8
  • gz8
    #8
    Bécstől már kissé más a helyzet, meg arrafelé már most lényegesen jobbak a pályák, no meg a gördülőállomány is.

  • Nyers
    #7
    Erről én is olvastam, talán HVG-ben volt róla egy hosszabb cikk, mint az EU infrasrtuktrúlási tervei. Ja, de lehet, hogy vasútvonal csak Bécsig fog menni!
  • Cat #6
    elméletben az eu egyik kiemelt gazdaságélénkitő programjának beválasztották a párizs bupapest vasutvonal 300 km/h s ra növelését 2010ig
    meglássuk...
  • Nyers
    #5
    Csacsi?! Hát ez jó! Rám még ilyet nem mondtak, bóknak veszem :)
    Jó persze nem áll meg minden körtefánál, igazad van. De először a pályát kéne fölújítani, ami meg rengeteg pénz, nameg a vonat se olcsó mulatság. Aztán jöhet a 300-as tempó!
  • gz8
    #4
    Csacsi vagy :))
    Az IC lényege pont az, hogy ne álljon meg minden körtefánál. A soproni vonal (Bp-Sopron) már 160-as, szóval konvergálunk a 300 felé :)
  • Nyers
    #3
    Milyen igaz is!
    Szerintem elég lenne 200-240 is! Mivel országunk kicsi, aztán minden ólnál meg kell állni, így meg nem igazán gyorsulhat fel a vonat, legalábbis szerintem.
    + nettel gyorsabban repül az idő is, nem igaz :)
  • gz8
    #2
    Előbb el kéne érni a 300 km/h-s utazósebességet, aztán jöhet net ;-)
  • Nyers
    #1
    Behalok. Szuper a technika (mintha ezt nem tudtuk volna) :)
    Kiváncs vagyok megélem-e ezt, hogy mondjuk az egyik MÁV IC-n csak úgy fölpattanok a Net-re.
    Szerintem nem, pedig még nekem [remélem :)] sok van hátra.
    Na, ki jön Army-zni az egyik TGV-n? :)