Enclave
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Bar meg nem jottem ra megfigyeltem hogy vannak kombok amiket fogalmam sincs hogycsnalom de neha eleg jok.
A grafika teccik. Minden fullos es gyonyoruen megyen :)
De lenyegeben remek gem es eleszunk vele egy darabig:)
Az meg ahogyan a menuk meg vannak olva hat gyerekek ilyet sehol nem lattatok meg. Nekem szemely szerint leeset a pofam az animalt reszeknel. Hiaba az egy rulez otlet!
C.W. - A talk about E3: \"It\'s nice too see that Sony and Microsoft finally got their own Wii emulator!\"
May the force serve you well!
Always remember you\'re unique, just like everyone else.
Always remember you\'re unique, just like everyone else.
`Take a look to the sky just before you die`
––––•(-•Nem bánom, ha az emberek a szájukra vesznek, de kezdjék a seggemmel!•-)•––––
\"minden arany ami 3 leddel fénylik\" sonydefenseforce.com
––––•(-•Nem bánom, ha az emberek a szájukra vesznek, de kezdjék a seggemmel!•-)•––––
!!! Már alig várom, hogy játszak vele!––––•(-•Nem bánom, ha az emberek a szájukra vesznek, de kezdjék a seggemmel!•-)•––––
ez az engine korlatozottabb. nezd meg pl a faszi mogott 10 meterre mar a nagy semmi lathato. az igaz hogy ehhez a jatekhoz tokeletes.
Gépigénnyel kapcsolatban: hát nemtom nekem Unreal2 lejobb texturákkal plusz a legbrutálisabb árnyékokkal és csúszkák a maxonnal ment rendesen+ 16x Anizo. De ez... hát már igy az elején is sokszor átmegy zavaró rángatózásba, de hát a pompából én nemengedek inkább döcögjön jó az nekem úgy is:)))
Love is like wind, even though you can\'t see it, you feel it.
Splinter Cellben pl. meg tiszta cikk-cakk minden.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – > ¯\_(ツ)_/¯
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – > ¯\_(ツ)_/¯