68
Megéri?Honnan?Mit?
  • bahni1990
    #68
    hello akarunk magamnak alkatrésznek autót hozni Nissan sunny 1.7D (87-91) találni még kinn ausztriában ilyen régi autót vagy ezeket már mind behozták? használautó oldalakon naon kevés van már ezekből
  • csm
    #67
    bármennyit csak fizesd a regadót
  • SZilaJMaGGoT
    #66
    Üdv! Megtudná nekem valaki mondani, hogy maximum hány éves autót lehet behozni??
  • Netgear
    #65
    Egy kis segítség kellen. Tudom mindenki ezzel jöne, de:
    Van egy 2001 -es gyártmányú, 1,9 TDI Renault Laguna Grandtour-om (euro 3).
    Németországban dolgoztam 3évig, ott vettem. Az autó kitünő állapotban van. Nagyon jó a kaszni is, és motorilag is nagyon jó. Nagyon sajnálnám eladni, német rendszámos, és haza akarnám hozni. De itt van ez a regisztrációs adó. Mindenki mond mindent.....nem lehetne valahogy olcson behozni? nem számít hogy használt? 3 évet használtam kinn?
    stb...? A rendörök már nagyon b*tatnak, hogy cseréljem le, de kár lenne ilyen kocsit eladni, nagyon szeretem.
    Valakinek valami tipp? Kifizetném én a reg adót is, csak ne lenne olyan sok.......

    köszi. üdv NETGEAR
  • Vlala #64
    Hű. Ezt én írtam?
  • gabbe
    #63
    Sziasztok!Segítsetek légyszi!Nem tudja valaki hogy mi van akkor ha itt Mo-n veszek egy külföldi papíros autót alkatrésznek?Mi a teendő vele?regeltetni kell,vagy csak megveszem és kibuherálom magamnak ami kell és kész? Vagy leadhatom méhtelepen? Vagy kell rá vmit fizetni? Vagy csak megmarad nekem szemétnek?
  • MaSzKa
    #62
    Sok pénzem lennne és is hoznák be németből 1 kocka BMW-t konkrétan E36 M3 de sajnos nincs keret rá:-(

    ott németbe le7 találni megkímélt verdákat az biztos
  • Chemo
    #61
    Itt megtalálhatsz mindent!
  • bobac
    #60
    Sziasztok!Nemtudtok egy használt Porsche 944-est,?mert kellene nekem egy, alkatrésznek való!Vagy esetleg azt,hogy külföldről hogyan lehet behozni?Valaki tudna ebben segíteni vagy egy jó szerelőt aki ért is hozzá!Az interneten hol lehet ilyen oldalt találni?Sürgős lenne!!
  • Adler
    #59
    engem marhára nem érdekel, hogy milyen rendszám van a kocsimon, tőlem lehet ugandai is, tudod nagyon, de nagyon igazságtalannak érzem ezt az egész dolgot, papolnak az eu ról meg minden, s a legalapvetőb dolgot, amiről ez az eu szól szépen szabotálják, hogy vegyenek itthon suzukit.

    mi köze a rendőrnek, hogy milyen rendszám van a kocsimon, ha minden rendben van? van rajta vizsga, van rajta biztositás, eu s országbeli forgalmi,s a félreértések végett nem egy roncsról van szó, környezetkimélőbb mint a mostani kocsim, viszont +900e nem fizetek csak ugy az államnak, azért nekem nagyon sokat kell dolgozni, plusz igy nem is a valós ára jön ki az autónak.
  • balumaci
    #58
    rendőrök elkezdenek mostanában baszogatni miatta :(
  • Ronny
    #57
    én nem szívesen járnék szlovák rendszámmal itthon(sem fordítva). Vanuatus reget nézted már?
  • Adler
    #56
    intézet már valaki szlovák rendszámot, ha igen, kb. mennyiből van meg?
    a 8000€ ért kinézett autóra közel 950e ft lenne a regadó, valahogy uyg érzem igy olcsóbban megusznám:)
  • OccsE
    #55
    Osztrak hasznaltautos oldal
  • gecc
    #54
    Valaki tudna mondani 1 Osztrák használtautós oldalt?
  • kisradai
    #53
    Senki?
  • kisradai
    #52
    Valaki segítesen lécci.A www.autoscout24.de oldalon szoktam nézni autokat.Például bmw x5 2 milla,de tuti hogy az csak a kezdő befizetés mert amugy sokkal drágább.Sajnos nemtok németül igy nemtudom hogy hogy is van ez.Aki tud erről valamit az legyen szíves irni rola.Köszi
  • dieselG
    #51
    Nekem olyan ellentmondásosnak tűnik a cím és a cikk tartalma..

