Monster Garage
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Programming is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
Programming is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
Abit NF7-S v2.0/AMD Barton 2600+@3200+/Thermaltake Silent boost/2x512DDR ram(430mhz)/Coolink COOL AP450DX Casetek CS-C1016/Seagate barracuda 200GB-8mb/ Chaintech 6600GT/3dmark03:8425
De az elsõnél nekem a hátulja a gyanús!
Ott a rendszámtáblánál van egy luk...
Þór vígi þessi rúnar
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál... Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaflicheproduktionsgenossenschaft még szebb.
De meg nincs javitas. A megjeleno ablakok miatt lep ki, amikor tobb jellenne meg, vagy epp mashova is kattintaz. Figyelni kell ra😊 Plusz, amikor munkat osztasz az embereknek, nem erdemes korbe leptetni a valszto sort, hanem oda-vissza lepkedni (pl. a 8. munkarol NEM jobbra klikk es 1. munka, hanem balra klikk es 7,6,5 stb.).
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál... Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaflicheproduktionsgenossenschaft még szebb.
A csapatmunka roppant fontos: rajtad kívül másra is l?hetnek!
Ezt mivel magyarázzák (TAB megnyomása után (porszívós golflabda szedõ autó)):
Þór vígi þessi rúnar
Þór vígi þessi rúnar
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
Jöhetnek a súlyok meg ami kell!
Én az elsõ variációt választottam, és ott 10 legnehezebb és kettõ 39 dolláros kell!
Utánna kiadod, hogy gyárcsanak. Közben elkezded kiszedni a motort!!!!!
Aztán már megy magától!
Berakod a motort szerelni, kiszeded a mentõ belselyét! Ez kurvva sok idõt elvisz, ezért kell a motornak szerelés alatt lenni...
Þór vígi þessi rúnar

A csapatmunka roppant fontos: rajtad kívül másra is l?hetnek!
Abit NF7-S v2.0/AMD Barton 2600+@3200+/Thermaltake Silent boost/2x512DDR ram(430mhz)/Coolink COOL AP450DX Casetek CS-C1016/Seagate barracuda 200GB-8mb/ Chaintech 6600GT/3dmark03:8425
Valami baj van ott, mert a súlyokat nem a hidraulikus keretre, hanem a felhegesztett csövekre (ami a másik verzóban van) akarja feltenni.
Kilóg a kábel az autóból és nem igazán fog így sok cuccot kapni a csõ... 😊

Þór vígi þessi rúnar

Kezdem elõröl!
Þór vígi þessi rúnar
Aggódom...
Þór vígi þessi rúnar
Egy 200$-ral rövidebb vagyok és nemtok megvenni egy alkatrészt. Bár még enm szereltem ki a kocsi alját! 😊
Þór vígi þessi rúnar