PSP
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Megpróbáltam a laptoppal SD kártyára menteni az ment simán.
Mi lehet a probléma?
study, work, live, and understand the true quality of your mind \"I\'m not a soldier. A soldier follows orders, but a warrior, follows his heart!\"
Az embereknek 10 fajtája van. Aki megérti a binális kódolást és aki nem. Think. Aim. Fire.
bocs az offért<#vigyor1>#vigyor1>
http://pspfilez.extra.hu/
tényleg vigyázzatok a hangerõvel mert ez kicsit másképp müxik mint a többi füles...ez mélyebre megy a hallójáratokban és ott nyomja ezerrel...
http://pspfilez.extra.hu/
c000: inc $d020; c003: inc $d021; c006 jmp $c000;
study, work, live, and understand the true quality of your mind \"I\'m not a soldier. A soldier follows orders, but a warrior, follows his heart!\"
köszi én is megtaláltam.. 😊)
http://pspfilez.extra.hu/
study, work, live, and understand the true quality of your mind \"I\'m not a soldier. A soldier follows orders, but a warrior, follows his heart!\"
linket tudsz adni???
már látom...
http://pspfilez.extra.hu/
c000: inc $d020; c003: inc $d021; c006 jmp $c000;
study, work, live, and understand the true quality of your mind \"I\'m not a soldier. A soldier follows orders, but a warrior, follows his heart!\"
10e HUF ... :S😄
study, work, live, and understand the true quality of your mind \"I\'m not a soldier. A soldier follows orders, but a warrior, follows his heart!\"
(valaminek meg 7 ára van akkor??!)<#idiota>#idiota>
http://pspfilez.extra.hu/
study, work, live, and understand the true quality of your mind \"I\'m not a soldier. A soldier follows orders, but a warrior, follows his heart!\"
study, work, live, and understand the true quality of your mind \"I\'m not a soldier. A soldier follows orders, but a warrior, follows his heart!\"
pspfilez.atw.hu Devhook +magyar leírás :: DAXZISO lista, egyéb loader, leírás, ISO készítő, DAX/CSO tömörítő/konvertáló FW1.5-re 2.6 -> 1.5 downgrader :: Hivatalos demó, Flash játék+videó FW2.7-re
bár lehet még nem volt beállítva a dátum...
http://pspfilez.extra.hu/