8
-
#8 Én anno Gameboyon szórakoztam a Mortallal, és ott is voltak eléggé kivitelezhetetlen billentyűkombók... :)) De azért állat volt! :) -
Borg #7 :D
Na azért ez PCn is megvolt a mortal kombatban:)
lelefelfelleleelöreelörehátrelőrekörbefelütéskisrugás+védekezés = hudebaszottvéreskivégzés:) -
#5 Aha,tényleg jók lehetnek azok a konzolos játékok! Ugrás,ütés a sárga gombbal,kard előrántás a piros gombbal,elrakás=zöld,kék és zöld egyszerre=forgó ninja rugás,kék a sárgával,plusz előre és kétszer hátra= varázsital ivás közbeni álcsúcsütés könyökkel,sárga+piros+ le+ fel=láda kinyitása,kincs megkeresése,közben bukfenc-duplautés ágyékba,minden gomb nyomása egszerre=harciüvöltés+fegyvertöltés+szuper-combo pusztító bénítás...aha,vágytam már egy ilyenre,tök jó lehet a tévén! -
#4 Lock-On, X2 - The Khaad Threat, C&C: Generals - Zero Hour, stb...
És akkor csak az utóbbi hónapokból szemezgettem. ;)
Amúgy amiben a konzolok jók szvsz, az a verekedős játékok, anno amiat vettem PS-t és Dreamcast-et is. De azért X-BOX-ot vagy PS2-őt nem veszek - nincs olyan játék ezekre, amely miatt megérné nekem... -
#2 A Benchmarkok lényege pont az, hogy a teljesítményről adjanak hiteles képet. Namost, ha a drivereket úgy "optimalizálják", hogy a benchmarkok futtatásakor egy előre "kitaposott" ösvényre vezetik a kártyát beállítások terén, akkor a teljesítmény-arány sérül, hiszen lehet, hogy a Benchmarkban szépen fog muzsikálni a kártya, de mivel minden egyes játékra nincs optimalizálva, ezért mégis a konkrét játékokban nem lesz meg az az eredmény, amit ez alapján várna a tulaj.
Ilyenkor jön elő az az eset, hogy LAN-partykon kiderül, hogy hogy-hogynem a másik kártyán gyorsabban fut a játék, mint nálam, holott nekem elméletileg, és a tesztek szerint jobb kártyám van...
Úgyhogy a driver-optimalizáció etikátlan dolog, függetlenül attól, hogy ki csinálja (nVIDIA, ATi, XGI vagy akár az S3...)...