    Mindenesetre azé van valami!
  • Roman Pearce
    #50
    Ha valaki Amerikából akar egy 13 millió forintos autót hazahozni?

    Összegbe mennyi?
  • balumaci
    #49
    hi all

    nos, nekem több ismerősöm is foglalkozott ilyesmivel a kib***ott regadó előtt...
    szóval...mostmár behozni szinte csak pl combókat éri meg, ami kishaszongépjármű, így nincs rá reg adó, és úgy viszik, mint a cukrot, mert nem lehet kinyírni, tökéletes melósautó...de hogy személyautót....sajnos már közel se olyan mókás :(

    persze lehet okosan csinálni, és fogni rajta....csak kérdés, hogy mennyit, és hogy megéri-e...

    haverom most volt kinn saját célra egy A4-ért, és regadó, er.vizsga,forgalmi, meg minden...kb annyiba állt meg mintha itthon vette volna...mondjuk igaz az, hogy egy német autóban 120.000 km annyi mint egy magyarban 50.000 :D
    meg huhh, hogy az német audi, nem magyar....

    aúgy meg olyat már csináltak, hogy motorért kimentek, kinn szétkapták, behozták 3 ládában, itthon meg összerakták :)

    amúgy meg a FIDESZ tett egy olyan ígéretet, hogy eltörlik a regadór 1,8 alatt ( gondolom benzinre értették, dízelről nem volt szó), ami nem lenne rossz, mondjuk a tökéletes megoldás a reg adó teljes eltörlése lenne....

    hirtelen ennyi jutott eszembe a témáról :)
    üdv, balu
  • Shortstop
    #48
    várjál vele kicsit... megéri, csak ki kell várni hogy az EGK mikor rúg picsán minket :)
  • Skuba
    #47
    lenne egy kérdésem skacok...: mi van akkor ha két részletben hozom be a gépet???? mondjuk elöszőr a kasznit...kiv pl a motor,váltó ilyenek...utánna jönne a többi? akár már másnap...főleg pl ha az egyik fuvar pl egy ismerősöm zavarja le...ehez mit szóltok?
  • LittleL
    #46
    4 napos, persze..
    erröl meg is feledkeztem. kösz.
  • kiserik
    #45
    Az elég buta, aki 2 hétig érvényes rendszámot vesz németbe, ugyanis van 4 napos is, és addig csak elérsz a határra :P (és sokkal olcsóbb)
  • LittleL
    #44
    Van egy kis trükkre is lehetöség :
    MEgveszed kinnt az autót, rárakják Németországban, vagy Belgiumban az ideiglenes rendszámot.

    Aztán egy parkolóban fogod a Magyarországról kicsempészett,
    természetesen ugyanolyan típusú, és színü autórol leszerelt
    rendszámot, és azt teszed fel rá.
    És a határon hazajössz az autóval.

    A dolog müködik, hallottam hogy egypár autót így hoztak be egyesek, de elég necces lehetett, mer' aztán le is buktak ezzel. C
  • LittleL
    #43
    Német rendszámmal átengdnek a határon, hiszen kölcsön is kérhetted valakitöl a kocsit.

    Csak átíratni nem fogod tudni, mert a tulajdonos külföldi, és nincsen semilyen adásvételi szerzödésed. P
    Ha meg át akarod íratni fizetheted a sok regisztrációs adót.

    Ha alkatrésznek akarod behozni, akkor is tudni fog a vámhivatal róla, mert alkatrésznek kell elvámolni,
    persze itt az adó jóval kevesebb.
    Azért nem tudod adófizetés, és átíratás nélkül behozni, mert
    a külföldi tulajdonosok amikor leadják a kocsit, leadják ezzel a rendszámot is. - nem úgy, mint nálunk.
    Ha tehát autót veszel külföldön, akkor kell kérni ott egy ideiglenes rendszámot, ami 2 hétig érvényes, azzal tudsz bejönni az országba.
    A határör meg egyböl kiszúrja a rendszámod alapján, hogy most vetted a kocsit
  • zero_cool51
    #42
    most hogy van ez? hogy lehet behozni? német rendszámmal gondolom nem engednek át. kell kérni vmilyen engedélyt vagy mi?
  • Hellhammer
    #41
    Engem az érdekelne, hogy az megoldható lenne-e, hogy alkatrésznek vennék egy autót, de az alváz és a motorblokk nem kellene belőle. Azaz járóképesen behozom, nem fizetem a regadót, nem iratom át a nevemre, hanem szétbontom? Mi ennek a menete?
  • Vlala #40
    Regisztrációs adó.
    A jóléti rendszerváltás egyik ékköve.

