-ra. -
#138 Grat! -
#137 Gratulálok! :) -
#136 Jelentem, az Enthusia statisztikám a következőképpen áll tegnap este óta:
EL: Ranking 1
DR: 100%
FR: 100%
Ez azt jelenti, hogy végig vittem!!!! Jihíííí
Azért gyakran elő fog még kerülni ez a játék, mert imádom -
#135 Ha 100%-ra teljesíted a DR-t. LEntebb leírtam a játékmenetet -
#134 Egy gyors kérdés.
Mikor lesznek már ilyen sport-verseny autók? Tudjátok ilyen JGTC-k stb.?
Most vagyok olyan 600.-ikl a ranglistán.
-
#133 Én is azzal szórakozok mostanában előző évekhez képest szerintem kifejezetten jól sikerűlt,bár külső kamerába az írányítás nekem még mindig gáz de belsőbe teljesen korrekt:-) -
#132 Gratula! :-)
Enthusiát a napokban kicsit hanyagoltam, most F1 05-öt nyomom. :-) -
#131 Szóval Nürburgring reverse Test Runban ott van, és emiatt FR-ben is. Csak ennyi maradt ki:) -
#130 Ezt az egykörös dolgot már próbáltam, és nem kaptam érte semmit. Az összes pálya EL módban a garage (ha jó emlékszem)/Test run menüpont alatt van, és ott szerepel, ergo FR-ben is van. De mostmár télleg az lesz, hogy Citroen C3-mal megyek végig rajta. Aztán ha fél órás lesz, akkor fél órás lesz a verseny:/. Végülis annak legalább van eredménye, mert jelenlegi stratégiámmal fél óráa versenyzés után ugyanott tartok, mint előtte.
Hogy haladsz az EL-al? -
#129 :DD
Szerintem ha csak egy körösre állítod a versenyt és úgy mész végig rajta hiba nélkül, akkor is megadja visszafele, már ha egyáltalán megadja ezt a pályát visszafele. Az ellenfelekre meg van egy jó gyógymód: eleve gyengusabb kocsikkal kell indulni, igaz, hogy lassabban érsz körbe, de nehezebb is leesni velük a pályáról, meg nem kell attól félni, hogy elszállsz velük. :D