Lineage 2 - MMORPG (OFFICIAL)
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Ide mit kéne írni?
mi vagy?
nálatok nincsenek 1 millióan? mert nekem a 10 máteres körzetemben mint 10-15 player.
én nemsokára lvl 10 leszek
Ide mit kéne írni?
de mingya 11 vagyOK😄
Ide mit kéne írni?
Most keltem fel talaltam egy qrvajo modificationt a jatekhoz de nem tudom kiprobalni mert a user kepernyon meg kinokkal atjutok, de a szervervalasztason mar nem... :CC
Hat, ilyen is csak emerikaban volt eddig... 😄 :CCCC SUX!
\"A lehetetlent megkiserelni, nem lehetetlen...\"
(de en is vagyok a 2. is) 😄
AZ akkora MARHASAG hogy a 3. a full PvP szerver sracok...
MINDEN SZERVER FULL PvP!!! 😄DD Csak hogy tudd... 😄D
\"A GOTO veszélyes, mire juthatsz véle, a JOIN meg költséges, cseberböl vederbe\"
The password you entered did not match. Please check your account information and try again.
de bazz ha a plaync login elfogadja akkor a másik szutyoknak miért nem jó?
V9ykn8_TZL0
hanyason vagytok?
mondjatok gyorsan
Dzsoni a Jállat Bungee jumping is like getting a blowjob from a granny, it feels great but for christ sake dont look down! Cradle of Filth, minden mennyisegben
Aion: Sanca - Spatalos Ranger Lineage 2: Aimful - Hero of November, March, August - lvl 79 Moonlight Sentinel / lvl 76 Mystic Muse @ [Teon]
Dzsoni a Jállat Bungee jumping is like getting a blowjob from a granny, it feels great but for christ sake dont look down! Cradle of Filth, minden mennyisegben
nem vagom mivan nekem meg a szervervalaszto reszbe se lep be!!
nektek is ezvan?
non potest pluere aeternum

EU WoW - Urzugud lvl60 Tauren Shaman
V9ykn8_TZL0