8
-
#8 Bécstől már kissé más a helyzet, meg arrafelé már most lényegesen jobbak a pályák, no meg a gördülőállomány is.
-
#7 Erről én is olvastam, talán HVG-ben volt róla egy hosszabb cikk, mint az EU infrasrtuktrúlási tervei. Ja, de lehet, hogy vasútvonal csak Bécsig fog menni! -
Cat #6 elméletben az eu egyik kiemelt gazdaságélénkitő programjának beválasztották a párizs bupapest vasutvonal 300 km/h s ra növelését 2010ig
meglássuk... -
#5 Csacsi?! Hát ez jó! Rám még ilyet nem mondtak, bóknak veszem :)
Jó persze nem áll meg minden körtefánál, igazad van. De először a pályát kéne fölújítani, ami meg rengeteg pénz, nameg a vonat se olcsó mulatság. Aztán jöhet a 300-as tempó! -
#4 Csacsi vagy :))
Az IC lényege pont az, hogy ne álljon meg minden körtefánál. A soproni vonal (Bp-Sopron) már 160-as, szóval konvergálunk a 300 felé :) -
#3 Milyen igaz is!
Szerintem elég lenne 200-240 is! Mivel országunk kicsi, aztán minden ólnál meg kell állni, így meg nem igazán gyorsulhat fel a vonat, legalábbis szerintem.
+ nettel gyorsabban repül az idő is, nem igaz :) -
#2 Előbb el kéne érni a 300 km/h-s utazósebességet, aztán jöhet net ;-) -
#1 Behalok. Szuper a technika (mintha ezt nem tudtuk volna) :)
Kiváncs vagyok megélem-e ezt, hogy mondjuk az egyik MÁV IC-n csak úgy fölpattanok a Net-re.
Szerintem nem, pedig még nekem [remélem :)] sok van hátra.
Na, ki jön Army-zni az egyik TGV-n? :)