    Nem lehet azt megcsinálni, hogy kölcsönadási szerződéssel átvágtatsz vele a határon, még az eredeti (mondjuk német) rendszámával, itthon a rendszámot + papírokat bekukázod, és kérvényezed a forgalomba helyeztetését?
    Jogból nagyon basic vagyok, valaki advanced szintű emberke megmagyarázhatná, hogy megy ez!
  • kiserik
    #39
    MI már lassan 6 autót hoztunk be a családnak, és még soha nem csalódtunk. A legfőbb ok, amiért Németből hozzuk az autóka, hogy a kinti utak, és a szervizek össze se hasonlíthatóak a hazai minősséggel. Míg egy kint 120 000 km-t futott autó futóműve majdhogy kifogástalan, addig egy itthon 50 000 km-t futott autó már "csörög-csattog". A szervizekben meg megy itthon a lopás, és gányolás. Szal nem a nagy nyereség miatt éri meg kintről behozni az autót, hanem a minőség miatt.

    Lteebee: ha jól tudom, akkor kell még műszaki vizsga, meg zöldkártya, és a végleges rendszám. Ennyi. :) (ja, meg az üzemanyagpénz, amíg behozod :P)
  • Lteebee
    #38
    Ezexerint egy max 1.6-os kisautónál a reg díj max. 360k.

    Mi jön még rá?
    Kiknek, mennyiket kell csengetni efelett?
  • zero_cool51
    #37
    ebay-en elég sok kocsi van. ott megéri körülnézni
  • steweee
    #36
    nos, a 10 millát csak tájékoztató jelleggel mondtam. szerintem olcsóbb autónál a pár százezer forintos nyereség nem kompenzálja a ráfordított energiát, nem beszélve a kockázatról! bár ezt mindenki döntse el maga. én pl biztosan nem mennék ki azért kocsit venni hogy csak néhány százezret spóroljak rajta, mert félnék hogy utazás közben beüt valami gixer, és balul sülnek el a dolgok a vételnél, vagy baleset ér hazafelé a kocsival. persze aki rutinos és sokat jár külföldön, az nem rágódik ilyeneken.viszont ha lesz pénzem egy nagy értékű kocsira, amin már akár milliókat is spórolhatok, akkor inkább kimegyek érte, legfeljebb keresek vkit aki járatos autóbehozatalban, és viszem magammal. mondjuk a telejskörű ügyintézésért adok neki 100.000-t, és én is jól járok mert nem fogok bénáskodni, gördülékenyen megy a dolog, meg ő is
  • Tufa16
    #35
    okés! köszi! nem tudjátok mikor lessz a következő?
  • fifi
    #34
    Azt itthon is kapsz. VW találkozó van bőven itthon nyáron, van úgy hogy ki van téve a kocsikra az ELADÓ tábla.Szvsz előbb itthon nézz körül. 1-1,5 millás kocsiért én ki nem mennék az tuti...
  • Tufa16
    #33
    és ilyen 1500-3000 euro-s autókat érdemes külföldröl behozni? Egyébként egy VW Corradoról lenne szó. Mivel nyáron veszek autót igy elkezdtem gondolkozni az autó beszerzésén is!
  • Taranov
    #32
    Titkold csak, nehogy lenyomozzanak :)
  • Taranov
    #31
    Az se igaz, hogy 10 millió felett, 4 millió felett már lehet keresni a behozatalon párszázezret, 6-7-8 millió felett meg már milliókat.
  • Taranov
    #30
    Ilyet biztosan itthon lenne érdemes venni szerintem.
  • Taranov
    #29
    Megéri azért az, nyugi :)
    Kivéve olcsóbb francia autókat, meg kis Fiatokat pl., meg Suzukikat. Mondjuk pont Lancia Lybra-t se érdemes, de az csak véletlen.