#7
Nézd meg: Ausztriában sokkalta kevesebb van, onnan nyugatabbra meg szinte nem is látsz multireklámot...
Amit a reklámról mondanak, miszerint az arra költött összeg fele csak kidobott pénz, hát, azt éppenséggel tehetnék az én banxámlámra is
#6
Milyen kár, hogy nem lehet bilgéccel az alábbi párbeszédet eljátszani:
- Belenézel a gömbbe?
- Milyen gömbbe?
- A s*ggömbe!
#5
Rakjanak bezárhatatlan reklámablakot a Longhornba, és a setupban kötelező legyen megadni hogy milyen dolgok érdekelnek :)
Amugy a reklámtábla meg az anyja p*csáját azonosítgassa a mobilja alapján!
""Senkinek nincs kristálygömbje, hogy a jövőbe lásson" - mondta el." Nagyon szépen köszönöm, hogy erre is kitért, Mr. Gates! :)
#2
Kérdés, mivel veszi majd rá az adott kirakat vagy plakát, hogy odanézzek?
Rámkiabál? Héééé Mighty, ezt sasold. Ezzel a pelenkával tisztább, szárazabb érzés beszarni :P